Laat O2, abbo altijd stilzwijgend doorlopen

Pagina: 1
Acties:

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Topicstarter
Mijn abbo loopt bijna af bij O2 en ik vroeg me af of ik deze keer ook weer bericht krijg van O2 met leuke aanbiedingen wanneer ik verlenging.

Dus sturen ze altijd bericht bij het aflopen van je abbo. Na eerste jaar kreeg ik wel bericht met wat leuke aanbiedingen. Of laten ze nu de boel stilzwijgend doorlopen?

Ps Krijg die pokke helpdesk niet aan de lijn, en als ze de boel stilzwijgend door laten lopen kan ik beter via internet laten verlengen. Krijg ik nog geld ook.

• Tanu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-12-2023
Hangt er volgens mij ook vanaf hoeveel je belt. Vroeger toen ik nog KPN klant was, kreeg ik in de tijd dat ik veel belde altijd aantrekkelijke aanbiedingen voor verlengingen. Toen ik dat abo niet meer gebruikte, hoorde ik niets van kpn meer.

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Lees even goed je abonnementsvoorwaarden door.

Vaak staat er in, dat wanneer je niet een bepaalde termijn x (in maanden) voor het aflopen, opzegt, je abonnement stilzwijgend wordt verlengd. Dit zal wel provider afhankelijk zijn. (Vodafone iig)

• cûora
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09-2024
als ze je inderdaad als klant graag willen houden (lees: er valt aan je te verdienen) dan doen ze vast wel een aanbod, als je het zekere voor het onzekere wilt verleng je topch meteen je abbo met een leuke bonus zonder dat ze iets voorstellen ?

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 20:08

job

cuora schreef op 04 augustus 2002 @ 14:18:
als ze je inderdaad als klant graag willen houden (lees: er valt aan je te verdienen) dan doen ze vast wel een aanbod.
nee juist niet. als ze wat willen verdienen zeggen ze niets.
een voorbeeld
je hebt bijvoorbeeld een abo van 1 jaar 180 minuten.
daar betaal je 30 euro voor.
het kost hen natuurlijk nooit 30 euro. stel het kost hen 5 euro, ze willen5 euro (bruto)winst. en met de overgebleven 20 euro betaal je je telefoon af. na 1 jaar is je telefoon afbetaald en verdienen ze 25 ipv 5 euro.
als ze veel willen verdienen zeggen ze niets. want je abo loopt door en zij vangen elke maand 25 euro
als ze klantvriendelijk zijn zeggen ze wel wat.