Assume there are no rules and it's one big free for all
thnx!
en hoeveel gaat i btw kosten in de shop? 30 euro ofzo?
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Yep 30 eurotjes ongeveer jaYonni schreef op 15 augustus 2002 @ 02:11:
[...]
thnx!![]()
![]()
en hoeveel gaat i btw kosten in de shop? 30 euro ofzo?
Mijn tijden rij ik gewoon met keyboard hoor. Ik zal eens kijken of het inderdaad met stuur nog sneller kan. Ik vind dit overigens een spel wat je perfect met keyboard kan spelen.ThaHandy schreef op 14 augustus 2002 @ 23:21:
ik merk wel dat de keyboard user hast geen kans krijgen
met analoge input kan je veel precieser sturen ...

Ik ga weer ff verder en dan maak ik wel ff een screenie. Edit: Done
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Verwijderd
Volgens mij komt ie in USA een paar weken eerder. Waarom eigenlijk
Beste Willem,
De release is eind September.
o.a. verkrijgbaar bij Intertoys, Free Record Shop, Dynabyte.
Wij zullen het spel zelf niet online aanbieden.
Met vriendelijke groeten,
Martijn Draaisma
----- Original Message -----
From: "Willem " <>
To: <info@hdinteractive.nl>
Sent: Thursday, August 15, 2002 9:46 AM
Subject: Big Scale Racing
> Beste,
>
> Wanneer en waar is het spel Big Scale Racing verkrijgbaar, is het
eventueel
> online te bestellen?
>
> In afwachting van uw reactie
>
>
> Met Vriendelijke groet,
>
> Willem >
Verwijderd

de nieuwe top 10:
1. 27.13 Evil_E
2: 27.15 FoggyFreek
3: 27.35 Ganze
4: 27.36 Handige_Harry
5: 27.36 Bassio
6: 27.43 Fatbenny
7: 27.50 KevinOhdie
8: 27.54 D3vils0wn
9: 27.57 Sanderb
10: 27.58 WILDEAAP
Als je een paar berichten hoger kijkt zie je staan: Eind september
Ik las trouwens op gamez.nl dat er waarschijnlijk geen multiplayer over internet bij zal zitten
De uiteindelijke game zal naast het nodige singleplayer-plezier ook met meerdere mensen te spelen zijn. Met twee spelers op dezelfde PC in splitscreen-modus of met maximaal acht spelers via een LAN. Helaas heeft ontwikkelaar BumbleBeast tot nu toe nog geen online optie aangekondigd. Een gemis, want deze game had een regelrechte multiplayer-hit kunnen worden. Dat BSR (nog) niet via het internet is te spelen is jammer, maar in dit geval geen doodzonde. Als je van dit soort verslavende racegames houdt, ben je uren zoet met het singleplayer-gedeelte. Daarnaast zijn er na het verschijnen van het spel verschillende bonusauto's en –features te downloaden via de officiële site. Dit is pas de eerste game van BumbleBeast en hij smaakt nu al naar meer.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!eMAeRCe schreef op 15 augustus 2002 @ 23:14:
[...]
Als je een paar berichten hoger kijkt zie je staan: Eind september.
Ik las trouwens op gamez.nl dat er waarschijnlijk geen multiplayer over internet bij zal zitten:
[...]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Klote zooi, ik verheugde me nog zo op het multiplayer gedeelte
En er zijn maar 6 banen, dus dat valt nog te overzien met het bijhouden van snelste tijden.
SRK35ZS-W
Verwijderd
Moet altijd wel inrijden, haal dan een redelijke tijd, stuiter van de baan en sluit weer af.
Rijdt dus max 25 tot 30 rondjes.
Is wel een strak spel, cool om te multiplayeren op een lannetje!!
24.95 Euro
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
Ik vind het dat geld eigenlijk niet waard, ben het nu al zat.
En nou val ik van me stoel als je me gaat vertellen dat je re-volt leuker vindteMAeRCe schreef op 16 augustus 2002 @ 11:12:
[...]
Ik vind het dat geld eigenlijk niet waard, ben het nu al zat.

