Het verschijnsel "Chemtrails"

Pagina: 1
Acties:
  • 875 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61874

Topicstarter
Wees gegroet GoT-readers.
Vandaag geregistreerd en gelijk mijn eerste topic.
Ik wil graag het verschijnsel “Chemtrails” onder jullie aandacht brengen.
Lijkt mij een nogal beangstigende ontwikkeling mocht deze verschijning op enige waarheid gebaseerd zijn.
Hieronder de link:

http://www.homepages.hetnet.nl/~jan-kraak/page52.html

Onderaan deze homepage staan meerdere url’s voor meer info en "Evidence"...
Ik kan hier zelf weinig conclusies uit trekken dus maar hopen dat het kletskoek is.
Misschien heeft een van jullie een logische verklaring voor dit verschijnsel en zitten al die mensen zich onnodig druk te maken.
Benieuwd naar jullie reacties.

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cappie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-05 19:09

cappie

all lowercase

Lijkt me een beetje op een broodje-rat verhaal.. (nasty variant van broodje-aap) :)

Aspire to inspire before we expire | profiel | systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Sjonge jonge zeg.
De Chemtrails hebben altijd een bepaald patroon, van kriskras door elkaar of als een
gevlochten matje. Heel planmatig. Je ziet ze vaak in een blauwe lucht, meestal tussen de open
ruimten van wolken. Bij wind zie je de getrokken streeppatronen breder worden en
uitwaaieren.
Planmatig? Ja duh, die vliegtuigen volgen airways, om te voorkomen dat het vliegverkeer een chaos wordt.
De vliegtuigen sprayen Foray48B (BTK/Chemical Formula over ons uit. Het is een gevaar
voor de gezondheid, natuur, gewassen, water, dieren, kortom doordringt alles, ook de
huid en longen.
Wat ze al niet verzinnen om het rendement van kerosine te vergroten :Y)
Hierdoor ontstaan symptomen als een voortdurende lopende neus, verkoudheid,
droge keel, ademmoeilijkheden, verkleving van longblaasjes, desoriëntatie,
huidirritatie, allergieën, oogklachten, infecties, verzwakking immuun- en
enzymsysteem, duizeligheid, constante vermoeidheid.
Klinkt als een nasty case van hooikoorts. Niet ontkennende dat deze symptomen veel voorkomen leg ik de oorzaak bij iets anders dan een massale samenzwering.
Vliegtuigen zijn dagelijks actief, vaak twee
keer per dag, waardoor verontruste mensen daar al eens met verbazing de vraag hebben
gesteld 'waar halen ze in godsnaam al die vliegtuigen vandaan?' en 'wat is het belang dat ze
zoveel vliegtuigen er voor inzetten?
Die halen "ze" (luchtvaartmaatschappijen, dank u) bij Boeing, Airbus etc. Zijn in de afgelopen vier decennia tienduizenden kisten gebouwd, wonderbaarlijk he?

Voor de rest ga ik er geen woorden aan vuilmaken, vergezochter kan het namelijk niet. Ja, luchtvervuiling is een feit. Nee, dat is geen manier om mensen geestelijk te beheersen. Hoewel... de hersenen van de schrijver van die tekst lijken toch aardig aangetast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61874

Topicstarter
Misschien functioneer ik inderdaad niet meer naar behoren. Zou dat komen omdat ik op Schiphol werk? Thanx for sharing "The Light" with me and this guy is looking for an other job.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25155

beetje bull :)
natuurlijk zijn de vliegtuigen de grootste vervuilers (+ 80%) (en nog maar klagen over de auto's)
maar dat artikeltje vind ik een beetje gepusht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cactusman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2020

cactusman

nu met extra naalden

dit slaat nergens op die vent is ziek maarja wat verwacht je van een tai
chi tao-docent

euhmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9942

Hier klopt weinig van. Sensationele gebouwd op wetenschappelijk drijfzand, doorspekt met een sappige conspiracy theorie. Om te laten zien waarom ik het drijfzand noem, hier een voorbeeldje:
Foray 48B bevat onder anderen sodium hydroxide, fosfor acid, sulfuric acid, method paraben,
titanium, aluminium, barium, calcium en magnesium.
Hier kan ik niet erg van onder de indruk raken. De natriumhydroxide maakt de regen die er misschien uit valt licht basisch, maar hoe ze het voor elkaar krijgen om in 1 mengsel zowel natriumhydroxide als fosforzuur en zwavelzuur te stoppen (zonder dat die met elkaar reageren), vraag ik me af. Anyway, geen van deze stoffen zal erg veel effect hebben op de gezondheid van mensen. Niet in de concentraties waarmee ze in de atmosfeer voorkomen...

method paraben ken ik niet, het is in ieder geval geen (officiële) naam voor een chemische stof. Misschien dat er paradimethylbenzeen bedoeld wordt... Dat zou niet best zijn, maar zelfs dan is er weinig aan de hand aangezien dergelijke stoffen zo sterk uitverdund worden in de atmosfeer dat er weinig effect zal zijn. Hoe dan ook komen dit soort koolwaterstoffen veel in de lucht dankzij auto's

tot slot de metaalionen: De meeste daarvan komen gewoon in water voor, en zijn absoluut niet schadelijk. Ook aluminium niet, wat die man ook claimt, tenminste niet zolang het opgelost is in koud water...

Lees ook dit:

The "Chemtrail" Hoax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44502

Ik was het al eerder tegengekomen,zie link
http://www.evolutiesprong...Info/Chemtrails/start.htm
Je ziet toch duidelijk vliegtuigen iets sproeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 01:37

Exirion

Gadgetfetisjist

chefke schreef op 04 augustus 2002 @ 18:41:
dit slaat nergens op die vent is ziek maarja wat verwacht je van een tai
chi tao-docent
Man, je weet niet eens wat het is. Lul toch niet zo slap :z

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

mania schreef:
Ik was het al eerder tegengekomen,zie link
http://www.evolutiesprong...Info/Chemtrails/start.htm
Je ziet toch duidelijk vliegtuigen iets sproeien.
Ze sproeien niet, ze dumpen kerosine. Vliegtuigbrandstof is vluchtig, waardoor het meteen verdampt als het spul in contact komt met zuurstof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-08-2021

Matthijz

Is icoon even kwijt :P

Dat zie je zo vaak als een vliegtuig langsvliegt. Dus ik maak me daar iig geen zorgen over.

"Het leven is een mooie gelegenheid om meisjes te ontmoeten"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08-2021
Weet je. De amerikaanse overheid doet dit omdat ze willen dat we allemaal kanker krijgen en doodgaan. Waarom? Omdat de wereld dan eindelijk leger wordt. Dat is verdienstelijk voor de buitenaardsen met wie de amerikanen samenwerken. Die willen de wereld namelijk herkoloniseren zoals in The X-Files al gepropagandeerd is (want zoals iedereen weet is die serie bekostigd door de overheden en is de boodschap bedoelt om ons voor te bereiden op die waarheid die erin gepredikt wordt - net als men nu de invasie van Irak op CNN al aan het goedpraten is). De buitenaardsen kunnen gemakkelijker een plek vinden op aarde. Bovendien zorgen de chemicalieen ervoor, die eigenlijk dus de zwarte olie uit de serie zijn, dat we allemaal veranderen in buitenaardsen.

Sorry ... hoeveel ik zelf ook in sommige complottheorieen wil geloven, dit gaat absoluut way over the edge. Het is net zo onzinnig als zeggen dat fluor in tandpasta zit omdat de VS ons dan met satellieten kunnen volgen (zoals sommige conspiracy-believers geloven).

Zoek in vredesnaam niet achter ieder willekeurig verschijnsel een complot! Kom op! Ga iets nuttigs met je leven doen dan hier tijd aan besteden.

