Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
1
| [url=blaat][img=512,400]blaat[/][/] |
The devil is in the details.
^ zat een foutje in ^-]MaRc0[- schreef op 04 augustus 2002 @ 14:51:
Sweet, maar kan je misschien ff de pics thumbnailen
code:
1 [url=blaat][img=512,400]blaat[/img][/url]
Ziet er erg mooi uit, alleen zal dit wel weer zo'n sim zijn waar je eerst een 10cm dik boek moet doorlezen.
Iets waar ik dus helemaal niet op zit te wachten
Hand leidingM@NIC schreef op 04 augustus 2002 @ 14:58:
[...]
^ zat een foutje in ^
Ziet er erg mooi uit, alleen zal dit wel weer zo'n sim zijn waar je eerst een 10cm dik boek moet doorlezen.
Iets waar ik dus helemaal niet op zit te wachten
Maar wel eninge ervaring in FS combatsims .
Maar het is te doen .
Want alle wapens die ik tot nu toe gebruik heb is FaF.
PS over het kleiner maken heb ik algedaan het waren eerst foto's van 1200.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
tampert, kriminalpolizei
Nee het is meer simCrash-Override schreef op 04 augustus 2002 @ 18:34:
is dit nu echt een pure sim,
of kan ik ook ff op arcade stijl rondvliegen?
zelfs op Easy is het denk ik niet te doen voor iemand die maar net begin met vliegen .
Omdat die planes heel direckt sturen
ok, abort downloadBlackhole schreef op 04 augustus 2002 @ 18:38:
[...]
Nee het is meer sim
zelfs op Easy is het denk ik niet te doen voor iemand die maar net begin met vliegen .
Omdat die planes heel direckt sturen
ik hoopte eindelijk weer eens op een arcade flight game
Ik zou hem gewooon ff proberen ..Crash-Override schreef op 04 augustus 2002 @ 18:40:
[...]
ok, abort download
het is wel leuk om te doen ..
Hier gelijk veer eens wat mooie fot's van het spel door mij zelf gemaakt

Zo hier kon je een beetje zien wat je kan kiezen .
Zo dan gaan we nu weer een paar met mooie plane fotos laten zien ...

Ja ik ook!Crash-Override schreef op 04 augustus 2002 @ 18:40:
[...]
ok, abort download
Alleen geen 100% arcade, natuurlijk wel een tikje realisme erin
Gewoon een perfecte balans.
Maar de topicstarter had het over een paar minpuntjes... zijn die vervelend of valt het wel mee?? Ik heb net namelijk ff lopen zoeken, maar echte reviews zijn er niet te vinden. Wel een heel stel previews maar die hebben het allemaal over dingen die niet kloppen, maar die dan 'hopelijk in de final wel gefixd worden'.
Ik heb namelijk wel weer eens trek in een leuke flight sim, en dit ziet er wel
ik heb het liefst een kant en klaar vliegtuig (eventueel zelf wapens kiezen),
en dan opstijgen, boefjes knallen, en dan weer landen
simpel, doch effectief, leuk en bij de tijd uiteraard
Hmm als dit spel dat juist niet is lijkt me het wel watCrash-Override schreef op 05 augustus 2002 @ 14:13:
ff geprobeerd en het is toch te moeilijk voor mij
ik heb het liefst een kant en klaar vliegtuig (eventueel zelf wapens kiezen),
en dan opstijgen, boefjes knallen, en dan weer landen
simpel, doch effectief, leuk en bij de tijd uiteraard
Weet iemand verder waar deze game op dit moment te koop is?? ik kan hem tot nu toe nog niet vinden...
Waarom niet .. OKE moet niet teveel verwachten ...GTA3 schreef op 05 augustus 2002 @ 17:24:
Zou dit spel goed kunnen draaien op een athlon 700 mhz, 128 mb ram, en tnt2 m64
ik denk het niet
Maar denk wel dat hij het doet hoor.
dromen zijn bedrogGTA3 schreef op 05 augustus 2002 @ 17:24:
Zou dit spel goed kunnen draaien op een athlon 700 mhz, 128 mb ram, en tnt2 m64
ik denk het niet
er is een versie "gelekleased" naar de wallmart in de USA, maar de game is nog niet helemaal klaar d8 ik. de EU versie zou iig wel released gaan worden met minder bugs etc.
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Ik heb hem hier op mijn HD staan en ik heb nog niet kunnen waar nemen dat ik met een beta bezich ben of zo iets want alles werkt gewoon als het moet ..tazzman schreef op 14 augustus 2002 @ 17:08:
Strike Fighters is nog LANG NIET uit.. er is alleen een speciale "Preview/Beta" versie uitgebracht voor Walmart.. (waarom ze DAT nou weer doen?!). Het echte spel is nog lang niet af.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
JA het zou heel goed een beta kunnen zijn maar ik merk het niet en het wordt ook niet aan gegeven dat het een beta is ..tazzman schreef op 15 augustus 2002 @ 09:56:
Lees dan maar eens wat fora... als TK (developer van SF, Project 1) zelf zegt dat er helemaal geen final build is, alleen maar een Preview beta versie van Walmart... hoe kan jij dan ineens een "volledige versie' hebben?
Dus ben ik er van uit gegaan dat het een ORG is ..
Maar het zou kunnen ..
Ik heb hem in iedergeval gespeeld