Dit is de beste R.c. sim ever
En helemaal leuk dat je ook achter je pc op je thuisbaan kan trainen
Verwijderd
Nou ik moet zeggen dat Revolt aardig Verslavend is. Ik vond het wel een leuk spel.valentinorossi schreef op 16 augustus 2002 @ 11:16:
[...]
En nou val ik van me stoel als je me gaat vertellen dat je re-volt leuker vindt![]()
Dit is de beste R.c. sim ever![]()
Ik vind Revolt idd leuker en ik weet zeker dat er meer mensen zo over denken. Bij Revolt kun je ook stunten etc en in dit spel zitten een aantal rare, zeer onrealistische fouten. Bovendien ziet Revolt, ondanks dat het een best oud spel is, er stukken beter uit.valentinorossi schreef op 16 augustus 2002 @ 11:16:
[...]
En nou val ik van me stoel als je me gaat vertellen dat je re-volt leuker vindt![]()
Dit is de beste R.c. sim ever![]()
Wat weet jij daar nou van eigenlijk???eMAeRCe schreef op 16 augustus 2002 @ 13:58:
[...]
Ik vind Revolt idd leuker en ik weet zeker dat er meer mensen zo over denken. Bij Revolt kun je ook stunten etc en in dit spel zitten een aantal rare, zeer onrealistische fouten. Bovendien ziet Revolt, ondanks dat het een best oud spel is, er stukken beter uit.
Ik doe deze sport in het echt en ik moet zeggen dat dit een zeer realistische sim is.
Re-volt is gewoon nep; schieten uit een r.c. auto?
Verwijderd
In het echt op je computer bedoel je zeker.valentinorossi schreef op 16 augustus 2002 @ 14:24:
[...]
Wat weet jij daar nou van eigenlijk???
Ik doe deze sport in het echt en ik moet zeggen dat dit een zeer realistische sim is.

Hahahaha realistisch, gaat jouw auto ook altijd als ie op zn kop ligt automatisch omkerenvalentinorossi schreef op 16 augustus 2002 @ 14:24:
[...]
Wat weet jij daar nou van eigenlijk???
Verwijderd
zonder ghost car is ook beter.... concentratie is hoger dan.
oh wat zijn we weer bijdehand vandaag

hij racet echt met rc cars (zoals je al vaker in dit topic had kunnen lezen!!)
Ooit gehoord van Motorsport?Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 15:31:
En een sport kan ik het ook niet noemen. Ik noem het een hobby. Maar dat kan wel aan mij liggen.
Kijk, jij weet wat racen isRaimond schreef op 16 augustus 2002 @ 15:59:
[...]
oh wat zijn we weer bijdehand vandaag![]()
hij racet echt met rc cars (zoals je al vaker in dit topic had kunnen lezen!!)
Heb je het nou over re-volt dan?eMAeRCe schreef op 16 augustus 2002 @ 15:05:
[...]
Hahahaha realistisch, gaat jouw auto ook altijd als ie op zn kop ligt automatisch omkerenRare auto heb je dan
.
Als je op je kop ligt, blijf je gewoon op je kop liggen bij BSR, hoor!

nee hoor.... flip en nog een functie (r) zorgen ervoor dat je weer op de baan komt.valentinorossi schreef op 16 augustus 2002 @ 16:16:
[...]
Heb je het nou over re-volt dan?
Als je op je kop ligt, blijf je gewoon op je kop liggen bij BSR, hoor!![]()
![]()
![]()
Verwijderd
Slijm....Slijm......

