Na rose e cient spin
Flame logo??? meer info dan zal ik 's kijken voor jeprodigy schreef op 13 augustus 2002 @ 12:40:
kan iemand dat flame logo eens posten ???
Verwijderd
Je kan dat op meerdere manieren doen denk ik, 1 is ga met dat picie naar de lokale COPY SHOP laat um daar op foly of spikkel plastic printen, knip um uit en plak um op...Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 13:37:
Eh ik heb een vraag naar aanleiding van de zeer mooie pics van DeNitWit.. weet iemand hoe ik die plaatjes als een window etch kan krijgen? Je hebt bij oc-shop en xxlcases heb je window etches die gewoon stickers zijn weet iemand hoe ik hetzelfde (matte) effect kan krijgen met de pics van DeNitWit.. is daar speciaal papier voor ofzo ?? Lijkt me echt zwaar cool om zo'n dragon etch te hebben
2 is print um uit laat um vergroten naat A3 en trek um over op plak foly naar keuze (check praxis die heeft veel en goed koop "raam foly) knip um netjes uit en plak um op je window
of gebruik een Dremel en teken um op je raam maar dat verijst veel gedult en een vaste hand.....
Verwijderd
Het liefst zo dat ie ook echt uitgevoerd kan worden zeg maar
work on its wayVerwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 15:18:
zou je mischien ook logo's kunnen maken van sensation, id&t, mysteryland of zoiets in die style. Dus echt van die vette strakke tekens.
zal is proberen als je nog wat scherper logo hebt graag..slazh schreef op 17 augustus 2002 @ 18:09:
Ik weet niet of het kan, maar zou je er ook een kunnen maken van die Linkin Park Soldier met vlag? Plaatje van dat ventje is hier
Het liefst zo dat ie ook echt uitgevoerd kan worden zeg maar
Thnx voor het proberenVerwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 19:18:
[...]
zal is proberen als je nog wat scherper logo hebt graag..
Beste plaatjes die ik heb kunnen vinden:
http://www.partitura.be/Scan_index/15419.jpg
http://www.lpgi.com/images/Rockerz/linkinpark/b12202.jpg
http://www.stuntman.fi/htm/tuotteet/liput/5336_iso.jpg
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
thanks heb helaas niks aan kleine plaatjes, maar de laatste kan ik misschien wel gebruiken... ik heb vast wat gemaakt, aleen dat is zonder Vlag, tekst en vleugels maar ben nog werkende dit is versie 1.0slazh schreef op 17 augustus 2002 @ 20:44:
[...]
Thnx voor het proberen![]()
![]()
Beste plaatjes die ik heb kunnen vinden:
http://www.partitura.be/Scan_index/15419.jpg
http://www.lpgi.com/images/Rockerz/linkinpark/b12202.jpg
http://www.stuntman.fi/htm/tuotteet/liput/5336_iso.jpg
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
tuurlijkSEFje schreef op 18 augustus 2002 @ 00:54:
Woei, die van Jimi hendrix is echt mooi... mag ik die in mijn icon gebruiken?
Zal is voor je kijkenThe_xterminator schreef op 18 augustus 2002 @ 09:58:
Wie kan er aan zo'n logo voor Counter-Strike komen? Ik zoek em al een tijdje
Geeft niks manSEFje schreef op 18 augustus 2002 @ 11:03:
<== Zie het resultaat... bedankt voor de rechten, het nitwit rechtsonderin kun je alleen niet meer zo goed zien.
zijn er nog een paar in de maakVerwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 10:51:
thnx man, hij ziet er strak uit
Ik wacht met spanning afVerwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 22:24:
[...]
thanks heb helaas niks aan kleine plaatjes, maar de laatste kan ik misschien wel gebruiken... ik heb vast wat gemaakt, aleen dat is zonder Vlag, tekst en vleugels maar ben nog werkende dit is versie 1.0
FET MAN! Echt goed!!!Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 12:11:
Zo goed? of heb je nog verderen wenzen?!
Eens zien of het me lukt deze te verwerken
Nog bedankt hé!
NP man, zuig6slazh schreef op 18 augustus 2002 @ 12:57:
[...]
FET MAN! Echt goed!!!![]()
![]()
Eens zien of het me lukt deze te verwerken![]()
Nog bedankt hé!
allemaal zelf gesoepted? dan nog meer respect, daar bak ik dus geen hol van.
dat 2e plaatje, die "bol" komt denk ik op men kast.
ik zal topiccie openen alsie klaar is
xterminator is beetje ongeduldig... :\
ik zeg niets... (moet me lichtelijk inhouden
Battle.net Spud#2543
gedult gedult work in progress....!!!!The_xterminator schreef op 18 augustus 2002 @ 22:42:
plz? Ik heb em echt nodig
[/b]TepelStreeltje schreef op 19 augustus 2002 @ 01:51:
mooi werk nitwit!!
Thanks
Yep Fotosoep RULESallemaal zelf gesoepted? dan nog meer respect, daar bak ik dus geen hol van.
Das het Innercity Logo mooi? Jah laat maar zien als ie af is..dat 2e plaatje, die "bol" komt denk ik op men kast.
ik zal topiccie openen alsie klaar is
logies zou ik ook zijn, met al die coole window ideene..xterminator is beetje ongeduldig... :\
ik zeg niets... (moet me lichtelijk inhouden![]()
)
AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)
mijn ideeën tot nu toe dan:

