Toon posts:

Mortal Kombat Deadly Alliance

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn 4 niewue movies van deze game.
Maar omdat de search niet helemaal lekker werkt, kon ik het oude topic niet terug halen!
Hier de links :9

http://ps2viper.virtualave.net/trailer_1.mov
http://ps2viper.virtualave.net/trailer_2.mov
http://ps2viper.virtualave.net/trailer_3.mov
http://ps2viper.virtualave.net/trailer_4.mov

Dus gouw downloaden ze zijn de moeite waard. :9~
Als je van Mortal Kombat houd helemaal
The king is back _/-\o_

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-01 22:15

bAdmuTs

mAzE

De moviez zien er zeer wreed uit :9~ Dit spel ga ik cker kopen wanneer het uitkomt voor de ps2

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Mmmm, de moves en zo ogen een beetje houterig. Ook de snelheid lijkt wat minder geworden te zijn.

Voor de rest ziet er best leuk uit. Wanneer komt hij trouwens uit?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

Topicstarter
21 noveber op fatalitie vrijdag
het spel is trouwens erg snel alleen op zit moment was hij nog niet helemaal klaar
maar hij wordt erg wreed

• GZ

GZ

!!

Fatality Friday. Dikke lol. Ik hoop in ieder geval dat hij erg op MK 2 lijkt, wat naar mijn mening nog steeds de beste uit de reeks is.

Hij komt trouwens op alle consoles uit neem ik aan? Ook op de PC?

[ Voor 0% gewijzigd door GZ op 04-08-2002 16:35 . Reden: Xtra vraag erbij ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

Topicstarter
hij lijkt inderdaat veel op 2 de deadpool is terug veel karakters van deel 2
zijn terug
het wordt gewoon weer dikke lol
heb hem lekker al gepreorderd

Verwijderd

Ja, 2 was wel het meest 'sfeervol', als je dat kunt stellen in een MK universum natuurlijk he ;). Maar deel 4 was toch het meest verslavend. Lekker foute filmpjes en zo :D. En Goro in 3D!

• VeldKoe
  • Niet online
ik had verwacht dat het jaggie festijn zou zijn maar dit ziet er toch mooi uit hoor, dit is zeker de gamecube versie die ze laten zien? je ziet namelijk niet vaak een game met zo weining kartels voor de ps2.. dus ik neem aan dat dit de GC versie is

die lui zuigen trouwens grandioos aars die aant spelen zijn, maarja je kan niet alles hebben
geluidseffecten zijn nogal kaal trouwens, en inderdaad beetje houterige bewegingen, ze lijken ook wel redelijk identiek aan elkaar ongeacht wel karakter..

Verwijderd

Topicstarter
nou dit is de xbox en de gamecube en playstation 2
ze gebruiken een engine die op alle drie de zelfrde perstaties kan leveren
en de ps2 kan heel veel moois toveren hoor
hij wordt op alle drie super mooi en heel weinig kartels

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-01 10:24
ben benieuwd hoe dat deze filmpjes eruit zien
ik vond die van Scorpion wel kewl

Scorpion rules! >:)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-01 10:24
Crash-Override schreef op 04 augustus 2002 @ 18:30:
ben benieuwd hoe dat deze filmpjes eruit zien
ik vond die van Scorpion wel kewl

Scorpion rules! >:)
woohoo!
ziet er goed uit :9~
die nieuwe gevechtsmodussen/gevechtsstijlen zijn echt vet

• Neejoh
  • Laatst online: 14-01 20:20
Hmm, valt me eerlijk gezegt erg tegen! Ik was altijd een huge Mortal Kombat fan, maar dit valt me echt tegen.
De gevechten zien er erg traag uit, en de omgeving ziet er ook niet bepaald strak uit :{
En zie ik het goed dat er geen "Finish Him" meer is?? Dat was juist altijd zo leuk :'(

• GZ

GZ

!!

