Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

oude topics kloppen niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Topicstarter
weet niet of het al gemeld is, maar wil wel even weten wat er tegen gedaan gaat worden..

oude hitparades in /5 zijn allemaal verkloot omdat html als tekst wordt laten zien..
tevens is oa hier te zien dat tags als "[ t o p i c = 1 2 3 4 ]" ook niet meer goed worden weergegeven op de manier zoals ze bedoeld zijn..

waar ligt het precies aan? (zal wel komen doordat het als plain tekst wordt neergekwakt terwijl het tags etc zijn die door react zouden moeten worden verwerkt op de manier zoals het gebeurt op het moment dat je zoiets zou posten..)
graag zou ik wat precieser weten waar dit aan ligt, aangezien mijn redenering misschien ook wel helemaal niet klopt :o :+

enne gaat er wat aan worden gedaan? :?

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

html parsen: daar wordt over na gedacht
topic tag parsen: kan niet omdat je niet kan controleren wie waar leestoegang heeft enzo
overiges was dit al gemeld dus deze gaat dicht

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• p0m
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-08 16:03

p0m

Sequence schreef op 04 augustus 2002 @ 14:04:
weet niet of het al gemeld is, maar wil wel even weten wat er tegen gedaan gaat worden..

oude hitparades in /5 zijn allemaal verkloot omdat html als tekst wordt laten zien..
tevens is oa hier te zien dat tags als "[ t o p i c = 1 2 3 4 ]" ook niet meer goed worden weergegeven op de manier zoals ze bedoeld zijn..

waar ligt het precies aan? (zal wel komen doordat het als plain tekst wordt neergekwakt terwijl het tags etc zijn die door react zouden moeten worden verwerkt op de manier zoals het gebeurt op het moment dat je zoiets zou posten..)
graag zou ik wat precieser weten waar dit aan ligt, aangezien mijn redenering misschien ook wel helemaal niet klopt :o :+

enne gaat er wat aan worden gedaan? :?
Klopt allemaal. [ topic=1234] wordt veranderd naar de titel en zo in de database raw gezet. De volgende keer dat de RML versie verhoogt wordt zullen de paar topic tags die alleen zo in de raw staan ook worden omgezet in links, maar zonder topic naam.

Dit alles omdat de naam van een topic afhangt van de user (of hij hem mag zien of niet), en de RML parser deze rechten niet kent als het bericht later opnieuw wordt geparsed. Daarom worden deze tags 'gepreparsed' en zie je ze ook veranderen in de message raw (net zoals /me->[me]) .

Oude berichten zijn nooit gepreparsed, en de RML parser had toen nog geen simpele conversie voor singleton topic tags, dus staan ze er nog als [ topic=1234] in en niet als link.

Dit topic is gesloten.