Voordat ik überhaupt met deze topic verder ga wil ik meteen zeggen dat ik
1 Een n00b op dit vakgebied ben
2 De search niet kon gebruiken en
3 geen verdere infomratie hier over kon vinden.
Zo dat is er uit
Ik krijg binnenkort mijn zuur-verdiende geld van 4 weken de ochtendkranten rond brengen. En laat nu net gister mijn mooie Trust 3D Sound Dimension's kapot zijn gegaan
dus iets nieuws moet ik zoieso. Nu is mijn oog gevallen op de Creative Inspire 5300 5.1 Alleen als ik de FAQ goed lees is mijn Geluidskaart, de SoundBlaster Live! 1024 Player niet de goede kaart voor DolbySurround geluid?
Ik wil deze boxen namelijk wel, mede door de niet zo dure prijs en omdat ze Tweakers.net er goed uit de test kwamen. Beter zelfs als de 5700 die toch 200 euro duurder is. Alleen nu is dus mijn vraag: Heb ik de goede geluidskaart voor een mooi stereo effect?
1 Een n00b op dit vakgebied ben
2 De search niet kon gebruiken en
3 geen verdere infomratie hier over kon vinden.
Zo dat is er uit
Ik krijg binnenkort mijn zuur-verdiende geld van 4 weken de ochtendkranten rond brengen. En laat nu net gister mijn mooie Trust 3D Sound Dimension's kapot zijn gegaan
Ik wil deze boxen namelijk wel, mede door de niet zo dure prijs en omdat ze Tweakers.net er goed uit de test kwamen. Beter zelfs als de 5700 die toch 200 euro duurder is. Alleen nu is dus mijn vraag: Heb ik de goede geluidskaart voor een mooi stereo effect?
You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.