Toon posts:

Webmail voor bezoekers

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een domein.nl en wil dat bezoekers max 15 man een email adres kunnen krijgen user@domein.nl en dan via webmail hun mail kunnen bekijken. Ik heb een externe host.

Is dit mogelijk en wat heb ik er voor nodig?

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Welke OS en welke software gebruik je daarvoor?

Verwijderd

Topicstarter
geen idee. Mijn domein wordt gehost door tikklik.nl En wat voor software weet ik ook niet. Wat heb ik er allemaal voor nodig?

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:02

AW_Bos

Nostalgicus 🕰

zoek eens op webmail via de GoT-Google methode. Er zijn scripts (perl, php) waarmee dat mogelijk is!

"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën

• Redleg
  • Laatst online: 15-07 09:25
Je kan is zoeken naar mdaemon, ik draai het zelf ook en ben er zeer tevreden over. De sosftware bied heelveel webmail, pop, smtp, imap, virusmail scanner enz enz het draaid gewoon onder windows.

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-08 20:04

No production networks were harmed during this posting

• Redleg
  • Laatst online: 15-07 09:25
Een leuk php script ! Simpel in testellen, bedankt voor de link :P

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-08 20:04
Zelfs ik, duidelijk geen programmeur, kan in de source dingetjes aanpassen naar eigen inzicht. Als de nieuwe versie uit is (is nu nog RC), dan ga ik over want er zijn wel een paar dingetjes die beter werken dan die ik gebruik. Affijn doe er je voordeel mee :)

No production networks were harmed during this posting

• besmart
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10-2015

besmart

fanta share the fun

Je zal toch echt bij je hostingprovider moeten gaan vragen wat de mogelijkheden zijn. Als dat niet lukt. Ask via mail.

BeSmart! Everything goes well | photographs by Canon EOS 5D - Canon L 24-70 USM - Canon 70-300 USM IS

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-08 15:54

TweakBoy

---

Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 15:12:
geen idee. Mijn domein wordt gehost door tikklik.nl En wat voor software weet ik ook niet. Wat heb ik er allemaal voor nodig?
Bij Tikklik.nl draaien ze op CobaltRaq4, je kan daar Squirrelmail of Nocc (TIP) draaien zonder problemen.

---

Pagina: 1