Dus jij verstaat onder Radiografische wagentjes: "Motorsport"
Ik heb ook zo'n Radiografische auto maar dan ben ik voor mijn gevoel niet aan het sporten.
Het heeft een benzinemotor, wielen, een toerwagenkap, het gaat 80 km/pu, trekt harder dan een formule-1 auto; is dat geen motorsport???Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 16:30:
[...]
Slijm....Slijm......
Dus jij verstaat onder Radiografische wagentjes: "Motorsport"
Ik heb ook zo'n Radiografische auto maar dan ben ik voor mijn gevoel niet aan het sporten.
Verwijderd
Je hoeft me niet uit te leggen hoe zo'n auto eruit zie. Dat weet ik ook wel. Maar ik heb het nooit op Studio Sport gezien of op Eurosport.valentinorossi schreef op 16 augustus 2002 @ 16:37:
[...]
Het heeft een benzinemotor, wielen, een toerwagenkap, het gaat 80 km/pu, trekt harder dan een formule-1 auto; is dat geen motorsport???
Harder als een F1? optrekken dat weet ik niet.
Die zit in 1.8 sec op de 100.
Maar idd ze zijn snel die dingen.
oh is dat tegenwoordig het criterium wat wel en wat niet als sport wordt beschouwd?Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 16:55:
[...]
Je hoeft me niet uit te leggen hoe zo'n auto eruit zie. Dat weet ik ook wel. Maar ik heb het nooit op Studio Sport gezien of op Eurosport.

de mensen die hiermee echt racen (dus niet op een parkeerterrein van de lokale supermarkt) zijn er heel serieus mee bezig, tweaken die karretjes tot het einde en houden wedstrijden: voor mij is dat sport
Juistlawaai schreef op 16 augustus 2002 @ 16:24:
[...]
nee hoor.... flip en nog een functie (r) zorgen ervoor dat je weer op de baan komt.
bij BSR kun je ook op je dak blijven liggen hoor. meestal rol je door maar heel soms blijf je liggen en moet je met 'f' de auto zelf terugrollen.eMAeRCe schreef op 16 augustus 2002 @ 17:11:
[...]
JuistEn bij Revolt zit er een mooie knop op je rambord waarmee je dat kan regelen
. Genoeg offtopic geblaat, weer ontopic plz.
Weet je zeker dat het geen bug isRaimond schreef op 16 augustus 2002 @ 17:16:
[...]
bij BSR kun je ook op je dak blijven liggen hoor. meestal rol je door maar heel soms blijf je liggen en moet je met 'f' de auto zelf terugrollen.
[serieus]
Dat heb ik nog nooit meegemaakt eigenlijk, maar k heb wel vaak gehad dat ie erg naar links helde en opeens via de rechter kant op zn wielen kwam...
[/serieus]
het is idd wel op een overdreven manier geprogrammeerd dat ie op zn wielen terugrolt. In het echt zou je veel vaker op je dak of zijkant terechtkomen terwijl je nu vrijwel altijd doorrolt totdat je weer op je wielen staat. Maar die 'f' knop ait er niets voor niets in als 'flip' dat lijkt me duidelijk genoeg. En ik heb het al een aantal keren meegemaakt dat ik m nodig had ookeMAeRCe schreef op 16 augustus 2002 @ 17:22:
[...]
Weet je zeker dat het geen bug is![]()
[serieus]
Dat heb ik nog nooit meegemaakt eigenlijk, maar k heb wel vaak gehad dat ie erg naar links helde en opeens via de rechter kant op zn wielen kwam...
[/serieus]
Hehe, ben ook een kwartier bezig geweest dat ding op zijn dak te krijgen. Het vreemde was dat toen het eenmaal gelukt was dat ding nog drie keer ondersteboven kwam te liggen in dezelfde minuutRaimond schreef op 16 augustus 2002 @ 19:25:
[...]
het is idd wel op een overdreven manier geprogrammeerd dat ie op zn wielen terugrolt. In het echt zou je veel vaker op je dak of zijkant terechtkomen terwijl je nu vrijwel altijd doorrolt totdat je weer op je wielen staat. Maar die 'f' knop ait er niets voor niets in als 'flip' dat lijkt me duidelijk genoeg. En ik heb het al een aantal keren meegemaakt dat ik m nodig had ook
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Toch zijn het serieuze sporten (zoals raimond ook al zei), en ooit gehoord van pocketbike racen?Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 16:55:
[...]
Je hoeft me niet uit te leggen hoe zo'n auto eruit zie. Dat weet ik ook wel. Maar ik heb het nooit op Studio Sport gezien of op Eurosport.
Harder als een F1? optrekken dat weet ik niet.
Die zit in 1.8 sec op de 100.
Maar idd ze zijn snel die dingen.
Het zijn gewoon sporten die je niet op tv ziet
Ik moet toegeven dat ik het ook meer als hobby zie, maar ik kan me voorstellen dat het voor mensen die hier heel fanatiek mee bezig zijn en er een hoop geld en tijd in steken een sport is.valentinorossi schreef op 16 augustus 2002 @ 19:51:
[...]
Toch zijn het serieuze sporten (zoals raimond ook al zei), en ooit gehoord van pocketbike racen?
Het zijn gewoon sporten die je niet op tv ziet
Karten is voor mij ook een hobby, maar mensen die daar proffessioneel mee bezig zijn noemen het toch echt een sport.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
Is niet zo verstandig neeVerwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 18:27:
Woei Big Scale racing is uit jongensTjek isonews of mag ik dat hier niet neerzetten ??
please tell me

