Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.
CDRW's zijn zowieso niet te gebruiken voor de meeste AUDIO cd spelers, maar dat zal niks nieuws zijn.
Pioneers dvd drives staan er ook om bekend slechte rw lezers te zijn.
Je zou eens een ander merk RW kunnen proberen.
Ik neem aan dat je DAO heb gebrand ? (cd afsluiten etc)
Beetje zelf testen kan geen kwaad, rw's kosten immers niks.
Suc6
Verwijderd
gooi je DVD en master HD op primary en je brander en eventueel 2e HD op de secondary.... dit is al beter voor nero... dit lost daarentegen nog niet het probleem van je slecht leesbare cd's op
Hoe vaak heb je de cd-rw's al gebruikt??? daar kan het namelijk ook nog aan liggen, juist omdat de lezer van de brander gevoeliger is leest deze beter de cd's van mindere kwalitiet
heb pioneer dvd apart aan ide kabel en cdr ook
niet te vergeten "en windows XP"
Amd Athlon XP 2000+ en Alpha 8045t + Papst ngm, 56.0 °C Stress | Msi K7T266 Pro2-RU| 512MB DDR (Crucial/Micron) CL=2.5 | 2x Maxtor 80GB (D740X, 7200rpm) raid0 | Maxtor 120G | Ati Radeon 8500 Retail | 19 Inch Panasonic | Pioneer dvd 116 | Liteon 52/24/52
OK, en wat schreef ik zelfKBDE schreef op 04 augustus 2002 @ 17:23:
Topic titel slaat natuurlijk nergens op, maak daar maar, cdrw werkt niet in mijn pioneer dvd oid van.
Ik heb dus niet gezegd dat het alleen in mijn Pioneer was. De topic titel is gewoon goed.Als ik nu een rewritable brand, dan is ie alleen leesbaar in mijn brander.
Klopt, maar een Pioneer DVD speler is ook geen audio spelerCDRW's zijn zowieso niet te gebruiken voor de meeste AUDIO cd spelers, maar dat zal niks nieuws zijn.
Is dat zo?Pioneers dvd drives staan er ook om bekend slechte rw lezers te zijn.
Phillips, Lite-On en Imation genoeg?Je zou eens een ander merk RW kunnen proberen.
Jep, staat ook in mijn verhaal.Ik neem aan dat je DAO heb gebrand ? (cd afsluiten etc)
Heb ik gedaan, ik post niet voor niks een topic.Beetje zelf testen kan geen kwaad, rw's kosten immers niks.
DankjewelSuc6
Het probleem is echter opgelost
Misschien moet ik de kabels eens anders vast gaan maken, maar dan moet ik eerst andere kabels gaan halen aangezien deze te kort zijn
------------------------------------------------------------------------------------
Amd Athlon XP 2000+ en Alpha 8045t + Papst ngm, 56.0 °C Stress | Msi K7T266 Pro2-RU| 512MB DDR (Crucial/Micron) CL=2.5 | 2x Maxtor 80GB (D740X, 7200rpm) raid0 | Maxtor 120G | Ati Radeon 8500 Retail | 19 Inch Panasonic | Pioneer dvd 116 | Liteon 52/24/52
En dankjewel voor de nuttige post.hmtwm schreef op 04 augustus 2002 @ 21:17:
Het lijkt wel of er een bepaald geheugen effect in de brander zit.
------------------------------------------------------------------------------------
Er is toch al gezegd dat het probleem is opgelost?
Er is toch al gezegd dat het probleem is opgelost?
-------------------------------------------------------------
ok, nog 1 dan!
Slotje