Mobo stuk nadat videokaart zowat heeft gefikt.

Pagina: 1
Acties:

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:55
Ik had van iemand een abit ka7 met AMD Athlon 650@715mHz en een ati 3d 2+ gekocht.

Maar vanaf het begin werd de beeldscherm kabel warm ik vond dit nogal al vreemd wat dat deed de kabel niet bij mijn oude computer. Toen ik ging eten had ik de computer aangelaten, maar toen ik weer bovenkwam bij de computer kwam er rook van de videokaart af :'( , natuurlijk deed ik de computer gelijk uit. Hij gaf nog wel beeld maar ik heb em er toch maar niet meer ingedaan.

Ik heb er toen een oude s3 savage 64 met 2mb erin gedaan, werkte eerst goed maar hield ernaar ongeveer een uur ook weer mee op :(

Toen mijn geforce 2 geprobeerd maar die gaf geen beeld terwijl ie het wel doet.

Ik weet dat het pci slot waar de eerste 2 videokaarten inzaten kapot is want daar zit een bruine vloeistof op, niet aan de binnenkant maar aan de buitenkant :?.

Maar nu mijn geforce 2 het ook niet doet in het agp slot denk ik dat al mijn pci isa en agp sloten kapot zijn.

nu mijn vraag: kan dat door die kapotte videokaart zijn gekomen (hitte :? ik roep maar wat) of was het mobo daarvoor al kapot en is de videokaart daardoor kapot gegaan.

Last.fm
Films!

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Beide zijn mogelijk alhoewel ik mijn geld zou inzetten op een kapot mobo.

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:55
Chemist schreef op 04 augustus 2002 @ 15:05:
Beide zijn mogelijk alhoewel ik mijn geld zou inzetten op een kapot mobo.
Dus jij denkt dat eerst het mobo stuk was?? Ik denk nog steeds aan de videokaart omdat de kabel vanaf het begin af aan al warm was.

Last.fm
Films!