Toon posts:

Autoradio met mp3

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een autoradio met mp3 speler kopen en na lang zoeken op internet een paar mooie gevonden.

Ik zou ze graag eens in het echt willen zien, maar bij mij in de buurt zitten helaas niet zoveel auto-hifi winkels.

Wie o wie kan mij vertellen of er ergens een hele grote winkel zit.

Alvast bedankt _/-\o_

Verwijderd

als je dan eerst neerzet waar je woont :P

en er zit vast wel ergens een grote winkel! lijkt me handig als die winkel toch wel ergens bij je in de buurt zit (toch?)

volgens mij zijn er nog een paar topics over mp3 radio's... moet je daar maar eens vragen! ik zag wel dat er heel veel via internet in duitsland besteld wordt omdat het daar stukken goedkoper is

ik heb zelf vorige week een jvc mp3 radio gekocht bij halfords voor 299 euro

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 17:42:
als je dan eerst neerzet waar je woont :P

en er zit vast wel ergens een grote winkel! lijkt me handig als die winkel toch wel ergens bij je in de buurt zit (toch?)

volgens mij zijn er nog een paar topics over mp3 radio's... moet je daar maar eens vragen! ik zag wel dat er heel veel via internet in duitsland besteld wordt omdat het daar stukken goedkoper is

ik heb zelf vorige week een jvc mp3 radio gekocht bij halfords voor 299 euro
Dat is inderdaad stom van me 8)7

Ik woon in Arnhem.

Ik ga gelijk even kijken of ik hier nog iets kan vinden over mp3.

• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Bij ons hadden ze vroeger bij Halfords zo'n wand met autoradios ed... maar na de verbouweing zijn daar bij ons telefoons voor in de plaats gekomen, wellicht bij Halfords proberen?

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
Over mp3 radio's zijn al veel topics geweest. Ook in de afgelopen dagen. Zet in de index van AV het aantal dagen iets hoger en je kan ze zo vinden.

Waar je ze in arnhem kan kopen: Even in de gouden gids/telefoon boek kijken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.