Toon posts:

Help! Help...tijd dringt. Premiere fout!

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan wel janken! :( Filmpje is helemaal klaar.
IK heb in premiere een quicktime film gemonteerd en als mov opgeslagen.
Zelf gebruik ik Cinema 4d voor mijn animaties.De filmpjes een sorenson compressie vanuit Cinema gegeven en geimporteerd in premiere om het geheel af te maken.
Nu heb ik het filmpje wel maar hij is 1 GB groot! En dit kan ik natuurlijk nooit op cd zetten. Dus moet deze een compressie krijgen in Premiere. Dit had ik dus niet gedaan in Premiere op none gezet bij video settings.

Wat is nu het probleem?

Shit zeg het probleem is dat als ik het gehele project (ppj)format in premiere importeer
ik deze niet kan exporteren als movie. (Eerste keer wel gelukt trouwens,maar verkeerde compressie gekozen.) Premiere geeft dan een fout aan ...
met als mededeling de boel opnieuw op te starten. Dit gedaan te hebben blijft ie zich dit voordoen. Waarbij zelfs Premiere zichzelf sluit na op export -movie te hebben geklikt. De tijd dringt omdat ik alles moet inleveren voor mijn examen project maandag of woensdag a.s. Kan ik bijvoorbeeld premiere eraf halen en opnieuw installeren zonder dat mijn project verloren gaat???? Zijn er misschien andere mogelijkheden?? Pllls...mail me anders op J.Roosenbeek@chello.nl De tijd dringt.......

Ik gebruik hiervoor een andere computer Premiere 5.5 op windows ME 128mb 1 ghz computer.
Deze heeft geen internet verbinding. (bewust voor gekozen)

Verwijderd

check je mail :)

Verwijderd

Als we gaan mailen, dan is het nut van een forum een beetje weg.
En de volgende keer graag een normale topictitel.

Dit topic is gesloten.