Ik wil om opheldering vragen, want ik begrijp niet zo goed waarom deze thread ineens is gesloten:
Hoe zien jullie hoeveel notes iemand heeft?
Bovenstaande thread is 4 pagina's lang, en vanaf pagina 1 is er geen enkele keer door de mods aangegeven dat deze thread fout was. Er is ook geen enkele keer door de mods een waarschuwing gegeven, of iets in die richting. Waarom is er dan nu ineens, op pagina 4, een slot op gegooid? Dit vind ik een beetje sneu want er was net een leuke, niet eerder gevoerde, discussie op gang.
Volgens Jaymz is de thread gesloten, omdat:
Hoe zien jullie hoeveel notes iemand heeft?
Bovenstaande thread is 4 pagina's lang, en vanaf pagina 1 is er geen enkele keer door de mods aangegeven dat deze thread fout was. Er is ook geen enkele keer door de mods een waarschuwing gegeven, of iets in die richting. Waarom is er dan nu ineens, op pagina 4, een slot op gegooid? Dit vind ik een beetje sneu want er was net een leuke, niet eerder gevoerde, discussie op gang.
Volgens Jaymz is de thread gesloten, omdat:
Je zegt dat er (weliswaar met imo ervoor) meer zinnige antwoorden dan zinnige vragen zijn gesteld. Ten eerste geeft je helemaal niet aan welke antwoorden en vragen je daar precies mee bedoelt, en ten tweede; dit kan toch geen reden zijn om een topic te sluiten? Als een antwoord of vraag niet zinnig is, moet er dan maar een slot op?Er zijn in deze thread imo meer zinnige antwoorden gegeven dan zinnige vragen gesteld en is hier min of meer ook al aan de orde geweest
Je zegt dat er over deze kwestie al veel is gesproken, en daar heb je natuurlijk gelijk in, maar betekent dit dan dat er niks meer over gezegd mag worden? En betekent dit dan dat nieuwe suggesties & ideeën niet welkom zijn? De discussie die gaande was, was nog niet eerder gevoerd, dus het lijkt er wel een beetje op, en als dit echt zo is zou ik dat erg jammer vinden....er is over deze kwestie al veel te veel gesproken. En ja, het gaat geregeld worden