Toon posts:

Speakers? 2 of 4 speakers voor mooi geluid?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heb een simpel vraagje heb hier 2 WERKENDE versterkers en op 1, 2 speakers links en rechts schuin voor me, nou wou ik op die andere ook 2 speakers gooien, links en rechts achter,

heeft dat nut in een relatief kleine kamer ? 3x3 m² vloer oppervlak,

bijde versterkerd worden aangestuurt door een Sb live

en maakt het veel uit wat voor speakers ik achter zet?
veel kabaal hoeven ze niet te maken, 50 watt per stuk lijkt mij meer dan genoeg,

en dan nog 2 of 3 weg speakers?

mijn huidige front speakers zijn Akai AT 101 Speakers met tweater regeling

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:43
is voor muziek nie aan te raden, alleen leuk in games

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Verwijderd

Topicstarter
ernst schreef op 04 augustus 2002 @ 16:51:
is voor muziek nie aan te raden, alleen leuk in games
ah okeej :D /me gamed ook wel

en wat voor speakertjes kan ik het beste zoeken voor achter? zware dreun bakken ?

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

gebruik ze niet voor en achter.. maar naast elkaar voor dan..
je moet zelf lusiteren of je het mooi vind

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Verwijderd

Je moet gewoon een nieuwe creative set 5.1 kopen (liefst megaworks 510D), die is ideaal voor muziek en games en ook voor de buren. })

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kan leuk zijn voor gewone audio ook. Is persoonlijke mening denk ik. Het geluid gaat daarom niet mooier of minder mooi klinken (hangt deels af van de kwaliteit van de boxen uiteraard). Voor films is het echter wel leuk wanneer je meer dan 2 speakers hebt. Heb hier namelijk 2 kleine speakers staan en 2 grotere die zorgen voor de zware bass-en. Geeft een beter 'cinema-gevoel'.

Gewoon proberen zou ik zeggen ?

• fisherman
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-08 11:49
Ik denk (of weet eigenlijk zeker) dat je beter een setje boekenplankspeakers aan kan schaffen en een losse Sub erbij kopen.
Denk dat je met een euro of 800-900 al heel ver kan komen. (ik heb een keer een review van tweakers gelezen over speakers voor pc's, waarbij de goedkoopste boekenplankspeaker van B&W er heel goed uitkwam, behalve qua bass dan) Als je daar nu een leuke sub bij koopt heb je gewoon een heel goed geluid voor in een kleine ruimte, voor een niet al te groot bedrag.
Pagina: 1