Ik ben weer een beetje bezig met ouwe spellen en ik dacht laat ik roller coaster tycoon weer eens gaan spelen.
Dat ging dus niet helemaal vlekkeloos.
Ik heb het spel geinstalleerd en toen ik het starte zei hij dat het spel niet compatible was met winNT.
Kan gebeuren dacht ik, dus heb ik de compatibiliteit ingesteld op win 98 en ook op win 95 maar beide werken niet.
Ook heb ik een patch gedownload maar ook die werkt niet.
De officiele patch van de RCT website geeft een foutmelding en wel deze:
Exception Raised - Access Violation
Error Location : Unknown
Dus toen heb ik in een uiterste wanhoopsdaad maar een crack gedownload, wat denk je? Ja hij deed het (dacht ik)
Hij start dus wel op en je kan een park bouwen maar wanneer je een nieuw spel start of een spel laad dan springt hij weer terug naar windows.
Niet te spelen dus.
Weet iemand een oplossing?
Dat ging dus niet helemaal vlekkeloos.
Ik heb het spel geinstalleerd en toen ik het starte zei hij dat het spel niet compatible was met winNT.
Kan gebeuren dacht ik, dus heb ik de compatibiliteit ingesteld op win 98 en ook op win 95 maar beide werken niet.
Ook heb ik een patch gedownload maar ook die werkt niet.
De officiele patch van de RCT website geeft een foutmelding en wel deze:
Exception Raised - Access Violation
Error Location : Unknown

Dus toen heb ik in een uiterste wanhoopsdaad maar een crack gedownload, wat denk je? Ja hij deed het (dacht ik)
Hij start dus wel op en je kan een park bouwen maar wanneer je een nieuw spel start of een spel laad dan springt hij weer terug naar windows.
Niet te spelen dus.
Weet iemand een oplossing?