Neejoh schreef op 04 augustus 2002 @ 19:41:
Hmm, valt me eerlijk gezegt erg tegen! Ik was altijd een huge Mortal Kombat fan, maar dit valt me echt tegen.
De gevechten zien er erg traag uit, en de omgeving ziet er ook niet bepaald strak uit :{
En zie ik het goed dat er geen "Finish Him" meer is?? Dat was juist altijd zo leuk :'(
Hij is natuurlijk nog niet af. En misschien laten ze dit expres nog niet zien. (Finish Him)

Verwijderd

Topicstarter
Neejoh schreef op 04 augustus 2002 @ 19:41:
de finish him's zijn terug alleen dit was een test versie voor de grotere gamesites
die nog niet af was
de gevechte worden nog een stuk sneller de wapens worden nog anders de levels zijn nog niet klaar de geluiden waren nog niet allemaal ingevoegt
kleding scheren en alles zitten er nog niet in het spel was 60 % compleet
nee het komt helemaal goed met mkda
maak je geen zorgen Neejoh
en hij wordt wereld wijd teglijk uitgebracht
er zijn wat karakters die nog aan gepast gaan worden
enz

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-01 02:49

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

komt dit nou voor de pc ?

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Verwijderd

Topicstarter
nope denk dat mijn verbinding to slow is
binnen kort zou het kunnen niet mijn pc nee

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Tijgertje hoe weet je dit allemaal?

MK rules, Ik ga 4 ook snel ff installeren!

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Verwijderd

Topicstarter
meschien omdat ik vanaf deel 1 al een ware fan ben.
en ik elke dag minimaal 4 aan het zoeken ben naar mk nieuwtjes. en omdat ik wel eens met ed boon chat. en hem direct vragen kan stellen.
dus vandaar .
oja brucelee helaas zijn er nog geen planner voor een pc, versie van mkda
maar wie weet wat er gebeurd.
en dinictus mkda gaat rullen net als de andere delen.
ik heb vanallemaal genoten. vond deel 4 wat minder maar niet super slecht.
oja deel 4 kun je naar eigen wens aan passen dat weet je he
wil je meer weten msn me maar dat is een heel lang verhaal

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

MK4 modden!!

Dat klinkt goed..

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Verwijderd

Ik vond 1 altijd heel koel, uren met een vriend op de snes gespeeld. :)
4 vond ik eigelijk geen ruk aan. :/

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hmm trage mirror :(

Ik kan ook niet wachten op DA. Alleen jammer dat ik hem ws voor de Gamecube ga halen (daar ik DIE een heb :) ), die lijkt me niet echt de ideale controller voor het spel hebben, maarja we zien wel.

Ik vond MK4 trouwens ook helemaal niet zo slecht, was ook best lekker hakken.

Verwijderd

Topicstarter
ja het is mijn mirror helaas niet ik heb er nog geen
die contrller van gamecube vindt ik zowiezo niet zo lekker maar de wave bird is wel een lekkere controller
ik speel graag met de psx controller
das mijn mening
ik kan niet wachten op mkda

Verwijderd

Ziet er wel relaxed uit.

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 20:37
Ik weet nog toen mk1 uitkwam , namelijk op mortal monday 13 september stond ik voor de stoep bij future zone.
Hadden ze een pop van goro waar iemand in zat , was wel grappig.
Deel 2 is inderdaad de tofste!

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• MaDLiVe
  • Laatst online: 19:30

MaDLiVe

.-Observer-.

henkyyyyyyy schreef op 08 augustus 2002 @ 00:10:
Ik weet nog toen mk1 uitkwam , namelijk op mortal monday 13 september stond ik voor de stoep bij future zone.
Hadden ze een pop van goro waar iemand in zat , was wel grappig.
Deel 2 is inderdaad de tofste!
Deel 3 was idd geweldig, helemaal met de introductie van de nieuwe characters!

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

MK trilogy is de allerwreedste. Zoveel mannetjes en zelfs brutalities >:)

Verwijderd

Topicstarter
deel een had ik ook meteen
en deel 2 ook
en 3 drie ook en deel 4 ook
en alle andere delen

Verwijderd

Topicstarter
heb er weer een filmpje bij alleen deze heb ik geen link voor moet hem ergens zien te uploaden dan zie je ongeveer wat je echt te wachten gaat staan

• Frostbite
  • Laatst online: 20-12-2025

Frostbite

🤦🏻‍♂️

hier ook een fan :)

Vind het ontzettend #$% dat hij niet op de pc uitkomt!

mk3 was leuk vooral de combo's :)

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

HEEE hij komt toch $%^ wel op de PC uit!

zijn ze gek ofzo?! Get over here zeg!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-01 14:14

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Jaja jij chat met Ed Boon? Bewijs dat maar eens! Ik kan ook zeggen dat ik met John Carmack chat, maar of het echt zo is... :X

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Chat jij echt met JC Demoniac? Wauw!

