Ben bezig uit te zoeken wat het beste Versie Beheers systeem zal zijn voor ons bedrijf. Het gaat hier om een groep webdevelopers die voornamelijk in php programmeren.
Zowel client als server zijn windows omgevingen.
Natuurlijk heb ik CVS for Windows al getest maar ben daar nog niet helemaal overtuigd van.
Zijn van die simpele dingen waar ik met wincvs problemen mee heb, namelijk:
je moet zelf de naam weten van de modules, zou handig zijn als die functie " list of modules on server" het zou doen zonder errors van pyton.
verder zit ik met de berichten die ik heb gelezen over de veiligheid van pserver i.v.m telewerken.
daarnaast zou ik graag zien dat er een integratie is met Homesite.
Wie o wie heeft genoeg ervaring om mij te overtuigen van een Versie Beheerders systeem voor Windows omgeving??
Zowel client als server zijn windows omgevingen.
Natuurlijk heb ik CVS for Windows al getest maar ben daar nog niet helemaal overtuigd van.
Zijn van die simpele dingen waar ik met wincvs problemen mee heb, namelijk:
je moet zelf de naam weten van de modules, zou handig zijn als die functie " list of modules on server" het zou doen zonder errors van pyton.
verder zit ik met de berichten die ik heb gelezen over de veiligheid van pserver i.v.m telewerken.
daarnaast zou ik graag zien dat er een integratie is met Homesite.
Wie o wie heeft genoeg ervaring om mij te overtuigen van een Versie Beheerders systeem voor Windows omgeving??