SRK35ZS-W
Oplossing: Koop m in de winkel of download de demoVerwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 11:04:
ik heb een probleem met de screenshots als ik F9 druk en dan in de map kijk waar de jpgtjes staan dan is deze slechts 21kb groot en als ik em open dan is het een zwart plaatje, lekker he als je net 27.76 rijdt. Wie heeft een oplossing. heb de draad volgens mij helemaal doorgeworsteld maar kwam dit probleem niet tegen
Er vanuitgaande dat je de demo hebt: Probeer het nog een keer met F9, als het dan nog niet lukt, moet je ff wat aplicaties afsluiten (CTRL-ALT-DELETE). Als het dan nóg niet lukt, probeer het dan eens met Prnt screen, of een van de progs die genoemd zijn (oa 1e post).
ik heb binnenkort een LAN dus als er geen MP in zit koop ik em niet.
Maar je kan dus gewoon IP uitwisselen en gamen
SRK35ZS-W
Volgens gamez.nl is er officieel geen multiplayer over internet aangekondigd en wel multiplayer via LAN.MaXiMizE schreef op 18 augustus 2002 @ 19:45:
hm.. dus er zit GEEN internet MP optie in, maar LAN MP kan wel? of helemaal geen MP?
ik heb binnenkort een LAN dus als er geen MP in zit koop ik em niet.
Verwijderd
ik heb het hele spel nu, en er zit helaas alleen LAN MP op helaas maar waareMAeRCe schreef op 18 augustus 2002 @ 20:24:
[...]
Volgens gamez.nl is er officieel geen multiplayer over internet aangekondigd en wel multiplayer via LAN.
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Verwijderd
Opzekers te weten !!
Echt lachuh spelletjuh dit, leuke is... je hebt beginners klasse voor de World Championship en de Expert klasse en je begint gewoon in de beginners klasse
Je racet ze wel op elke circuit voorbij maar dat maakt niet zo uit, kan je gelijk circuits beetje verkennen en alvast wennen als het wat harder gaat
Kun je niet gewoon een IP invullenVerwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 21:15:
[...]
ik heb het hele spel nu, en er zit helaas alleen LAN MP op helaas maar waar
SRK35ZS-W
Ik heb m bijna (via de digitale winkelScooper schreef op 19 augustus 2002 @ 01:17:
Kheb 'm nu ook.
Hij kan gelukkig wel via internet, gewoon via IP.
Dus als iemand vanacht nog zin heeft in een potje hoor ik het wel.
(stuur ff mail; zie profile)
Hoe hoger het niveau hoe sneller de rondetijden, zie hier:

