Toon posts:

USB --- PS/2

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik zoek een tussenstukje voor men usb muis!
namelijk van usb naar ps/2 :O

het probleem is dat dit tussenstukje nergens alleen te verkrijgen is! 8)7

heeft er iemand dit op overschot? :>

LET ME KNOW

:9~ xoxoxox :z

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 19:31

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Hmm... ik denk dat je met dit topic meer kans zult maken in HA

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

• rollebol
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-06 12:38
Het is ook niet zo dat iedere USB-muis met dat tussenstukje een PS/2 muis wordt. Als je muis niet met zo'n tussenstukje geleverd wordt, kan het best zijn dat hij USB-only is.

Verwijderd

check eerst even of wat Rollebol zegt waar is.Anders zit je straks met dat verloopstukje opgescheept ( kost relatief niets maar toch).Lijkt me echter niet al te moeilijk aan te komen.Heb de mijne gewoon gekocht bij de lokale tweedehandswinkel

Verwijderd

Zijn er ook verloopstukjes Van PS/2 naar USB? Mijn muis werkt nml niet op de PS/2 poort van mijn laptop. En ik vraag me al tijden af of dat een oplossing zou kunnen zijn.

Verwijderd

moved GT >> HA

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 15:23:
Zijn er ook verloopstukjes Van PS/2 naar USB? Mijn muis werkt nml niet op de PS/2 poort van mijn laptop. En ik vraag me al tijden af of dat een oplossing zou kunnen zijn.
ik heb ze wel zien liggen, maar weet niet of dat wel werkt, maar dat zal wel handig zijn want mijn laptop heeft ook geen ps/2 aansluiting (de docking station natuurlijk wel)

Verwijderd

Sorry voor de late reactie, maar waar heb je zien liggen. Ik bedoel waar zijn ze te koop?

Verwijderd

puse: Ik heb er hier wel eentje liggen van mijn logitech.
Ik woon in Valkenswaard, das net boven Bels. voor €1+verzend kosten is ie voor jou!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 00:39:
puse: Ik heb er hier wel eentje liggen van mijn logitech.
Ik woon in Valkenswaard, das net boven Bels. voor €1+verzend kosten is ie voor jou!
Plaats die dingen maar lekker in V&A.

verder zijn die dingetjes hier geowon verkrijgbaar bij de lokale computerboer hoor.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Ja inderdaad. Je moet ook niet naar de Vobis of de Dixons gaan... Of van die winkels waar je behalve computers ladyshaves en koffiezetapparaten kunt kopen.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:57
Gewoon even wat computerwinkels bezoeken..
Of eerst even bellen, wil soms ook wel eens helpen.

V&A hoort hier gewoon niet thuis :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.