Duke Nukem Forever??? Hoe zit het nu?

Pagina: 1
Acties:

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:37

GG85

.......

Topicstarter
Hoe zit het nu eigenlijk met Duke Nukem Forever? Komt dit spel nog een keer uit? Op welke engine draait ie nu? Zijn er nog nieuwe screenshots? Wetenswaardigheden? Kortom; laat me alles weten wat je weet over dit spel!

Verwijderd

draait op UT engine iig dat is wat ik er van weet

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:37
neej op de unreal engine, waarop ook ut draait, en ut2k3 ook. Spel komt nog een keer uit er zijn geen nieuwe screenshots, wetenswaardigheden: het spel is verouderd als het uit komt.

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Het duurt forever voor die uitkomt :P

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:36
Ik heb gehoord dat ie in 2007 uit zou komen :/

The devil is in the details.

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11 17:02

Soullie

Planeshift

BuzzerCrAsH schreef op 04 augustus 2002 @ 13:06:
neej op de unreal engine, waarop ook ut draait, en ut2k3 ook. Spel komt nog een keer uit er zijn geen nieuwe screenshots, wetenswaardigheden: het spel is verouderd als het uit komt.
Is UT2k3 geen nieuwe Engine ? of gewoon een opgepoetste versie...

jammer btw zown game als Duke3d leek me wel weer eens fun :)

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:00
UT2k3 gebruikt een heel nieuwe engine vergeleken met het ouwe UT. En Duke Nukem 4never gebruikt het ouwe Unreal Tournament engine.

Correct me if I'm wrong ...

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Verwijderd

het sterke aan de duke nukem reeks was de geniale humor. dat was ook de eerste game die ik echt met mouse+keyb. config moest spelen. daarna Q1. man wat een heerlijke tijd was dat. alles nieuw, alles leren nostalgisch gewoon :D

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Tja, ik joinde de 3drealmsboards 1jaar geleden ongeveer, spel is nog steeds niert in zicht, altijd als men iets vraagt over features krijg je als antwoord dat ze dat nog moeten doen of het nog moeten overwegen, nadeel was dat met de engine switch al de art nog in low res was, poly models ook (kwam van QuakeII engine), dus dat hebben ze ook nog eens allemaal moeten hermaken die models, eigenlijk zijn ze gewoon weer van scratch herbegonnen met de engine switch, ze gaan dat spel pas uitbrengen als ze er zelf 100% mee tevreden zijn, dus ze aimen voor;
*vette singleplayer En multiplayer
*degelijke gfx, niet het meest high end, maar zeker dx8.x gfx support, minimum wordt dx7 kaart dat je nodig hebt (met TnL dus)
*zogoed als bugvrij uppon release
Reken daarbij dat 3drealms een klein team is en dit duurt echt laaang, zeker is al, dat als het spel uit komt het 4dubbel zijn geld waard gaat worden, immer heb je goede SP en MP, je kan zeggen over ut2, doom3, ut2k3, etc wat je wilt maar alleen duke4ever gaat beide echt hebben.
Mijn beste guess is dat het uitkomt in december, voor de kerst.

• You-Suk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-10 21:30
When it's done >:)

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:59
corpseflayer schreef op 04 augustus 2002 @ 13:35:
Tja, ik joinde de 3drealmsboards 1jaar geleden ongeveer, spel is nog steeds niert in zicht, altijd als men iets vraagt over features krijg je als antwoord dat ze dat nog moeten doen of het nog moeten overwegen, nadeel was dat met de engine switch al de art nog in low res was, poly models ook (kwam van QuakeII engine), dus dat hebben ze ook nog eens allemaal moeten hermaken die models, eigenlijk zijn ze gewoon weer van scratch herbegonnen met de engine switch, ze gaan dat spel pas uitbrengen als ze er zelf 100% mee tevreden zijn, dus ze aimen voor;
*vette singleplayer En multiplayer
*degelijke gfx, niet het meest high end, maar zeker dx8.x gfx support, minimum wordt dx7 kaart dat je nodig hebt (met TnL dus)
*zogoed als bugvrij uppon release
Reken daarbij dat 3drealms een klein team is en dit duurt echt laaang, zeker is al, dat als het spel uit komt het 4dubbel zijn geld waard gaat worden, immer heb je goede SP en MP, je kan zeggen over ut2, doom3, ut2k3, etc wat je wilt maar alleen duke4ever gaat beide echt hebben.
Mijn beste guess is dat het uitkomt in december, voor de kerst.
klinkt wel leuk dat ze het pas uitbrengen als alles goed is maar kgeloof er geen zak van. lange ontwikkelinstijd staat niet gelijk aan meteen bugvrij of goede gameplay.