Wat mij wel opvalt is dat het gras de eigenschappen van ijs heeft.
de nieuwe top 10:
1. 25.28 Scooper
2. 27.13 Evil_E
3: 27.15 FoggyFreek
4: 27.35 Ganze
5: 27.36 Handige_Harry
6: 27.36 Bassio
7: 27.43 Fatbenny
8: 27.50 KevinOhdie
9: 27.54 D3vils0wn
10: 27.57 Sanderb
SRK35ZS-W
Ik weet niet of ik vanacht nog ga racen, moet morgen weer naar school om 13.45eMAeRCe schreef op 19 augustus 2002 @ 01:22:
[...]
Ik heb m bijna (via de digitale winkel) als k m heb zeg k t wel.
(stuur ff mail; zie profile)
Als je hem voor 2 uur binnen hebt wil ik nog wel potje racen
SRK35ZS-W
Goh, misschien heb je ook wel snellere autosScooper schreef op 19 augustus 2002 @ 01:35:
jeumig, dit spel is wel beetje vaag, waarschijnlijk ff wennen.
Hoe hoger het niveau hoe sneller de rondetijden, zie hier:
[afbeelding]
Wat mij wel opvalt is dat het gras de eigenschappen van ijs heeft.
de nieuwe top 10:
1. 25.28 Scooper (disqualified)
2. 27.13 Evil_E
3: 27.15 FoggyFreek
Ik hoef trouwens pas op 4 sept naar school
Heb je eigenlijk weleens van de EDIT KNOP gehoord ??
Ja zeker, ik heb ook een hekel aan mensen die 3 postings doen binnen 10 minuten.eMAeRCe schreef op 19 augustus 2002 @ 02:35:
[...]
offtopic:
Heb je eigenlijk weleens van de EDIT KNOP gehoord ??
Maar mijn postings verspreiden zich over 2 uur. Maarjah, je hebt wel gelijk, ik zal er voortaan op letten
EDIT!!!
Wie racet er online ff mee, ik sta om 10.15 klaar!
Join op IP: 213.51.98.46
SRK35ZS-W
Verwijderd
Euj waar heb jij dat gevonden dan ??Scooper schreef op 19 augustus 2002 @ 01:17:
Kheb 'm nu ook.
Hij kan gelukkig wel via internet, gewoon via IP.
Dus als iemand vanacht nog zin heeft in een potje hoor ik het wel.
En wil wel ff online racen hoor
zullen we om 10.45 een potje doen? (of eerder als het jou uitkomt)
Iedereen kan joinen op bovenstaand IP
SRK35ZS-W
Verwijderd
11uur ook goed, ga ik eerst ff bakkie pleur makenScooper schreef op 19 augustus 2002 @ 10:35:
Multi Player --> Join Game --> Specify Host Address
zullen we om 10.45 een potje doen? (of eerder als het jou uitkomt)
edit:
Iedereen kan joinen op bovenstaand IP
Moet wel fit aan de start komen natuurlijk
Als je MSN hebt kun je me wel ff toevoegen, gaat toch net wat makkelijker dan via GOT.
SRK35ZS-W
Kopen dit spel, het kost maar 25 Euro
-- Altijd blijven prutsen --
ISSI al uit dan ???FoggyFreek schreef op 19 augustus 2002 @ 11:36:
Sorry hoor.. het spel kost geen knaak.. en dan toch leechen !? sjees, kom op het is een nederlands pordukt.. of wil je dat het nederlandse game-wereldje net zo hard onderuit gaat als die in België (Appeal)
(in de winkels dan )
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
SRK35ZS-W
Overdrijven is ook een vak.
Verwijderd
Is best wel lachen
deze ga ik iig kopenFoggyFreek schreef op 19 augustus 2002 @ 11:36:
Sorry hoor.. het spel kost geen knaak.. en dan toch leechen !? sjees, kom op het is een nederlands pordukt.. of wil je dat het nederlandse game-wereldje net zo hard onderuit gaat als die in België (Appeal)
ik heb nu de minder legale versie, maar de demo beviel mij zo goed dat ik niet kon wachten
eindelijk weer eens een game van Nederlandse bodem, en een mooie prijs
ik vind het echt een leuke game, en koop em zodra hij beschikbaar is
Verwijderd
Ik zal zometeen eens een screenie proberen te maken van mijn lap records schermpje..
[ Voor 0% gewijzigd door IceStorm op 20-08-2002 11:19 ]
Hoeveel circuits zijn er? Kan iemand misschien een hall of fame maken?Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 10:17:
Jammer dat na de fullversion dit topic ineens dood is
Ik zal zometeen eens een screenie proberen te maken van mijn lap records schermpje..
Ik rij pas 28:47 dus niet echt iets om naar huis te schrijven.
ps wil het hele spel ook hebben!!
Jezus
In de winkel kopen
Ik heb m trouwens op de helft binnen, t wil maar niet opschieten. Heb wel zin in online te gaan, wie nog meer ?
[ Voor 0% gewijzigd door IceStorm op 20-08-2002 11:19 ]
Verwijderd
Er zijn 6 banen en 10 klasses autos.lawaai schreef op 20 augustus 2002 @ 10:40:
[...]
Hoeveel circuits zijn er? Kan iemand misschien een hall of fame maken?
Ik rij pas 28:47 dus niet echt iets om naar huis te schrijven.
ps wil het hele spel ook hebben!!
Er zit een schermpje in het main menu waarbij je dus alle records op alle banen hebt
Ga nou niet lopen requesten, dan is et topic zo meteen op slot!!!
Verwijderd
Cheaters moeten helaas alles eerlijk kopenvalentinorossi schreef op 20 augustus 2002 @ 10:18:
Jezus wie meelt mij ff hoe ik aan een ow kom?
#bsr
Voor Big Scale Racing tijden/multiplayer/discussies etc.
Hoe maak ik ruzie?
Ik heb gotverdomme mn excuses aangeboden
Verwijderd
LOLZ!! eens cheater altijd cheater.valentinorossi schreef op 20 augustus 2002 @ 15:27:
[...]
Hoe maak ik ruzie?
Ik heb gotverdomme mn excuses aangeboden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ja als je je exuses heb aangeboden dan geloof ik dat hoor......

