Leadtek Ti 4600 Hitte probleem?

Pagina: 1
Acties:

• Lennieboy83
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-05-2024
Ik was UT 2003 Beta aan het spelen en op een gegeven moment ontstonden er allemaal graphic errors, glitches etc. Dat lijkt me niet goed, ik had het nog niet eerder met UT 2003 gehad, het was nu ook met andere games als de gewone UT.

Wat ik heb gedaan is kijken of de kaart/koeler heet was, en die was heet! Ik kon er niet mn vingers lang ophouden, de kaart is niet overgeklokt geweest ooit en nu dus ook niet.

Airflow is ok door mn pc, fannetjes op de kaart werken ok, moet ik dit normaal vinden of zou ik hem in moeten ruilen?

Verwijderd

ik zou hem in ieder geval terug brengen naar de winkel...

• kleefding
  • Laatst online: 12-08 08:28
terug met die kaart, ze moeten je een goed-werkende kaart geven.

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-07 09:22
Is je processor overgeklokt? Het zou kunnen dat de extra hitte die de proc afgeeft nietr een al te beste invloed op je videokaart heeft

• Lennieboy83
Ik kan mn processor nieteens overklokken, daar is mn mobo niet voor gemaakt, en die wordt nieteens heet die blijft lauw/warm dus daar ligt t niet aan.

Ik heb de kaart een paar maanden, en nog geen problemen mee gehad tot nu dan.

Zelfs mn Rambus geheugen was nieteens zo heet alleen die Leadtek die bakt.

• OcNewB
Tsja, als er niets overgeklokt is dan behoort alles gewoon goed te werken zonder artifacts en/of glitches in een dichte case, dus terug ermee zou ik zeggen!

• OcNewB
Al moet ik wel zeggen dat ut2k3 je proc en je videokaart wel tot het uiterste beproeven! en de temps dus behoorlijk kunnen oplopen. Mijn gf3 ti-200 op 240/550 wordt ook heet maar gaat geen artifacts/glitches ofzo vertonen.!

• Lennieboy83
ik bel morgen wel even op naar Informatique waar ik het heb besteld, ik verwacht wel dat ze goede service geven :) en maar afwachten wat zij er van zeggen.

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Is het een gekke reactie als ik ga zeggen dat het misschien kan komen doordat je met de *BETA* van Ut2k3 speelt? Ikzelf heb de beat niet gespeeld, maar heb wel gehoord dat het verdomde buggy is...

Heb je die problemen dan ook bij andere spellen? :?

Specs

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 14:46
misschien moet je je kast eens beter coolen?
die kaarten worden gewoon HEET!
mijn ti4400 kan er ook wat van.

gooi eens je kast open of hang er wat coolers bij...

• Lennieboy83
Maar de Leadtek nekt zichzelf, want als de CPU heet wordt wordt de rest ook heet, misschien dat ik voor een ASUS Ti4600 deluxe ga dan die scoort hoog.

• Lennieboy83
Ik heb net even 3d mark 2001se 330 gedaan, en daar zag ik geen errors en hij scoorde zoals normaal, zou ik dan gewoon verder met deze kaart moeten gaan, en accepteren dat ie even vreemd deed? (hij zal wel een klap hebben gehad daardoor)

• htol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-04-2024
Misschien moet je ff 3d Mark 2001 SE en paar keer achterelkaar laten draaien.... en dan kijken hoe hij reageerd :)

• Lennieboy83
ok zal m even laten 'loopen'

• Lennieboy83
Nu is er niks meer aan de hand, ik heb wel de kast openstaan, maar als je aan de kaart voelt is ie nog wel heet.

• Zamorano
  • Niet online
Wat een paniek om niks hier. Iedereen weet dat die kaarten erg warm worden en ik ken ook niemand die geen glitches heeft in de BETA van UT2k3.

BTW DarkEye er is ook een edit knopje :7

• Lennieboy83
Je vergeet dat ie het later nog deed in UT, en ik had dit nog niet eerder gezien in UT 2003 terwijl ik het elke dag speel, alleen deze keer heb ik heel lang het mapje CTF-December gedraait en dat leveltje is niet af, hij liep wel soepel maar als je iemand afschoot tikte het als een gek, en later werd dat steeds erger totdat ik allemaal verkeerde graphics zag komen met rare kleuren etc. en soms graphics die er niet hoorden te zijn (muren waar je gewoon doorheen kon lopen die ineens opkwamen)

• Zamorano
  • Niet online
Tja dat ie t met "gewone" UT ook doet daarna is wel vreemd. Maar als het bij 1 keer blijft denk ik niet dat het echt een probleem is.

