I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©
valt me nu oo kiets anders op:
de constructie is zo: supply 4pins female => koeler 2? pins male en 2? pins female => HD 4 pins male????
wat ik bedoel is de koeler heeft de heletijd maar 2 pins en de rest 4 pins op de power-supply??
fabrieksfoutje?
de constructie is zo: supply 4pins female => koeler 2? pins male en 2? pins female => HD 4 pins male????
wat ik bedoel is de koeler heeft de heletijd maar 2 pins en de rest 4 pins op de power-supply??
fabrieksfoutje?
I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©
nee hij doet helemaal niets, alsof hij dood is...Skaah schreef op 04 augustus 2002 @ 16:08:
Spint de hd wel aan als de koeler geinstalleerd is? Anders is msischien de plug van de koeler kapot
Begrijp ik het goed: er komen maar twee draadjes bij de HD uit
Dan werkt hij natuurlijk nooit... Een HD wil 4 kabeltjes hebben 
De koeler zit dus met een molex tussen de hd en de voeding?
Voeding --> Koeler --> HD ?
die schijf wordt helemaal niet zo heet dus ik gewoon die koeler er niet opzetten, scheelt een hoop herrie en je hd werkt gewoon
dat is geen oplossing, dat is weglopen voor z`n probleemArtje schreef op 04 augustus 2002 @ 18:25:
die schijf wordt helemaal niet zo heet dus ik gewoon die koeler er niet opzetten, scheelt een hoop herrie en je hd werkt gewoon
precies zoals je het zegt!ludo schreef op 04 augustus 2002 @ 18:18:
Begrijp ik het goed: er komen maar twee draadjes bij de HD uitDan werkt hij natuurlijk nooit... Een HD wil 4 kabeltjes hebben
maarre fabrieksfoutje dus?
Gewoon die koeler op een andere plug zetten. Bijvoorbeeld via een Y-stekker van 5 1/4 naar 2x 5 1/4
Zo heb ik het nu ook in mijn zitten
Zo heb ik het nu ook in mijn zitten
ASUS Sabertooth X79, Intel Core i7 3930@3800MHz, 16 GB DDR3 (G.Skill F3-17000CL9Q-16GBZ), XFX Radeon R9 290, Sound Blaster X-Fi XtremeMusic, 1x 256 GB Samsung 840 pro SSD, 1x 1 TB Samsung Spinpoint F3, 1 x 3 TB Seagate ST3000DM001
Pagina: 1