Toon posts:

vraagje over half life mods

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallodan iedereen, ik heb een vraagje over half life mods, met cs heb ik geen problemen ofzo, gelukkig:) maar ik heb dus een paar andere mods geinstalleerd zoals rhobot, opera, goldeneye en wanted, maar die kan ik niet spelen want het zijn multiplayer mods (behalve rhobot geloof ik) en ik kan er geen servers voor vinden, ik heb dus gamespy3d en the all seeing eye, maar daar kan ik ze niet toevoegen ofzo, en als je in het spel zelf naar servers gaat zoeken dan vindie bijna alleen maar counterstrike en team fortress servers, hoe moet je deze spellen nou spelen is mijn vraag, het zijn ook geen singleplayer mods anders kon je wel op new game klikken, nu staat er alleen console en als je daar op drukt kom je in de console en gebeurt er verder natuurlijk nix,er moeten toch servers voor zijn of ben ik nou dom, maar khoorde ook dat rhobot een mod was dat je tegen bots kon spelen voor als je geen internet heb ofzo ,maarja die doet het ook niet, help me !!!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
ten eerste, probeer eens punten en enters te gebruiken.
Het is absoluut niet echt lekker om zo te lezen.

Maar je kunt in halflife gewoon een filter erin zetten dan ie alleen "ModX" games laat zien.
Met ASE heb ik geen idee hoe het werkt, met GameSpy arcade wel (3d weer niet)...je gaat naar je halflife.
Dan krijg je een overzicht met mods, dan kijk je boven aan en zie je daar het halflife tekentje staan, daar klik je op en flapt ie uit.
Zo krijg je meer mogelijkheden, niet alle mods maar wel veel meer.

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Ik krijg wel alle mods ?

nikszolekkeralss.exe

Verwijderd

Topicstarter
tnx kheb ff met opera geprobeerd, daar was wel 1 server, toen ik die filter had aangezet
niet dat het lukte om te spelen maar in ieder geval iets
met wanted en goldeneye vond ie gewoon helemaal nix,
ik denk dat het met ase en gamespy 3d gewoon niet kan, je kan ze niet toevoegen, bij gamespy 3d zowieso niet omdat het nu eigenlijk gamespy arcade geworden is denk,
maar dat vin ik een klote programma omdat er ammaar reclame tussendoor komt waar je op moet gaan zitte wachten.

in ieder geval bedankt voor je reactie m@nic

ps : is die nieuwe van linking park nog een beetje goed dan, ik wou hem kopen (de eerste heb ik ook) maar ik zag dat er allemaal remixen opstonden dus heb ik het nog maar niet gedaan

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:37
Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 22:44:
ps : is die nieuwe van linking park nog een beetje goed dan, ik wou hem kopen (de eerste heb ik ook) maar ik zag dat er allemaal remixen opstonden dus heb ik het nog maar niet gedaan
HUH? :? :? :?

* buzz is confused

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:33
BuzzerCrAsH schreef op 05 augustus 2002 @ 01:07:
[...]

HUH? :? :? :?

* The Will is confused
Zie icoon van M@NIC ;)

Maar dat mag even via ICQ/MSN/Mail besproken worden ;)

There is no magic.

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:37
oh i c :D
Pagina: 1