Xbox kopen

Pagina: 1
Acties:

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-01 08:17
Ik wil toch eens een console gaan proberen, dus viel mijn oog op de xbox. Dit lijkt mij verreweg de mooiste console. Nu wil ik natuurlijk niet over welke console is beter te gaan discuseren.

Mijn vraag is, wat zit er nou bij een xbox? Hoeveel controlers en hoeveel games?
Is dit per winkel verschillen? Ik wil namelijk niet meer als 299 euro neerleggen, want dit vind ik al veel.

(op dit moment kon ik niet met de lokale speelgoed winkel/andere winkels bellen. Want op zondag is hier alles dicht. Helaas werkt de search nog niet |:()

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Als het goed is zijn er deze zomer een aantal acties (gratis spellen enzo) maar standaard zit er maar een controller en geen spellen bij. Een paar regels onder jouw topic stond dit topic btw: xbox; wat erbij kopen?

Verwijderd

Welke actie's?

Verwijderd

als je een xbox+1 spel koopt, krijg je der gratis 1 bij.

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Ik weet niet waar je woont, maar ik dacht dat de Xbox bij de MM in Den Haag vanwege de opening 199 Euro kost. Ik weet echter niet of dit nog steeds zo is.

[ Voor 0% gewijzigd door GZ op 04-08-2002 16:45 . Reden: Euro deed het niet. ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• twi
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-12-2025

twi

Voor 299 heb je enkel de Xbox en een controller. Dan moet je er nog een spel voor kopen. Er zijn geen verschillende setjes verkrijgbaar. Wanneer je er geen 299 voor had willen neerleggen, had je vier dagen geleden naar de MediaMarkt in Den Haag moeten gaan, alwaar de Xbox voor 199 in verband met een openingsactie in de schappen lag. Die is nu uitverkocht. Maar het is de 299 echt wel waard. Spaar dus even door en koop er een mooi spel bij...Of koop anders een tweedehands Xbox met spel, voor rond de 300...

• Bjk
ik heb een bon (die in de pu zat) waar je 1 game kon uitkiezen bij aankoop van de box :) ben benieuwd..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 16:44:
als je een xbox+1 spel koopt, krijg je der gratis 1 bij.
Ga nu toch serieus nadenken over zo'n Xdoos.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-01 14:28
hmm xbox
dat ding wordt pas interessant als ie 100 euro kost voor xbox+spel...
zolang dat niet het geval is is het in mijn ogen maar een waste of money

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• GZ
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Ik vind de spellen niet interessant eigenlijk (wie weet wat er nog komt). De enihgma chip vind ik daarentegen weer wel interessant. En dan doel ik eigenlijk alleen op emulatie doeleinden, niet op kopieershite.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

GolbeZeromus schreef op 04 augustus 2002 @ 16:57:
Ik vind de spellen niet interessant eigenlijk (wie weet wat er nog komt). De enihgma chip vind ik daarentegen weer wel interessant. En dan doel ik eigenlijk alleen op emulatie doeleinden, niet op kopieershite.
Nee, nee... :P Komt een heleboel interessant spul aan, ten eerste is zijn de meeste spellen nu toch al multi-platform, dus dan krijg je DTM Race Driver, GTA3, MoH: AA, Metal Gear Solid: Substance enz. Dan heb je nog andere leuke spellen als Sega GT 2002, Outlaw Golf, DOA: Beach Volley. Tot de PS3 zit je wel veilig met een Xbox. :)

Maar ik zag die Xbox dus eerst ook niet zitten, maar de graphics zijn gewoon beter dan PS2 en GC (GC trouwens nog niet echt veel spellen op gespeeld). Alleen ben ik nog een beetje bang voor die problemen met de Xbox, GSOD enz. Dat wil ik dus absoluut niet.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2002 17:03 . Reden: Typo ]

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-01 13:28
voordat je voor de x-doos kiest, zou ik eerst eens GOED kijken naar de spellen die ervoor zijn. meeste mensen denken mooiste graphics=beste console maar da's dus nie zo :)
dus kijk eens in een winkel naar een paar spellen van verschillende consoles.

persoonlijk vind ik dat er niet zoveel bijzonders op de x-doos komt.
doa3 is misschien dan nog wel het aardigst.
halo is fps en dat speelt niet op een console (mijn mening dan)

zelf heb ik een ps2 gehaalt > final fantasy x, metal gear solid 2, gran turismo 3 & concept, tekken (4 komt eraan)
stuk voor stuk brute spellen.