Probeer ns de kaart echt te stressen met een loopende benchmark of demo en niet de kast open zetten ofzo. Als ie t dan niet meer doet zou ik me er ook geen zorgen om maken.

Verwijderd

ooh, leuk heb net zo'n kaart besteld voor € 410 bij PcUpgrade.
Laten we maar hopen dat het ok is...

• Lennieboy83
Ik heb stof net verwijderd van de filters op de kaart en de kaart zelf is ook gelijk een stuk koeler, heb ook gelijk geprobeerd om de airflow beter te maken, het schijnt nu beter te werken, ik heb datzelfde level een uurtje gespeeldd en was niks meer aan de hand, dus het probleem lijkt opgelost :) owjah had gelijk weer een paar punten meer in 3d Mark 2001se: van 9056 naar 9072.

• Lennieboy83
Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 19:37:
ooh, leuk heb net zo'n kaart besteld voor € 410 bij PcUpgrade.
Laten we maar hopen dat het ok is...
das goedkoop, ik had hem gekocht voor 565 euro toender tijd toen ie net uit was :(

Verwijderd

Vraagje: Ik heb maar 2 reviews kunnen vinden over verschillende gf ti4600 kaarten

Bij de 1 was de leadtek de minst performance en de andere " kleine" review zei dat de leadtek 1 van de beste was...

Heb Leadtek ti4600 besteld, hoop dat het een goede keus is, ook imv 1337 koelsysteem

• danplo
  • Laatst online: 16-08 20:51

danplo

The Force is strong with me

Lennieboy83 schreef op 04 augustus 2002 @ 20:06:
Ik heb stof net verwijderd van de filters op de kaart en de kaart zelf is ook gelijk een stuk koeler, heb ook gelijk geprobeerd om de airflow beter te maken, het schijnt nu beter te werken, ik heb datzelfde level een uurtje gespeeldd en was niks meer aan de hand, dus het probleem lijkt opgelost :) owjah had gelijk weer een paar punten meer in 3d Mark 2001se: van 9056 naar 9072.
ja het is gewoon belangrijk om een goede cooling in je kast te hebben zeker met deze benauwde temperaturen....ik heb ook die leadtek ti4600 kaart en mijn kaart is ook gewoon erg heet maar dit hoort gewoon zo...en ik heb helemaal nergens geen last van en de mijne draaid altijd op een setting van 325 / 740 mhz dus dan zou die van jou het helemaal goed moeten volhouden...en ik haal met deze setting een leuke score van 10808 puntjes met 3dmark 2001se en dit vind ik meer dan zat.
hopenlijk komt die ut2003 snel uit want ik wil deze kaart wel eens goed kunnen testen in een goed spel....ik heb jammer genoeg die beta versie niet maar ik wacht het nog wel af.
have fun met je ti4600 kaart maar dat zal ongetwijfeld wel denk ik

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:44

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
kleefding schreef op 04 augustus 2002 @ 15:23:
terug met die kaart, ze moeten je een goed-werkende kaart geven.
Ze moeten je idd een goed werkende kaart geven, maar wie zegt dat het niet goed werkt. Een geforce 4 wordt al heet en in een miditower met overal kabels en geen airflow wordt het nog heter. Ik heb zelf 2 zalmans erin zitten en 3 casefans :). Kortom, doe wat aan de airflow van je kast

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Lennieboy83 schreef op 04 augustus 2002 @ 20:06:
Ik heb vanmiddag die hele filters eraf gesodemieterd. Ik snap nog steeds niet wat die filters voor nut hebben. Het enige nut wat ik mij kan bedenken is de lucht in de kast schoner maken. Daar is die videokaart niet voor bedoeld, dan hang ik wel een filter in mijn 80x80mm fans.

Btw, ik heb het broertje van de ti4600, de ti4400 van leadtek.

• Silentpuma
  • Laatst online: 08-08 23:53

Silentpuma

To much mind...

