Ik ben eens op de COM21 site geweest ( http://www.com21.com ) en daar zag ik bij support allerlei firmware updates enzo.
Ik krijg hier binnenkort casema broadband basic en ik heb hier ergens op tweakers gelezen dat het in het modem zit hoe snel (of langzaam) je kunt downen
. Nou dacht ik: welk type casema modem is het, en kun je het door het firmware te vernieuwen ervoor zorgen dat je sneller kunt downen
?
Er zal dan wel iets aan het modem moeten worden gedaan want casema vernieuwd dacht ik zelf ook het firmware vanaf afstand.
Iemand een idee? Iemand werkzaam bij COM21
Of iemand met technische kennis. Ik denk nie dat het kan maar in theorie zou het mogelijk moeten zijn, zeker omdat COM21 firmware updates heeft voor veel modems en je die zelf toe kunt passen meen ik.
Ik krijg hier binnenkort casema broadband basic en ik heb hier ergens op tweakers gelezen dat het in het modem zit hoe snel (of langzaam) je kunt downen
Er zal dan wel iets aan het modem moeten worden gedaan want casema vernieuwd dacht ik zelf ook het firmware vanaf afstand.
Iemand een idee? Iemand werkzaam bij COM21
Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)