Ik heb een probleempje. Ik heb een memberlist en alle info wordt uit een db gehaald. Nu wordt de registratie datum opgeslagen in Jul 24, 2002 formaat.. niet als unix tijd. Nu heb ik al zoveel users dat ik dat niet meer kan omzetten naar Unix. Nu heb ik dus een optie sorteerd memberlist op registratie datum. Daar gaat het dus fout. Als alle members in 1 maand geregisteerd zijn werkt het prima. 1 bovenaan 31 onderaan. Maar nu zijn er dus 2 maanden. July en augustus. Nu komt augustus boven july omdat het met een A begint... dat is dus niet de bedoeling. Hoe los ik dit op?
Door een scriptje te maken dat je database veld met het 'foute' formaat update naar unix timestamps 
je gaat mij niet vertellen dat dat niet kan binnen 20 regels code.
je gaat mij niet vertellen dat dat niet kan binnen 20 regels code.
imho kan je de datum filed uit de database trekken vervolgens splitten op spaties de , er uit halen en uit een array halen welk getal bij welke maand hoort. dan heb je als het goed is een Y een M en een D deze kan je dan met behulp van mktime (www.php.net/mktime) omzetten naar unixtimestamp
T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...