Heb jij onder je Ti 4600 gelijk al een kaart in een PCI-slot zitten? Tsja, dan is het niet zo moeilijk. Ik heb namelijk ook gelijk een kaart onder de GeForce 3 zitten en die wordt ook loei heet! soms wel 85° stressed! En dan heb ik nog niks overgeclockt!
De warme lucht die de kaart afvoert, kan niet veel kanten op en wordt al snel weer opgezogen door de fan. Hij koelt zich dan met zijn eigen warme lucht! En daar gaan de prestaties niet bepaald van omhoog... De airflow kan maar moeilijk die warme lucht weghalen omdat het onder de VGA-kaart blijft zweven.
Het lijkt me stug dat die kaart kapot is want als die de rest wel goed weergeeft, dan kan die kaart geen glitch hebben. Je zou dus eerst je temps moeten nakijken...

Use the Search Luke...

• Lennieboy83
Jah dat is ook zo :) maar ik heb die stoffilters eruit gehaald en dat werkt ook prima, hij wordt nu alleen nog maar warm, niet meer heet, het stof had zich opgestapeld in de filters, maar dat werkt alleen maar tegn dus als je niet elke maand even schoonmaakt ;)

Verwijderd

Ja ga ik ook meteen doen als ik kaart heb ontvangen (Leadtek GF4 Ti4600) ff filters eruit.
Koelt hij altijd beter al is het maar een beetje.
Trouwens komt er stof op dan koelen de fans alleen maar slechter lijkt mij

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Mijn Asus V8420 (Gf4 Ti4200) wordt zo warm, dat ik mijn vinger niet op de achterkant van de kaart kan houden ter hoogte van de GPU.
Smartdoctor zegt dat de kaart nu 58 graden is en het geheugen 45. Wanneer ik een zware 3D applicatie ga draaien zal dit nog veel hoger zijn. Ik vraag me trouwens af waar die temperatuur sensor dan zit.

De koeler lijkt er goed op te zitten maar wordt niet zo heel erg warm. Dat zou betekenen dat de koeler niet alle warmte opneemt. Qua design doet ie niet veel onder voor de Thermaltake Gf4 koeler. En thermaltake koelers zijn meestal ook niet de allerbeste. Zou een betere Gf4 koeler een oplossing zijn?

Overigens is de airflow in de case wel ok, zelfs met een open kast is de GF4 nog net zo warm. Ik ga denk ik wel een 80mm fan in de buurt zetten die dan aan beide kanten langs de kaart blaast.

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-08 15:44
wwillem schreef op 04 augustus 2002 @ 21:58:
[...]

Ik heb vanmiddag die hele filters eraf gesodemieterd. Ik snap nog steeds niet wat die filters voor nut hebben. Het enige nut wat ik mij kan bedenken is de lucht in de kast schoner maken. Daar is die videokaart niet voor bedoeld, dan hang ik wel een filter in mijn 80x80mm fans.

Dubbel post |:( :X :? ( vaag ik opende me window en meteen stond dit bericht er :) )

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-08 15:44
wwillem schreef op 04 augustus 2002 @ 21:58:
[...]

ik heb ook zon leadtek Gf 4 TI 4400 en als ik hem ook maar een beetje overclok loopt hij al vast met een nv4_disp.dll error en dat is @ 288 core en 618 mem :( :|

er blaast dus al een 80mm fan over ( zon chieftec kast :) met alles fans die je kon installen installed ) dus die stof dingen weg halen ? en hoe meet je de temps op die leadtek B) voor de rest me fans gaan niet eerder kapot er door he ? als ik die filters er af haal ;)

• BounceMeister
  • Niet online
Als ik het goed begrijp zitten er op die videokaart dus fans met stoffilters?? Als je een stoffilter gebruikt, zet je die toch alleen op je intake fans van je behuizing? Geen stof in de kast = geen stof op je videokaart.. Een filter heeft best wel een remmende werking op het aantal cfm's of "kubieke meters lucht per uur" van een fan, dus ik zou nooit een filter op een klein videokaart koelertje plaatsen.
Mocht er dan toch stof op komen, dan kan je dat er zo nu en dan wel afhalen om de koeling te verbeteren. Anders moet je steeds de filters schoonmaken, dus het is evenveel werk.

