Ik zoek een proggie waar ik woorden uit een text file (of iets dergelijks), kan laten flooden in een textbox (van een webpagina/shockwave pagina)... Ik wil het niet gebruiken om chatboxen te flooden, maar om bij een online spel heel veel woorden te gelijk in te voeren
...
Wat is er mis met ctrl-c ctrl-v?
Verder vindt de maker (en de medegebruikers) van het spel het vast niet leuk dat je het doet
Verder vindt de maker (en de medegebruikers) van het spel het vast niet leuk dat je het doet
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
500+ woorden achter elkaar kopieren en plakken gaat niet zo snel met CTRL-C + CTRL-VF_J_K schreef op 04 augustus 2002 @ 15:40:
Wat is er mis met ctrl-c ctrl-v?
En die medegebruikers zijn vrienden van me die samen met mij een spel testen die ik online ga zetten...
Waarom niet alle 500 woorden selectern en dan ctrl-c / ctrl-v
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
Nee dat lukt niet omdat het dan wel word gezien al een spam... ]:OVyperX schreef op 04 augustus 2002 @ 17:48:
Waarom niet alle 500 woorden selectern en dan ctrl-c / ctrl-v
Dat is ook spam.
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Ja klopt, maar als ik het bij mezelf doe vind ik het niet erg 
Maar laat maar zitten want ik heb al een andere oplossing!

Maar laat maar zitten want ik heb al een andere oplossing!
Pagina: 1