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:15
voor mij hoeft t niet meer uit te komen

kwaliteit is achterhaald en kan nooit opbotsen tegen de engines die er dan alweer zijn.

mischien alleen voor de gameplay dan

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik zie nu al ongeveer vijf jaar 'screenshots' van DNF voorbij komen op internet :z

Serieus, in 1997 begon dat gedoe al.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• bAdmuTs
  • Laatst online: 16:00

bAdmuTs

mAzE

Wrom loopt iedereen DN4ever nu alweer aftekraken, er zijn nog nie eens nieuwe screenies van. Het gaat toch nie om de graphics maar om de gameplay, als grapichs het belangrijkste was dan zou er ook niemand meer cs spelen. Als het de gameplay en de humor van DN3d heeft dan kan het nog best wel een vet spel worden

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• spaceboy
  • Laatst online: 20:24

spaceboy

Op grote hoogte

Erg jammer, maar niet te vroeg stoppen met juichen, misschien is hij gewoon erg leuk. Ik vond Duke Nukem Manhattan Project ook best aardig (al is dat wel heel iets anders).

Hopelijk gaat dit niet de kant op als Daikatana. 4 jaar te laat uitgebracht, flop.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Wilde ik net zeggen :)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• peke
We don't look anything like the 99 screesnhots anymore and lave lots of pixel and vertex shaders in the game.
Van GB, ut2k3 gebruikt geen vertex/pixel shading dus we kunnen gerust aannemen dat de gfx gelijk/beter zullen zijn dan de huidige games, noppes verouderd, de engine hebben ze zelf helemaal opgepoetst.

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-10 14:06
Mja, in 1999 heb ik gelezen dat hij "zeer binnenkort" uit zal komen. Denk niet dat dat spel nog uit wordt gebracht.

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

het is 'The Dig' van de games , zou ook altijd een film van gemaakt worden (in plaats van de film kwam het spel uit)

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Die trailer van DN4E "coming 2001" haha

• LordMithril
  • Laatst online: 31-10 23:10
waarom denkt iedereen alles van t spel te weten (dat t verouderd is als t uitkomt enzo) als de maker NIKS loslaten :? hebben jullie soms toegang tot de studio's van 3drealms ofzo :?

ik word een beetje ziek dat iedereen DNF begint af te kraken zodra de naam valt.
niemand weet nog iets van t spel, ok we weten welke engine ze gaan gebruiken. wat die engine kan. maar we weten niks van t spel.
[warning angry user]
SO STFU, ALS JE NIKS VAN T SPEL WEET KAN JE ER OOK GEEN COMMENTAAR OP LEVEREN
[/warning angry user]

ok het duurt lang ja, en als je denk dat t spel gaat zuigen mag je dat van mij denken maar FFS ga het niet elke keer de grond in boren als je er niks van weet!

LM out

Bier, Whiskey en Metal!!

• Bartjeuhz
  • Laatst online: 31-10 19:31
Exirion schreef op 04 augustus 2002 @ 16:40:
Ik zie nu al ongeveer vijf jaar 'screenshots' van DNF voorbij komen op internet :z

Serieus, in 1997 begon dat gedoe al.
klopt....hier in een oud blad van mij staat:

verwacht september 1997
whuahha wel grappig

Steam: CatBearCow

• Bass64
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

ik heb een keer gelezen dat ze weer van de UT engine zijn afgestapt en met een soort eigen engine weer komen.

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Lord_Mithril schreef op 04 augustus 2002 @ 22:56:
[warning angry user]
SO STFU, ALS JE NIKS VAN T SPEL WEET KAN JE ER OOK GEEN COMMENTAAR OP LEVEREN
[/warning angry user]
Lees dit eens:
Bartjeuhz schreef op 05 augustus 2002 @ 00:10:
klopt....hier in een oud blad van mij staat:

verwacht september 1997
whuahha wel grappig
En dan moeten we de makers nog serieus blijven nemen? Dude, we leven inmiddels VIJF jaar verder :D

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• peke
Ja maar hij komt echt ronde de Kerst, of voorjaar 2k3, dat verw88 de meesten toch, alleen als je op de d3d forum dit weten :Y)

• buzz
Nou het is toch echt een unreal engine waar ut2k3 op draait. Komt doordat het een modulaire engine is, waarin je dus makkelijk veranderingen aan kan brengen, zonder dathet gelijk je hele engine kost. Dat hebben ze dus gedaan.