Verwijderd

lijkt me simpel de filters verlagen de maximaal te leveren airflow van de koeler dus eraf met die hap stof komt er echt wel in daar doe je niks an af en toe met een compressor je systeem voorzichtig uitblazen
thats it

• danplo

danplo

ik heb ook een leadtek ti4600 kaart maar ik draai deze kaart gewoon met die warme dagen en ok nu op een snelheid van 325/745 mhz.
alles werkt perfect hierzo.
alleen je moet wel even wat fannen plaatsen dat de lucht zich kan verplaatsen.
anders blijft het hangen in die kast en dat maakt het extra warm.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Verwijderd

Donker Oog laat het Gek Koekje flink zweten.. de LeadTek is ook naar hier onderweg, maar Gek Koekje leest ook dat de stofzuiger van Donker Oog is vast geroest in de bezemkast _/-\o_

Gek Koekje gaat ongeveer dezelfde config runnen, enkel op P4S8X :P

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:47

MisteRMeesteR

Is Gek op... :)

Lennieboy83 schreef op 04 August 2002 @ 15:48:
Maar de Leadtek nekt zichzelf, want als de CPU heet wordt wordt de rest ook heet, misschien dat ik voor een ASUS Ti4600 deluxe ga dan die scoort hoog.
di eheb ik ook, geweldige kaart, alleen wordt de chipset (volgens smartDoctor) tijdens bijv ut2k3 demo 80 graden! en het mem iets van 57...

ik denk dat dit komt doordat mijn cpu (amd xp 2000) OOK al 67 stressed wordt...

binnenkort eens ff naar een oplossing zoeken...

www.google.nl

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06 09:12
Sorry dat ik dit topic omhoog haal, maar dat lijkt me beter als een nieuw topic beginnen aangezien het hetzelfde onderwerp is...

ik heb sinds 2 weken nu ook een A250 Ultra TD en ik heb ook constant aftifacts! Ik dacht eerst dat het een driverfout was dus ik meedere drivers geprobeerd, bij de een is het meer als de ander maar allemaal gaan ze problemen vertonen na verloop van tijd. Windows XP stikt'ie al helemaal in, daar krijg ik zelfs artifacts in mijn 2D beeld en soms zelfs al na een seconde of 20 na het opstarten!
Windows 2000 werkt het 2D perfect, maar zogauw ik een spel opstart kan ik er op wachten. Binnen een minuut krijg ik rare streepjes die door het beeld schieten, als ik dan niet snel genoeg afsluit worden die streepjes dus strepen en stippen en dat wordt steeds erger waarna het gehele spel en zelfs de computer vastloopt.
Ik heb een 72mm fan rechtstreeks schuin van onder op de kaart gezet met de kast open en een thermometer op de bovenkant van de kaart (dus op de heatsink van het geheugen) geeft ongeveer een temperatuur aan van 32 graden op het moment dat'ie raar gaat doen. Soms haalt hij de 35 terwijl ik normaal kan spelen, soms gaat'ie al flippen bij 29 graden dus ik denk eigenlijk niet dat dit een hitteprobleem is.

Voor de zekerheid heb ik het geheugen van 650 Mhz naar 600 Mhz gezet maar ook dat wil niet tot amper helpen, core freqentie wijzigen heeft ook totaal geen nut.

Wat kan ik nog meer proberen alvorens ik de kaart terug stuur naar Leadtek met de melding dat'ie defect is? Ik wil er namelijk wel zeker van zijn dat het de kaart is en niet mijn pc of wat dan ook

Mijn pc -> Asus CUV4X (AGP 4x, niet overgeclocked, core voltage op 1.65V), PIII-733 (ja ik weet het, die gf4 is dikke overkill maar ik krijg een nieuwe pc over niet al te lange tijd) en 512 mb PC133

Rookworst zonder R is ook worst.

• ExcaliburDexter
  • Laatst online: 07-06-2025
29 graden is een beetje weinig voor zo'n kaart wat mij doet vermoeden dat het contact tussen het koelblok en de GPU niet meer (optimaal) aanwezig is.

