• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-03 22:43
Sinds mei heb ik nu deze huistelefoon, en het viel me in het begin ook wel eens op dat het niet een van de snelste was. Nu ik echter ook nog een S45 heb begint het me wel erg te irriteren, het gaat gewoon bagger traag eigenlijk.

Dus, mijn vraag aan jullie, zijn er nog meer mensen die last van een traag menu hebben? Je drukt bijvoorbeeld op het opneem knopje (luidspreker) en het duurt > 1sec voordat je een toon hoort en je een nummer in kan toetsen. Of bijvoorbeeld het "nieuwe-berichten" systeem, daar duurt het ook zo vreselijk lang voordat je een bericht in beeld hebt.

Tis een geweldig telefoontje verder, maar de snelheid is zwaar brak...

owja, wat ik me nog afvroeg, is er ook geen datakabel voor te krijgen zodat je makkelijk het telefoonboek kunt uitwisselen enzo?

• Manual
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-02 13:20
Dat (probleem) hebben wij ook met de Philips Onis Vox.

Specs

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:18
Ik heb een Siemens 4000 comfort en inderdaad bij nummerherhaling zie ik eerst de nummers en dan pas de namen, het is inderdaad niet snel. Maar ik ben er eigenlijk al een beetje aan gewend..

• Manual
Archie_T schreef op 04 augustus 2002 @ 18:06:
Ik heb een Siemens 4000 comfort en inderdaad bij nummerherhaling zie ik eerst de nummers en dan pas de namen, het is inderdaad niet snel. Maar ik ben er eigenlijk al een beetje aan gewend..
Geldt ook voor mij. Het wend vanzelf :)

Specs

• helpme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:14
m'n pa en ma hebben deze telefoon laats ook gekocht, en bij ons is het helaas ook zo. Ik hoop dat ze dat gauw verbeteren, want Siemens maakt goed spul en het zou zonde zijn als ze hierom een slechte naam krijgen.

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:18
helpme schreef op 04 augustus 2002 @ 20:53:
m'n pa en ma hebben deze telefoon laats ook gekocht, en bij ons is het helaas ook zo. Ik hoop dat ze dat gauw verbeteren, want Siemens maakt goed spul en het zou zonde zijn als ze hierom een slechte naam krijgen.
Ik zie in ieder geval al 2 reacties die zeggen, ach het went wel :) Dus voorlopig zie ik nog geen verbetering komen.

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-03 22:43
hmm, het is dus iig niet exemplarisch :)

Maar wat ik nou dacht; haalt hij niet ALLES op van zo'n homestation? Want als ik de batterijen uit dat ding haal en na een paar dagen er weer in doe zie ik wel staan dat er X nieuwe berichten zijn. Dus zou dat dan ook niet voor het hele menu gelden?

Ach, het went wel ja, maar als je dan bijvoorbeeld zo'n S45 er opeens naast heb liggen dan valt het toch wel heel erg op.

Verwijderd

mijn C45 (mobile thingy dus) is ook traaaaag als de ziekte met menuus.

die 4015 heeft mijn pa ook, ik heb er nooit last van gehad dat ie traag is....maar ik kan het me goed voorstellen

• Manual
Zal wel een nieuwe techniek zijn. Ik denk inderdaad dat er niets aan wordt gedaan.

Specs

Pagina: 1