• peke
De software rendering is eruit en de engine is nu directx8.xonly, met dx7 kaart als minimum vereist, de engine is momenteel beter dan de huidige zooi als we GB mogen geloven.

• LordMithril
Exirion schreef op 05 augustus 2002 @ 00:24:
[...]

Lees dit eens:

[...]

En dan moeten we de makers nog serieus blijven nemen? Dude, we leven inmiddels VIJF jaar verder :D
ja so? iedereen zegt dat t spel gaat zuigen omdat ze er zo lang mee bezig zijn.
als ze na die engine change echt compleet overnieuw zijn begonnen zijn ze 3 a 3,5 jaar bezig. das al heel wat minder.

ik word er gewoon ziek van dat iedereen altijd alles beter denkt te weten terwijl niemand er wat van af weet.
en als DNF uitkomt en t is toch goed gaat iedereen die eerst zei dat t zou gaan zuigen het meteen de hemel in prijzen.. das standaard.

[edit]
en zoals Buzzerchrash al zei, de engine is modulair dus who knows wat ze eraan veranderd/verbeterd hebben. en die screenshots die al zoveel jaar rond zwerven zien er zelfs nu nog verdomd goed uit vind ik.

Bier, Whiskey en Metal!!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 16:00

bAdmuTs

mAzE

Lord_Mithril schreef op 05 augustus 2002 @ 08:02:
[...]

ja so? iedereen zegt dat t spel gaat zuigen omdat ze er zo lang mee bezig zijn.
als ze na die engine change echt compleet overnieuw zijn begonnen zijn ze 3 a 3,5 jaar bezig. das al heel wat minder.

ik word er gewoon ziek van dat iedereen altijd alles beter denkt te weten terwijl niemand er wat van af weet.
en als DNF uitkomt en t is toch goed gaat iedereen die eerst zei dat t zou gaan zuigen het meteen de hemel in prijzen.. das standaard.

[edit]
en zoals Buzzerchrash al zei, de engine is modulair dus who knows wat ze eraan veranderd/verbeterd hebben. en die screenshots die al zoveel jaar rond zwerven zien er zelfs nu nog verdomd goed uit vind ik.
Helemaal met je eens Lord_Mithril >:)

En nu stoppen met het afkraken over iets waar we nog niks van gezien hebben

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• LordMithril
bAdmuTs schreef op 05 augustus 2002 @ 09:39:
[...]

Helemaal met je eens Lord_Mithril >:)

En nu stoppen met het afkraken over iets waar we nog niks van gezien hebben
WOOHOO!!! iemand is t eindelijk met me eens :D :> O+ _/-\o_

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

EXE-cuter schreef op 04 augustus 2002 @ 22:21:
Die trailer van DN4E "coming 2001" haha
en op het eind(van de trailer uit DNMP)zegt ie Release: September 2002(of zo iets

Verwijderd

Zal is ff wat screens online gooien en dan zeggen wat er mis mee is!

Afbeeldingslocatie: http://www.3drealms.com/duke4/shots/DNF_Nov99_Tentacles.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.3drealms.com/duke4/shots/DNF_Nov99_Club.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.3drealms.com/duke4/shots/DNF_Dec99_DamGuide.jpg

Ik vind het qua graphic redelijk binnen te houden!
En als die droge duke stem er weer onder komt wordt het weer gillen.

:D DUKE RULES _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Of was duke nukem 3D ook al KUT?????

• buzz
duke3d was ownage, maar een spel dat niet meer de graphs heeft om het te maken haalt het niet, zo simpel ligt het, maarja duke is a classic, kga wel zorgen dat ik hem krijg, als ie bevalt, haal ik hem misschien zelfs origineel,

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 20:52

MrE

Sugardaddy take me home..

Ik las pas geleden in de metro of spits een review van het spel. was een sidescrolling shoot em up geworden. Of zou het om een tussenversie van DN4ever gaan?

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

• Mirage
  • Laatst online: 01-10 20:19
das dus duke nukem manhattan project, die alweer een tijd uit is. Was wel lachen om ff te spelen maar meer ook niet.

https://www.afrikareisopmaat.nl

Pagina: 1