Ook kan het zijn dat het geheugen op je kaart brak is, maar dat wordt volgens mij al in de fabriek getest. Of je hele kaart is gewoon brak ( lees productie foutje ;) )

• BezurK
mmm, wat zou ik daaraan kunnen doen? dat ding op de een of andere manier een beetje op de kaart klemmen ofzo? vervalt de garantie dan niet want dat is uiteraard niet de bedoeling

die temperaturen zijn trouwens gemeten aan de bovenkant van de kaart op het moment dat hij in de pc zit dus in feite aan de onderkant van de kaart op de heatsink van het geheugen, ik kan die sensor niet kwijt aan de andere kant want daar zitten veel te veel ribbels en natuurlijk die 2 kleine fans

• ExcaliburDexter
  • Laatst online: 07-06-2025
ik zou zeggen zet er eens een kleine lijm tang op (natuurlijk wel doekjes tussen de tang en het koelblok :X ) en zorg dat die stevig wordt aangedrukt, doet ie dan nog niet, tja dan zal ie wel stuk zijn (of geen pasta/sticker ertussen alleen kan ik me dat niet voorstellen)

Als ik jou was zou ik m gewoon terug brengen, je hebt toch nog garantie??

• BezurK
ja de garantie zit er nog ruim op, ik heb'm pas 2 weekjes...
ik heb hem alleen gekocht bij Digiworld via postorder, maar ik neem wel ff contact met hun op dan

toch bedankt :)

Verwijderd

Wat vinden jullie eigenlijk van de geluid die de koelers maken op die ti4600 en ti4400. Ik vind mijn ti4400 nogal luidruchtig. Ik hoor hem boven mijn fans en voeding uit.

• danplo

danplo

vind het wel meevallen.
ik had veel erger verwacht.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Bij mijn Leadtek Ti4400 komt er idd behoorlijk wat herrie vanaf, maar dat weet je als het goed is al voordat je je kaart koopt :)
En als je er echt problemen mee hebt kan je altijd nog een stillere koeling kopen (zoals de Zalman ZM-80HP).

Verwijderd

btw mijn leadtek gf4 ti4600 wordt ook zo heet, niks mis mee, zorg gewoon voor een goede airflow in je kast. (Gemete temp op de heatsink 55 graden)

Als ik artefacts zou krijgen ging ik er 123 mee terug naar de winkel dit hoort natuurlijk niet.

Verwijderd

Hi,

Ik vraag hier net over aan een collega, ik heb het probleem al sinds het begin. Ook Informatique overigens, systeem is al 5 keer terug geweest. Het punt is, hij doet het een twee maanden achter elkaar goed, en ineens is het raak .... ook met UT2k3 (ik speel niet anders :) online). Ik vandaag eens voelen aan de achterkant (want vandaag begon het gedonder weer) .... AUW! Heet .... rand van de kaart was ook heet, verder niets aangeraakt.

Ik heb nu de linkerkant van de kast open staan, kaart was rap weet op temperatuur (stond wel uit).

Het is een Asus GF 4 TI 4200 120 MB, ik heb een Epox Moederbord, Intel 845E chipset (precieze moedegord type heb ik niet bij de hand, zit op mijn werk). Ik gebruik niets om te overklokken, draait gewoon Win Xp Home Edition, heb wel de officiele Intel 845E update geinstalleerd, laatste Detonator drivers van NVIDIA, Direct X 9.0a.

Het enige wat ik nog niet heb gedaan is mijn BIOS geflashed. Heb ik geen ervaring mee. Zou dit helpen, of ligt mijn probleem ergens anders? BIOS flashen is zowieso wel handig lijkt me, als iemand daar tips voor heeft graag! Ik ga verder niet handmatig aan de BIOS rommelen, want waar ik geen verstand van heb ....

Greetz,

Marco

• iets
  • Laatst online: 16-08 18:24
Verwijderd schreef op 04 June 2003 @ 01:32:
Hi,

Ik vraag hier net over aan een collega, ik heb het probleem al sinds het begin. Ook Informatique overigens, systeem is al 5 keer terug geweest. Het punt is, hij doet het een twee maanden achter elkaar goed, en ineens is het raak .... ook met UT2k3 (ik speel niet anders :) online). Ik vandaag eens voelen aan de achterkant (want vandaag begon het gedonder weer) .... AUW! Heet .... rand van de kaart was ook heet, verder niets aangeraakt.

