Toon posts:

Hoe kan je link krijgen van Anti-leech beveiliging ??

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wij hebben nog geen kabel dus downloaden alles met DAP. Maar nu wil ik wat downloaden (94mb) maar daar zit een anti-leecht beveiliging op van Anti-leech.com. Is het mogelijk om deze download toch met DAP te downloaden ? Of hoe kan ik achter de orginele link komen ??

Alvast bedant.

Verwijderd

Jij bent wel hardleers of niet? in P & W is dit topic al gesloten vanwege de betrekking tot deze "Hack poging". Nogmaals, op deze vragen worden hier geen antwoord(en) gegeven.
Alvast bedankt
Is niet nodig op GoT, zie Faq. *zucht*

*slotje* :(

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

dat Anti-leech zorgt er juist voor dat je NIET direct bij de "bron" kan komen om juist zulke praktijken te voorkomen dat iedereen klakeloos alles makkelijk download.

[edit]
als ik op jouw naam klik zie ik dat je aardig wat slotjes op je naam hebt staan, 11 topics met 6 slotjes. Waarschijnlijk komt daar met deze topic er nog 1 bij.
tip: gebruik de search, de search van GoT is dan nu wel op het moment buiten gebruik maar hier: De Search en het postgedrag op GoT wordt nog het een en ander uitgelegd hoe je toch je gewenste info kan vinden.

[ Voor 0% gewijzigd door Fietsbel op 04-08-2002 19:34 . Reden: blaat! :) ]

39

• MisterE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-07 17:46
ik weet niet of het met anti-leech werkt maar ik gebruik daar altijd opera voor.
Die laat altijd de link zien van wat ie download. Kan kopieer je de link en voegt hem toe aan je download proggie.

Kan best zijn dat het niet werkt, maar je kan het een poging geven.
www.operasoft.com

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Gewoon PC aan laten staan en laten disconecten als de download klaar is. Volgens mij zit er zelfs een optie "disconnect when done downloading" optie in DAP :)

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

maartena schreef op 05 augustus 2002 @ 06:49:
Gewoon PC aan laten staan en laten disconecten als de download klaar is. Volgens mij zit er zelfs een optie "disconnect when done downloading" optie in DAP :)
:?

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.