Voordat mensen allerlei meningen over mij krijgen: Ik lees al sinds mijn vijfde UFO-boeken en heb al heel wat kennis over verschillende complottheorieen. Op school werd ik Spooky Christiaan genoemd door mijn vele conspiracies en spookverhalen over UFOs, e.d. Ik geloof dat er dingen voor ons verborgen worden gehouden en dat overheden soms dingen doen die ze niet vertellen. Maar dit is absurd....het is gewoon waterdamp.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Wat een ongelooflijke onzin.

* Delerium gaat nu de rest wel ff lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

O ja, je wordt er ook nog paranoide van >:)

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestormer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-05 09:03
Nouja het zal me iig niet verbasen dat het wel zo is
nu meot ik wel toegeven het word allemaal met een broodje aap verhaal vertelt
maare kan iemand het bevestigen die die trails heeft gemeten
want het kan natuurlijk ook een restproduct zijn > rook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-05 10:26
Volgens mij is het gewoon rook/waterdamp of wat dan ook die van vliegtuigen komt. Vliegtuigen zijn wel grote vervuilers. Dus dat het slecht is voor het milieu wil ik ook wel geloven. Misschien dat er mensen vatbaarder worden voor bepaalde ziekten. Maar ik denk dat de schrijver van het stuk in questie iets te veel is doorgedraaid.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49292

Wat die vliegtuigen dumpen kan van alles zijn. Kerosine b.v. maar ook gewoon water of een toilet wat doorspoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muggie
  • Laatst online: 07-06 13:07

Muggie

8 pm

Ik vind het een beetje ver gezocht, maar het is wel een leuk idee voor een film natuurlijk.

PSN: mug_8pm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Yo, neem kerosine en verbrand dat: krijg je water en CO2... CO2 zie je niet en water condenseert omdat de lucht onvoldoende opnamecapaciteit heeft..

Chemtrails == water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:53
We zijn inmiddels 5,5 jaar verder sinds de laatste post en het fenomeen chemtrails is actuelere dan ooit. Google er maar eens naar. Zien die tienduizenden mensen spoken? Ik denk dat er meer aan de hand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:34
ik niet

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-06 18:01
-Moondust- schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 15:29:
We zijn inmiddels 5,5 jaar verder sinds de laatste post en het fenomeen chemtrails is actuelere dan ooit. Google er maar eens naar. Zien die tienduizenden mensen spoken? Ik denk dat er meer aan de hand is.
Enkele miljarden mensen geloven in een opperwezen... Wat ik wil zeggen is dat mensen graag verklaring zoeken voor bepaalde verschijnselen die soms niet 1,2,3 logisch te verklaren zijn. Maar om nou direct te stellen dat vliegtuigen bewust "chemtrails" verspreiden.

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185882

Wat een :') 'samenzwerings theorie' zeg.. echt.. hoe verzinnen ze het..

en om daar nou een 5,5 jaar oud topic voor te kicken is ook wel :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-06 13:50
En als nu 10 duizend mensen op hun website stellen dat George Baker het brein is achter de ontwikkeling van de mens, moet ik dat dan ook gaan geloven? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-06 10:44

killercow

eth0

Wikipedia: Mass hysteria - Wikipedia, the free encyclopedia

openkat.nl al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Maak eens een kosten-baten analyse als je chemicaliën over je bevolking zou willen verspreiden. Denk je echt dat het sproeien vanuit een vliegtuig de efficiëntste en effectiefste methode zou zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-06 17:12

DinX

Motormuis

Henk007 schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 15:51:
Maak eens een kosten-baten analyse als je chemicaliën over je bevolking zou willen verspreiden. Denk je echt dat het sproeien vanuit een vliegtuig de efficiëntste en effectiefste methode zou zijn ?
Precies. Als ze de bevolking al willen "vergiftigen" dan lijkt met via het drinkwater net wat makkelijker.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Als je denkt dat het een nieuw topic waard is, start er dan gerust een. Een oud topic kicken is geen goed idee. Ga dan wel meteen even in op de kritiek die op de theorie geleverd is, zowel hier als elders.

[ Voor 9% gewijzigd door Confusion op 08-02-2008 16:07 ]

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.