Seagate wordt met koeler niet herkend, zonder wel..

Pagina: 1
Acties:

• Painxiom
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-03 13:54
Heb net mijn nieuwe seagate Barracuda IV 80GB binnen.
Na hem geinstalleerd te hebben beleek dat hij niet herkend werd.. :'(
Na IDE kabels etc. gechecked te hebben, bleek hij wel herkend te worden als de koeler niet tussen HD en Supply (zoals het hoort) zit?????????
weet iemand wat hier aan de hand is?

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Een gebroken power-cable? Molex defect??

Of begrijp ik je nu verkeerd?

• Painxiom
valt me nu oo kiets anders op:

de constructie is zo: supply 4pins female => koeler 2? pins male en 2? pins female => HD 4 pins male????

wat ik bedoel is de koeler heeft de heletijd maar 2 pins en de rest 4 pins op de power-supply??

fabrieksfoutje? 8)7

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Spint de hd wel aan als de koeler geinstalleerd is? Anders is msischien de plug van de koeler kapot

• Painxiom
Skaah schreef op 04 augustus 2002 @ 16:08:
Spint de hd wel aan als de koeler geinstalleerd is? Anders is msischien de plug van de koeler kapot
nee hij doet helemaal niets, alsof hij dood is...

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-03 18:17
Begrijp ik het goed: er komen maar twee draadjes bij de HD uit :? Dan werkt hij natuurlijk nooit... Een HD wil 4 kabeltjes hebben :)

De koeler zit dus met een molex tussen de hd en de voeding?

Voeding --> Koeler --> HD ?

• Artje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-02 15:12
die schijf wordt helemaal niet zo heet dus ik gewoon die koeler er niet opzetten, scheelt een hoop herrie en je hd werkt gewoon

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:53
Artje schreef op 04 augustus 2002 @ 18:25:
die schijf wordt helemaal niet zo heet dus ik gewoon die koeler er niet opzetten, scheelt een hoop herrie en je hd werkt gewoon
dat is geen oplossing, dat is weglopen voor z`n probleem

• Painxiom
ludo schreef op 04 augustus 2002 @ 18:18:
Begrijp ik het goed: er komen maar twee draadjes bij de HD uit :? Dan werkt hij natuurlijk nooit... Een HD wil 4 kabeltjes hebben :)

De koeler zit dus met een molex tussen de hd en de voeding?

Voeding --> Koeler --> HD ?
precies zoals je het zegt!

maarre fabrieksfoutje dus? (8>

• steven2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-03 20:58
Gewoon die koeler op een andere plug zetten. Bijvoorbeeld via een Y-stekker van 5 1/4 naar 2x 5 1/4
Zo heb ik het nu ook in mijn zitten

ASUS Sabertooth X79, Intel Core i7 3930@3800MHz, 16 GB DDR3 (G.Skill F3-17000CL9Q-16GBZ), XFX Radeon R9 290, Sound Blaster X-Fi XtremeMusic, 1x 256 GB Samsung 840 pro SSD, 1x 1 TB Samsung Spinpoint F3, 1 x 3 TB Seagate ST3000DM001

Pagina: 1