Ik vond MK2 toch echt de beste. Deel 1 was super, het was nieuw. Deel 3 was wel leuk, het was tenslotte MK. Deel 4, tsja "3D". Jammer. Het speelde wel leuk, daar niet van, maar ik miste dat echte MK gevoel.

Wat ik ook jammer vind is dat ze die fatalities steeds moeilijker maakten, in deel 2 was het perfect, in deel 4 al een complete prestatie als het lukte :(

IK WIL BOLLETJE FATALITIES!

• Bigs
  • Niet online
2 vind ik niet zo super meer hoor.. geen combo's meer enzo. De beste MK is imo Ultimate Mortal Kombar 3 (in de arcade of met MAME). Heb bijna nog een keer een UMK arcade kast gekocht, maar het vervoer zou echt teveel gedoe worden en toen heb ik het maar laten zitten.

Verwijderd

Weet iemand wanneer deze voor de gamcube uitkomt en of die wel uberhaupt uitkomt?

thanks

• sewer
  • Laatst online: 20:49
MaDLiVe schreef op 08 augustus 2002 @ 01:09:
[...]
Deel 3 was idd geweldig, helemaal met de introductie van de nieuwe characters!
Typo? Je bedoelt toch deel 2 mag ik hopen. Die was echt geweldig.

Deel 3 kende wel veel karakters (vooral de ultimate en trilogy versie), maar leunde veel te veel op de combo's. En de karakters waren niet gebalanceerd, sommige speelde echt slecht imo (nightwolf bijvoorbeeld), terwijl anderen echt supersterk waren (oa kabal).

Die MK:DA komt trouwens op de Playstation 2, Gamecube en X-Box (22 november). Er is ook een versie voor de GBA gepland in Q4. Geen plannen voor een pc-versie dus.

Verwijderd

Topicstarter
nee nog geen plannen voor een pc versie
wil je ook chatten met de makers van het spel
moet je evn op mortal kombat sites kijken waneer er weer chat sesies zijn en je er gewoon bij voegen wel snel zijn het is meestal wel druk
en meestal komt zijn icq voorbij ja hij heeft icq
maar hij is wel lache die vent ed boon

Verwijderd

heeft iemand ondertussen al wat meer gehoord van deze game?? Een eventuele releasedate zou fijn zijn :P Ben echt benieuwd of ze er wat van maken, of dathet een 2e MK4 wordt...

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Demoniac schreef op 09 augustus 2002 @ 16:04:
Jaja jij chat met Ed Boon? Bewijs dat maar eens! Ik kan ook zeggen dat ik met John Carmack chat, maar of het echt zo is... :X
Das niet zo vreemd hoor, dat je met developers kan chatten. Is voor hun een goedkope manier van reclame maken :)

Verwijderd

Ik kan eigenlijk niet wachten totdat ik het op mijn gamecube kan spelen :P Weet iemand de officiele release date?

• Bigs
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 11:06:
heeft iemand ondertussen al wat meer gehoord van deze game?? Een eventuele releasedate zou fijn zijn :P Ben echt benieuwd of ze er wat van maken, of dathet een 2e MK4 wordt...
Nou het wordt nu in ieder geval al veel meer gepromoot dan MK4, dus ik denk dat we wel wat moois kunnen verwachten :)

Can't hardly wait.. wachten hierop is bijna zo moeilijk als op Mario Kart voor de Gamecube.

Verwijderd

arf balen dat ie niet op de pc komt :) lijkt me echt vetjes ;)

Verwijderd

Maar gelukkig hebt ik een xbox en ook nog wel een ps2 ergens in de kast dus hoef ik me daar niet druk om te maken (-:

Verwijderd

Euhmm wat zal ik zeggen?

IK WIL HET IK WIL HET IK WIL HET IK WIL HET IK WIL HET IK WIL HET
8)7

• Fubaruba
  • Laatst online: 23-04-2025
zodan! dat ziet er goed uit!!
als de gameplay goed zit en het spel een hoog toastie gehalte heeft, dan gaat deze ook al in mijn collectie komen. ik ga echt geld tekort hebben :)

• GZ

GZ

!!

Ik heb ook wel zin in een potje nieuwerwets en ouderwets raggen tegen allerlei gasten hier in de buurt.

Wordt weer een dure maand dit denk ik. ED gekocht, SFA en dan ook nog dit spel wat uitkomt...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 12:59:
Maar gelukkig hebt ik een xbox en ook nog wel een ps2 ergens in de kast dus hoef ik me daar niet druk om te maken (-:
sweeet ;)
Pagina: 1