Verwijderd

Bjk schreef op 04 augustus 2002 @ 16:44:
ik heb een bon (die in de pu zat) waar je 1 game kon uitkiezen bij aankoop van de box :) ben benieuwd..
ALs je hem koopt , wil je hem dan aub bij Intertoys in Deventer kopen O-)

Kan er nog over de prijs gesproken worden.. _/-\o_

• Bjk
Ik snap niet precies wrom ik dat in deventer zou moeten doen?? :P

BTW koop gewoon de nieuwste pu 3 á 4 euro. Daar zit een tegoed bon in voor een game bij je x doos. (bij aanschaf dus niet als je er al één hebt)

[ Voor 0% gewijzigd door Bjk op 04-08-2002 18:42 . Reden: Iets vergeten te zeggen :) ]

Verwijderd

[quote]Bjk schreef op 04 augustus 2002 @ 18:40:
Ik snap niet precies wrom ik dat in deventer zou moeten doen?? :P

:X :X :X

• Bjk
Sorry hoor maar ik snap je niet echt :|

Verwijderd

Bjk schreef op 04 augustus 2002 @ 19:17:
Sorry hoor maar ik snap je niet echt :|
:/

Verwijderd

Of je geeft gewoon antwoord?

Hij bedoeld dat als je een Xbox bij hem koopt, de prijs misschien lager kan uitvallen, omdat hij er zoveel mogelijk wil verkopen. Hij zal als verkoper wel een bepaald aantal moeten verkopen voor een bonusje of zo.

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Shaggy is stout bezig dus... :7

Enne Bjk, zat die bon in de pu van deze maand ?

nikszolekkeralss.exe

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 19:49:
[...]Of je geeft gewoon antwoord?

Hij bedoeld dat als je een Xbox bij hem koopt, de prijs misschien lager kan uitvallen, omdat hij er zoveel mogelijk wil verkopen. Hij zal als verkoper wel een bepaald aantal moeten verkopen voor een bonusje of zo.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• twi
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-12-2025

twi

weareborg schreef op 04 augustus 2002 @ 18:14:
halo is fps en dat speelt niet op een console (mijn mening dan)
Op de vraag of je Halo ooit hebt gedaan is het antwoord dus per direct gegarandeerd "Nee".
Je begint het rijtje van games met een DTM Race Driver die nog niet definitief (in Europa iig nog zeker niet defintief) naar de Xbox komt. En GTA3 komt definitief NIET naar de Xbox, omdat Sony de makers hiervan een enorme zak met geld voor de neus heeft gezet om GTA exclusief te houden tot 2004

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-01 20:08
twi schreef op 05 augustus 2002 @ 00:37:
[...]
Op de vraag of je Halo ooit hebt gedaan is het antwoord dus per direct gegarandeerd "Nee".
True, ik ken 2 diehard PC fpsers die het prima vinden.

Verwijderd

Bjk schreef op 04 augustus 2002 @ 16:44:
Dude, waar zit die bon dan? Ik heb die nieuwe PU ook maar kan nix vinden, hopelijk heb ik niet kleine dingetjes zoals losse boekjes die er soms bij zitten weggeflikkert, want dat doe ik normaal wel...

• Collaborator
  • Laatst online: 01-10-2025

Collaborator

You! Cake or Death?

hij zat tussen de laatste bladzijde en de achterkant (kaft) waar de minireviuews meestal staan hij zat idd erg los als een soort foldertje

This space is occupied

Verwijderd

Hoeveel korting zou hij kunnen krijgen >:) :7

• likkepot
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

TekkenMaster schreef op 05 augustus 2002 @ 19:56:
hij zat tussen de laatste bladzijde en de achterkant (kaft) waar de minireviuews meestal staan hij zat idd erg los als een soort foldertje
gvd !!!!

Ik MOET dat bonnetje hebben aangezien ik komende dagen de xBox ga kopen.
Wie is er zo aardig om dit bonnetje naar mij op te sturen ? Kom op, voor een mede Tweaker.

