Uit het mededelingenforum

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Als je je profiel edit en je krijgt de melding: Email already in use by another user (xxxx) als je de wijzigingen doorstuurt betekent dat (zoals de melding al doet vermoeden) een andere gebruiker datzelfde emailadres in zijn/haar profiel heeft staan. Over het algemeen zal dat een oud / tijdelijk account van jezelf betreffen.

Sinds GoT op react draait is deze controle er, vandaar je er nooit eerder last van hebt gehad en deze vindt ook plaats als je je adres niet gewijzigd hebt.

Een mailtje sturen naar gathering@tweakers.net sturen heeft op dit moment niet zoveel zin omdat deze controle momenteel ook plaatsvindt als wij via de forumbackend het profiel aanpassen.

Houd MED gewoon even in de gaten, als dit opgelost is zullen we dat hier kenbaar maken. En in de tussentijd vinden wij het even vervelend als jullie, houd je haaks dus
De oplossing is toch simpel? Je kunt het e-mail adres van een van de accounts wijzigen (dat heb ik gedaan)

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Waarom heb je dan meer dan 1 actieve account? :?
Dat mag niet eens :o

[ Voor 0% gewijzigd door kamerplant op 04-08-2002 13:14 . Reden: toevoeging ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

dat andere account hoeft toch niet persé active te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:21

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Ik ben blijkbaar niet zo helder na campzone. Hier wordt toch gezegd dat als je een cloontje hebt en je wil je profiel wijzigen, dat dat niet kan doordat je een cloon heb aangemaakt.

Of lees ik dit nu helemaal verkeerd :?

Als ik nu heel dom loop te blaaten, sorry, de dagen van campzone waren zwaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
DataBeest schreef op 04 augustus 2002 @ 13:14:
Waarom heb je dan meer dan 1 actieve account? :?
Dat mag niet eens :o
Ik snap et ook niet :?
Over het algemeen zal dat een oud / tijdelijk account van jezelf betreffen.
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Expander
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Je kan het e-mailadres van je andere account niet wijzigen als je maar 1 e-mailadres hebt.

En ik snap inderdaad helemaal niet waarom iemand een oud, of een tweede account zou moeten hebben. Daar zitten alleen maar nadelen aan.

Expanding the inexpandable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
Ik had dat probleem dus ook... maar dat andere account had ik dus echt niet aangemaakt :/
Maar je kan het wachtwoord van dat account opvragen en dan het e-mail adres veranderen... Dan heb je nergens meer last van :)
Pagina: 1