nou zoals de topictitel al aangeeft, welke krimptang kun je het best nemen, ik zag er in de winkel liggen van 40 en van over de 100€. ik zag bij de duurdere ook een 4 en 6 poorts krimper erin zitten, maar waar moet ik op letten en welke zijn de beste tangen??
Verwijderd
Hangt er vanaf wat je ermee wilt doen. Als je alleen thuis een computernetwerkje of ISDN wil aanleggen dan is zo eentje van 30 euro ruim voldoende.
Zo'n duurdere lijkt me alleen nodig als je (professioneel) grote netwerken gaat aanleggen maar dat omdat je deze vraag stelt lijkt mij dat niet het geval.
Zo'n duurdere lijkt me alleen nodig als je (professioneel) grote netwerken gaat aanleggen maar dat omdat je deze vraag stelt lijkt mij dat niet het geval.
ligt eraan hoevaak je hem nodig hebt, en die dure is zeker voor RJ-11(zit vaak aan telefoonhoorn) RJ-12 (is vaak telefoontoestel aansluiting) en RJ-45 (netwerkkaartje )
Ik wil niet moeilijk doen, maar je kan toch eens kijken op de verpakking van die tangen, of eens raad vragen in de winkelVerwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 13:15:
ik wil sowieso rj45 kunnen krimpen, wat zijn de verdere verschillen, niet zo heel vaak nodig...
Hoe kunnen wij, als forumbezoeker, nu gaan weten hoe die tangen er uit zien in die winkel ?
Als je netwerkkabels wil gaan maken heb je een tang nodig die zeker rj45 connectors kan "nijpen". (zoals hierboven reeds gezegd). Wil je een tang die ook andere kan, neem die dan, wil je een degelijke, dan betaal je meer... enz...
Dus : als je maar een paar rj45 connectortjes wil "nijpen", neem dan gewoon de goedkoopste tang die dit kan
"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
agree met G8KeePeR
Je zou het eens aan de verkoper kunnen vragen ..
Je zou het eens aan de verkoper kunnen vragen ..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()