Toon posts:

Scsi probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de adaptec 29160 scsi controler in mijn pc zitten. En nu start mijn pc op van af een scsi harddisk. Dus moet hij bij het opstart van de pc ook de scsi bios inladen. En in vergelijking met de 4 ide appartaten die hij moet in laden, doen de scsi appartaten er super lang over. Hij is met de scsi bios in het totaal wel 20 sec bezig. En het zijn maar 2 appartaten. Hoe kan ik dat versnellen?
BEDANKT!!!!!!

• TheGrimReaper
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

TheGrimReaper

zeg maar gewoon Tom :)

Bij mijn 2940 kun je uit zetten dat je op ctrl a kan rammen om in de bios te komen
dan gaat het geloof ik iets sneller, maar het is gewoon een klein minpuntje aan scsi.

= TheGrimReaper op tweakers

• mavink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
Als er inderdaad zo'n leuk Adaptec BIOS opzit kan je wat dingen uitzetten. Je moet even de SCSI-ID's van je apparaten opschrijven, en hem alleen naar die laten kijken; op andere ID's hoeft-ie niet naar apparaten te zoeken.

Als je een CD-ROM drive hebt moet je ook de ondersteuning voor bootable CD's uitzetten; anders gaat-ie eerst je cdtje scannen.

• Dark
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:42

Dark

who tweaked the light?

Hee god, waarom post je nou dezelfde vraag als een paar uur geleden nog eens? Beviel het antwoord niet of was het niet snel genoeg? Je bent hier een newbie dus gedraag je ook een beetje. Neem eerst eens wat forum etiquette tot je, voor je als een gestoorde al je vragen begint te posten, daarbij nog dubbelposten en schreeuwen ook. Je begrijpt toch zelf ook wel dat dat niet de bedoeling is, en dat dit forum niet vervuild hoeft te worden door dubbele topics. Met je acties tot nu toe heb je al een aantal mensen tegen je in he harnas gejaagd, en je kan er op rekenen dat je in de gaten wordt gehouden. Kortom, wees wijs en houdt je aan de weinige regels die hier gelden, dan blijft het leuk hier.

• TheGrimReaper
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

TheGrimReaper

zeg maar gewoon Tom :)

Dark -> beetje vriendelijker mag ook hoor. :P

= TheGrimReaper op tweakers