Verwijderd

Topicstarter
Is er iemand die ervaring heeft met het lezen van gekopieerde cd's op de jvc th10r player.

MIj lukt het tot nu nog steeds niet.

Verwijderd

Wat voor cdr's gebruik je, neem een merk waar je niet zomaar doorheen kunt kijken als je deze tegen het licht houdt.

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-03 10:29
Verwijderd schreef op 01 januari 1970 @ 01:00:
[...]

yep

Maar dit is mijn bedoeling niet, ze zegen dat er in deze player geen gekopieerde cd kunnen en naar mijn mening is dat ook zo (helaas).

Dit valt denk ik onder het zelfe als warez aanbieden

[ Voor 0% gewijzigd door The-Source op 04-08-2002 22:55 . Reden: Bericht dat ik had gequote is gewijzigd ]

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Verwijderd

Topicstarter
klaasbram schreef op 04 augustus 2002 @ 18:23:
[...]
Dit valt denk ik onder het zelfe als warez aanbieden
yep

Maar dit is mijn bedoeling niet, ze zegen dat er in deze player geen gekopieerde cd kunnen en naar mijn mening is dat ook zo (helaas).

Verwijderd

Topicstarter
Oeps foutje het is de jvc tha10r player

Verwijderd

en wat staat daar in de specs, moeten daar kopieen wel in gelezen worden?

Verwijderd

Topicstarter
Nee er staat dat hij beveiligd is tegen gekopieerde cd's

Verwijderd

Een exact kopie (cloon) van CD moet werken alsof het een originele CD is

Verwijderd

Topicstarter
nee op één of ander manier ziet ie dat het een kopie is en komt er no disk in het venster??

Verwijderd

Topicstarter
Schop...

Blijkbaar heeft niemand deze player !!

Dan moeten we toch maar weer dagen zoeken op inet.

Verwijderd

Oh ik dacht dat je er al uit was, als je zegt dat in je boekje staat dat een gekopierde cdr niet gelezen kan worden lijkt mij dat sterk.
Maak dan zelf eens een cdr dus geen kopie en probeer dat, lukt het niet dan zou ik terug gaan naar de winkel.
Dan is waarschijnlijk de laser niet binnen specificaties, mogelijk dat je daar later meer problemen mee gaat krijgen ook bij DVD's.

• dvdhoek
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-03 11:30
Er bestaan home cinema sets die inderdaad geen CDRs kunnen lezen. Heeft volgens mij niets met beveiliging te maken, maar meer met de laser. Soms werken CDRW wel, dus probeer dat eens.

Verwijderd

Topicstarter
De verkoper heeft me het verteld bij de aanschaf (deze was mooier en beter) maar hij zei dat ie er tegen beveiligd is, en beveiligingen kunnen gekr**kt worden.

Het lijkt mij niet dat het met de laser te maken heeft want een origenele cd leest ie probleemloos.

• dvdhoek
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-03 11:30
Over het laser verhaal, kijk een op http://www.cdrfaq.org/ en dan punt 2-13. Een originele CD is echt iets anders dan een CD-R. Als het inderdaad een beveiliging is, werken wellicht de speciale audio CDR's (duurder vanwege een toeslag).

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 16:13:
De verkoper heeft me het verteld bij de aanschaf (deze was mooier en beter) maar hij zei dat ie er tegen beveiligd is, en beveiligingen kunnen gekr**kt worden.

Het lijkt mij niet dat het met de laser te maken heeft want een origenele cd leest ie probleemloos.
Verkopers weten niks, ze verkopen alleen maar.
Als je alles van een apparaat wilt weten moet je jezelf daarop orienteren voordat je tot aankoop overgaat, dat is wel de beste manier denk ik.
Maargoed, ik sluit niet uit dat de verkoper in dit geval toch gelijk heeft omdat ik nou eenmaal niet alle specs van dit apparaat ken en ook geen handleiding daarvan hier heb liggen.
Hier de link naar JVC, http://data3.jvc-europe.c...-A10R&Country=Nld&Lang=Nl zie hier inderdaad nergens staan dat CDR gelezen kan worden.

Verwijderd

Topicstarter
[quote]Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 11:06:
[...]

Verkopers weten niks, ze verkopen alleen maar.
Als je alles van een apparaat wilt weten moet je jezelf daarop orienteren voordat je tot aankoop overgaat, dat is wel de beste manier denk ik.

[...]

Dat vindt ik niet helemaal waar, ik ben ook verkoper en probeer toch zoveel mogenlijk te weten te komen van mijn produkten, om zo de klant voldoende info te kunnen geven en het beslissen makkelijker wordt.

btw Vind ik dat een verkoper gewoon opver voldoende produkt kennis moet beschikken.

Verwijderd

Oh ik dacht dat je professor in de onkunde was :)

Maar je hebt wel gelijk, er zijn wel verkopers die zich verdiepen in hetgeen wat ze proberen te verkopen puur uit eigen interesse en om zo de klant zo goed mogelijk te informeren.
Zo hoort het dus te zijn maar vaak is het niet zo.
Pagina: 1