Toon posts:

Krakend geluid bij boot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allen,

Ik heb sinds ik een Epox 8k3A+ moederbord heb elke keer als ik mijn computer opstart ff 2 keer een krakend ;( geluid in het begin van de boot -fase.

Ik heb mijn audio uitgang op mijn versterker dus als mijn volume vrij hard staat is dit echt een ##@$% herrie! Ik heb het kabeltje al gecheckt en geprobeerd op een andere compie, en dan zijn er geen problemen. Ik zat te denken dat mijn audio uitgang misschien verrot is, maar wel gek want als mijn computer volledig is opgestart is het geluid zuiver en goed zonder kraken of rare geluiden.

Wie kan mijn helpen? Of moet ik maar gewoon nooit meer mijn computer robooten? 8)7

• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Kan het gevolg zijn van het starten/eindigen van een trafo, heb het ook als m'n pc aan/uitgaat of ik mijn ventilator aanzet. Kan zover ik weet geen kwaad... Je zou kunnen proberen je kabels af te schermen

Verwijderd

Topicstarter
ja okee het is inderdaad als de trafo ontlaad en weer oplaad, maarre hoe bedoel je kabels afschermen?
En tsja het kan in zoverre kwaad dat als mijn volume keihard staat vandaag of morgen ik mijn speakers opblaast door dat gekraak.

Verwijderd

Topicstarter
Hoe dan????????????????!!!! (die kabels "afschermen")

• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Een vriend van me had speciale kabels hiervoor gebruikt, welke beter tegen storign beschermen... Zijn oa te koop bij conrad, maar zijn erg duur. weet niet of het helpt... Heb bij mij wel gemerkt dat het niet uitmaakt of speakers hard of zacht staan

Verwijderd

Topicstarter
Okee ik weet genoeg....dit wordt een RMA nummer opvragen en die troep terugsturen :r ! Nog bedankt voor de reply! 8)
Pagina: 1