Toon posts:

Maximale Resolutie TNT1 met Samsung 181T

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga morgen mijn nieuwe monitor bestellen, een Samsung 181T TFT :Y) . Aangezien deze monitor een resolutie doet van 1280*1024, vroeg ik me af of mijn Creative TNT1 deze resolutie zal halen! Als ik die namelijk nu in windows instel, dan doet ie dat niet, maar dat kan natuurlijk ook door de monitor komen?!
Dus, is het mogelijk dat die TNT op een resolutie van 1280*1024 werkt, en zo nee, is hij op een of andere manier te overklokken dat ie het wel doet?

Heb de search van GoT gebruikt, werkt alleen niet? Verdere research heb ik geprobeerd, maar aangezien die kaart zo oud is, is er niet veel meer over te vinden.

Verwijderd

das afhankelijk hoeveel geheugen je op je tnt hebt zitten. 8mb is genoeg voor 2d, je hebt echter 16mb nodig om 3d te kunnen (volgens mij) maja een tnt1 op 1280x1024 3d games/applicaties draaien kan vrijwel niet.

Verwijderd

Hij werkt wel op die resolutie, maar voor 3d games zou je toch snel terug moeten schakelen naar een lage resolutie tenzij je alleen 2d gebruikt.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, vergeten te zeggen. Hij heeft een geheugen van 16MB. 3D games speel ik niet vaak, sowieso amper spelletjes. En als ik dan een keer een spelletje speel dan is het een spel als gangsters of de sims ofzo :) . Dat maakte de keuze om een TFT te kopen ook makkelijker, aangezien ghosting er in mijn geval een stuk minder toe doet.

Verwijderd

dan kan je gewoon 32bit 1280x1024 draaien

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 23:05

Gallus

Cheesy

De 2d van de TNT1 is op die resolutie nogal beroerd volgens mij.

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

Verwijderd

Topicstarter
Dan heb ik denk ik meteen weer iets nieuws op mijn boodschappenlijstje...

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Als je niet veel 3D gebruikt raad ik je een matrox aan.Je kan er ook mee gamen, maar de 2D is geweldig :D
(enne, is die TNT een pci kaart, zo ja dan wil ik hem wel overkopen :P )

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Verwijderd

Topicstarter
nope, AGP, helaas :P

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08 10:40
Probeer het zou ik zeggen, en als ie het niet doet. Tja balen

Wèh zedde gij??

Verwijderd

Topicstarter
ja zeker balen dan... ik kan het me namelijk na aanschaf van die monitor niet meer permitteren om meteen een nieuwe videokaart te kopen ;)
Pagina: 1