hoe website op cd zetten

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

• henk jansen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06-2024
ik heb i.c.m. fp2002 en acdsee me vakantie foto's in een website gebouwd en kan deze nu lokaal bekijken op me pc. maar nu wil ik dit op een cd branden zodat iedereen dit thuis kan bekijken. hoe doe ik dit.. wegens stationsaanduiding en koppelingen daar naar toe...

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
beetje n00b, sorry hoor, maar in de search had je dat makkelijk kunnen vinden.

maar omdat ik de beroerdste niet ben: je gebruikt gewoon relative links, voorbeeld: linken naar \foto.html in plaats van c:\blaat\1337\foto.html

ik zie dat je frontpage gebruikt, volgens mij doet frontpage dit al automatisch.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• henk jansen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06-2024
sorry maar de search werkte daarstraks niet.. tis me nu in iedergeval wel gelukt.. maar ik wil de cd ook autorun maken.. dus dat automatisch de internet explorer start en de website verschijnt..

hoe doe ik dit want als ik in een autorun.inf file "open = blaat.htm" zet gaat dit niet werken omdat het geen win32-toepassing is :) iemand een idee? ik dacht misschien met een bat of exe bestandje en daarin eerst iexplore laten laten en dan de juiste url van cd erin laden

• Expecho
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 21:55
Probeer het eens met Teleport Pro http://www.tenmax.com/teleport/pro/home.htm

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

Verplaatsen (en dus ook branden) is geen probleem zolang je RELATIEVE paden gebruikt.

Dit topic is gesloten.