Who cares?valentinorossi schreef op 20 augustus 2002 @ 15:27:
[...]excues oid
Je weet toch wel dat je geen warez mag requesten?
Maar ontopic:
Als ik um in de winkel zie, koop ik um wel
Vindt alleen dat het zo kut rijdt op b.v. de oval met de pijltjetoetsen.
Misschien toch maar eens met stuurwiel proberen, maar vindt het zo fijn dat je het ff tussendoor kan spelen zonder dat ik het stuurwiel hoef te pakken en vast te klikken e.d.
Edit:
LOL, zie net dat D3vils0wn ValentinoRossi uitmaakt voor een "cheater"... terwijl hij zelf z'n nick gebaseerd heeft op minder legale dingen
[ Voor 0% gewijzigd door Speed24 op 20-08-2002 15:34 . Reden: D3vils0wn LOL ]

1. 27.13 Evil_E
3: 27.35 Ganze
4: 27.36 Handige_Harry
5: 27.36 Bassio
6: 27.43 Fatbenny
7: 27.50 KevinOhdie
8: 27.54 D3vils0wn
9: 27.55 WILDEAAP
De vos loopt door het bos.

1. 27.13 Evil_E
3: 27.33 WILDEAAP
[ Voor 0% gewijzigd door BigB op 20-08-2002 16:22 . Reden: OPGELOST :) ]
Die zijn heel laag.., ik draai de demo op een PII 350.. Iets hoger is misschien aan te raden. Met die pc's van jou gaat het iig makkelijk lukkenVerwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 16:15:
ik kan nergens de system rekwijerments vinden van dit spel heeft iemand ze voor me??
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Zal vast aan ronde 13 liggen
Uh hoeveel voor de ghost car? Zou kunnen dan de ghost car niet je snelste maar je vorige ronde was... kun je instelleneMAeRCe schreef op 20 augustus 2002 @ 17:26:
Ik heb n BUG ontdekt; ik was duidelijk vóór de ghost car en toch was ik 1 honderste langzamer.