.....er is een vergoeding.... :Y)

* likkepot vond een PU op de deurmat zonder bonnetje.... :(

nikszolekkeralss.exe

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 15:29
Mhm ik zit te denken aan een console.
Ben altijd trouw geweest aan pc. Maar ik word gek.. je blijft upgraden.. de games die komen zuigen toch alleen maar en ik heb de laatste tijd niets dan problemen met m'n pc. (random lockups e.d.).. Je blijft er maar geld in pompen (nieuwe koelertje, nieuw voedinkje.. etc etc).
Een gamecube lijkt me dan een mooi alternatief. Vrij goedkoop en koele spellen lijkt mij. (SuperSmashBrothersMelee, die nieuwe Metroid, Pikmin jaja :D )
Wat heeft de pc mij nog te bieden naast mooie graphics?
(doom 3 upgrade gaat mij waarschijnlijk weer bakken geld kosten.. mooi niet dus)
Ik speel toch alleen blizzard games en counterstrike op lans... en dat gaat prima op huidige pc zolang ie niet crashed :|

Verwijderd

TekkenMaster schreef op 05 augustus 2002 @ 19:56:
AAH dan heb ik dat weggegooid!!! |:( :'(
Tja misschien nog ff goed zoeken, of er ff 1tje uit de PU in de winkel meenemen >:)

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

ja lekker dan zit er weer iemand anders zonder bonnetje.. :( das niet echt vriendelijk vraag het dan aan een vriend/kennis

This space is occupied

• BezurK
  • Laatst online: 24-12-2025
ik ga morgen ook de xbox kopen, met thps 3, dead or alive 3 en halo erbij :D

Rookworst zonder R is ook worst.

Verwijderd

Hoe lang blijft dat ding geldig?

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

let op:
je kan als je de bon inleverd kiezen tussen drie spellen:

Rallisport challenge
Munch oddesey
Amped

This space is occupied

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-01 11:19
RedruM schreef op 05 augustus 2002 @ 20:18:
Mhm ik zit te denken aan een console.
Ben altijd trouw geweest aan pc. Maar ik word gek.. je blijft upgraden.. de games die komen zuigen toch alleen maar en ik heb de laatste tijd niets dan problemen met m'n pc. (random lockups e.d.).. Je blijft er maar geld in pompen (nieuwe koelertje, nieuw voedinkje.. etc etc).
Een gamecube lijkt me dan een mooi alternatief. Vrij goedkoop en koele spellen lijkt mij. (SuperSmashBrothersMelee, die nieuwe Metroid, Pikmin jaja :D )
Wat heeft de pc mij nog te bieden naast mooie graphics?
(doom 3 upgrade gaat mij waarschijnlijk weer bakken geld kosten.. mooi niet dus)
Ik speel toch alleen blizzard games en counterstrike op lans... en dat gaat prima op huidige pc zolang ie niet crashed :|
Leuk voor je, wat doe je in dit topic :?
Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 21:13:
Hoe lang blijft dat ding geldig?
t/m 24 augustus

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 20:00:
[...]
Hoeveel korting zou hij kunnen krijgen >:) :7
279.- alleen hij..

• The Dud3
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-01 15:51
De X-box is wel leuk, je kan er Linux op zetten >:)

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-01 11:19
Woei, ik had 'm nieuw in de winkel voor 199 euro. :)

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Verwijderd

TekkenMaster schreef op 05 augustus 2002 @ 21:05:
ja lekker dan zit er weer iemand anders zonder bonnetje.. :( das niet echt vriendelijk vraag het dan aan een vriend/kennis
Ik ken niemand anders met een PU, maar niet iedereen die een PU koopt is van plan een Xbox aan te schaffen ;)
RAILGUNNER schreef op 05 augustus 2002 @ 22:50:
[...]

Woei, ik had 'm nieuw in de winkel voor 199 euro. :)
Hopelijk als we nog ff wachten dat andere winkels ook met die prijs gaan stunten, want dan ben ik er wel bij :D Almere => Den Haag is ff rijden, en dan ook nog met kans dat ie er niet meer is :/ Nog ff wachten dus :)
Pagina: 1