Ik heb nu de linkerkant van de kast open staan, kaart was rap weet op temperatuur (stond wel uit).

Het is een Asus GF 4 TI 4200 120 MB, ik heb een Epox Moederbord, Intel 845E chipset (precieze moedegord type heb ik niet bij de hand, zit op mijn werk). Ik gebruik niets om te overklokken, draait gewoon Win Xp Home Edition, heb wel de officiele Intel 845E update geinstalleerd, laatste Detonator drivers van NVIDIA, Direct X 9.0a.

Het enige wat ik nog niet heb gedaan is mijn BIOS geflashed. Heb ik geen ervaring mee. Zou dit helpen, of ligt mijn probleem ergens anders? BIOS flashen is zowieso wel handig lijkt me, als iemand daar tips voor heeft graag! Ik ga verder niet handmatig aan de BIOS rommelen, want waar ik geen verstand van heb ....

Greetz,

Marco
Misschien handiger om er een nieuw topic over te maken? :?

Maar anyway videokaart horen nou eenmaal gewoon heet te worden. Ik kan de bovenkant van mijn lomp gekoelde Leadtek ook niet aanraken omdat ie gewoon erg heet is :P.

Maar wat gaat er mis met U2k3 dan?

Zet anders een tafelventilator in je kast gericht, dan weer je zeker dat het geen temp probleem is :).

tvw

Verwijderd

Daar zat ik al aan te denken. Ik zat te twijfelen of ik een nieuwe post moest maken. Of veel forums zeuren ze nl. meteen dat je eerst even een search moet doen etc. :). Ik ga zowieso een ventilator ernaast zetten.

Marco

Verwijderd

Ik had zelf ook een ti400 maar die heb ik al weer verkocht (ook leadtek)
wat ik eerst gedaan had waren de stof filters eruit. dat hielp al een hoop maar na 2maanden had ik een ander idee. Fans er allebei uit. Huppakee :D en een 80mm fan er gewoon opschroeven. Werkt perfect, lekker stil (als je stille 80mm hebt) ennuh er komt veel meer lucht op je kaartje :)

Verwijderd

ShotGun schreef op 04 June 2003 @ 01:44:
[...]
Maar anyway videokaart horen nou eenmaal gewoon heet te worden. Ik kan de bovenkant van mijn lomp gekoelde Leadtek ook niet aanraken omdat ie gewoon erg heet is :P.
Owww heerlijk dit dat jij dit schrijft. Ik erger me er zelf nameljk altijd aan dood die koeling. Kijk naar de oude voodoo's ofzo helemaal NIKS! kijk naar oude procs heelmaal niks! wat hebben we nu? Dikke koelblokken fans etc. Noem je dat nou vooruitgang? Ik dus niet. We koelen het gewoon 1000x beter en daardoor kan hij harder. Vooral nvidia heeft er de laatste tijd een handje van.

Waar ik het "liefst" naar kijk wat vooruitgang betreft is een laptop. Ze worden steeds kleiner en kunen meer. Dit houd dus in de koeling word beter maar niet groter en de proc's ook want de koeling is wel @ max grote maar om zo snel "harder" te gaan moeten ze wel weer wat nieuws bedenken.

• iets
  • Laatst online: 16-08 18:24
Eeh hoe heb jij dan je XP1700+ @ 2,4Ghz gekregen? ;). Dat noem ik toch wel vooruitgang eigenlijk :P.

Btw, betere koeling met betere koeling kun je wel beter overklokken. Die V2's van vroeger waren dan ook voor geen bal te OCen (ja 10Mhz :+ ).

tvw

• Lennieboy83
Ik reageer bijna na een jaar weer voordat ik dit topic opende :)

Ik heb nu dus de Asus Ti4600 nu dan met een Zalman ZM-80HP en nu worden die koelblokken loeiheet en temps rond de 75-80 graden, ik vraag me nu toch echt af of ik er goed aan heb gedaan (soms blijven spellen met hitte van buiten 30+ graden hangen, freeze).

Ik heb nu dan een Asetek Waterchill KT03 gekocht en zit er dan toch aan te denken om het VGA blokje erbij te nemen, alleen is dit dan niet funest voor de temp van je water :? dat je CPU naar een uurtje aanstaan rond de 50 graden is?
Pagina: 1