DeNitWit, zou je misschien die draak iets kunnen veranderen, aanpassen.
Zou eigenlijk het mooiste zijn gewoon als die draak uit de kast wil komen als het ware. Of dat zijn kop wat hoger staat, hij meer naar boven kijkt, en vuur ofzo eruit blaast.
Weet iemand het chinese teken voor FireStarter
w00t
Edit:
ik vind deze

en deze

ook erug c00l
Mag ik die gebruiken voor mijn server? Eigenlijk zoek ik een logo van Jaguar, die tijger, panter, whatever.
Zou iemand die voor mij kunnen fixxen?
alles wat zwart isGo0s schreef op 19 augustus 2002 @ 17:46:
Die Snake2 r0x!! Wat moet je dan uitzagen: het witte of zwart
Edit:
ik vind deze
[afbeelding]
en deze
[afbeelding]
ook erug c00l
Mag ik die gebruiken voor mijn server? Eigenlijk zoek ik een logo van Jaguar, die tijger, panter, whatever.
Zal is kijkenGo0s schreef op 19 augustus 2002 @ 17:46:
Die Snake2 r0x!! Wat moet je dan uitzagen: het witte of zwart
Edit:
ik vind deze
[afbeelding]
en deze
[afbeelding]
ook erug c00l
Verwijderd
Zou je voor mij alsjeblieft het RTCW [return to castle wolfenstein] logo kunnen maken ???? Die zoek ik al een tijdje maar kan hem nergens vinden !!
zal is kijkenVerwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 18:44:
Het DeNitWit
Zou je voor mij alsjeblieft het RTCW [return to castle wolfenstein] logo kunnen maken ???? Die zoek ik al een tijdje maar kan hem nergens vinden !!
Verwijderd
Tering man, die ziet er zekers wel wreeeeed uitVerwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 16:35:
Als je het gedult dus kun top brengen komt het er zo uit tezien
[afbeelding]
komt van metku.net
ik heb dus geen ID hoe ik dit zou moeten doen
een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608
sja, hij past NET niet op het stukkie waar ik em op wil...Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 12:46:
[...]
Das het Innercity Logo mooi? Jah laat maar zien als ie af is..![]()
![]()
(moet nog ff kijken hoe ik dat met psp doe... (plaatjes verkleinen that is)
maar innercity, ja dat wist ik niet, dat zei men broer later (hijs der geweest)
weenie, vind het gelijk zon reputatie meenemen zon logo...
ik heb liever wat neutraals, maar wel orgineel, dus niet dat half moddend NL der mee rond loopt (nofi) zoals biohazard enzo...
ik wil gewoon orgineel zijn
maar ja, ik ben niet erg creatief, dus ik moet maar ff kijken of ik wat tegen kom hier of daar...
iig bedankt en keep u the good work nitwit
Battle.net Spud#2543
dus mijn pic kunne weer...
Verwijderd
Ga hem waarschijnlijk gebruiken in een pre edged window...
hope it is ok?
Als je photoshop hebt moet je gewoon ff met de STAMP filter klooienBurning_acid schreef op 14 oktober 2002 @ 21:39:
nou ik weet dat dit een oud topic is maar ik heb een request(ik hoop dat DeNitWit nog tekeningen maakt) namelijk van dit plaatje:
[afbeelding]
ik heb dus geen ID hoe ik dit zou moeten doenhelp please
Verwijderd
Zou je misschien mijn nick in beetje stylische/coole/phette letters/vormen maken ofzo ?
PhD i.o.
Verwijderd
Zorgt er best wel voor dat ik een window wil gaan bouwen
Deze is relax man. Lijkt me alleen beetje lastig. Moet je wel goed kunnen teken hoor.Burning_acid schreef op 14 oktober 2002 @ 21:39:
nou ik weet dat dit een oud topic is maar ik heb een request(ik hoop dat DeNitWit nog tekeningen maakt) namelijk van dit plaatje:
[afbeelding]
Met de middelvinger omhoog is dit een top window.....Burning_acid schreef op 14 oktober 2002 @ 21:39:
[afbeelding]
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Verwijderd
Verwijderd
Iig, ik zou graag die Snake1 willen gebruiken
heej thnx (bij toeval zag ik dit topic weeres), het is by the way het logo van mijn karate clubVerwijderd schreef op 03 november 2002 @ 00:01:
http://www.xs4all.nl/~deligt/hand.jpg
hijs niet zuper maar komt aardig in de buurt toch?
[afbeelding]
een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

(sorry dat het zo'n groot plaatje is...
Soms zit het mee, Soms zit het tegen.
Denken jullie dat ik dit met een dremel voor elkaar zou kunnen krijgen ? Geduld heb ik wel dan doe ik er maar een maand over als ie maar stoer wordt.
Soms zit het mee, Soms zit het tegen.
Verwijderd
OpbellenVerwijderd schreef op 16 november 2002 @ 22:37:
ehm, hoe kom ik in contact met Thenitwit ?
Verwijderd
Zal wel ff wat posten morgen ofzo.
niet dat ik gefrustreerd ben ofzo... maar vind het gewoon gaaf!
Verwijderd
Die Asian Dragon is zooooowww cool!!
Kun je misschien nog wat meer draken maken??
Verwijderd
Ik wil binnekort een eigen gebouwde ALUkast maken.
Er moeten dan een stuk of wat ventilators in. Maar ik wil geen grote gaten met fanguards.
Mooist zou zijn om een fanhole met een leuk motiefje direct in het alu te zagen.
Zou je mischien eens iets kunnen tekenen wat ik daarmee zou kunnen doen?
Het liefst niet te priegelig en breekbaar enzo.
Verwijderd
Mooie mod...ook je blowhole op de zijkant, prachtig!
Vraagje, het metaal van je drivebays of je voeding is zo zilver marmer achtig ....was dit reeds zo? Hoe doe je dit....of is dit een soort visueel effect via je plexiglas? echt mooi...
Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen
Verwijderd
Verwijderd
het logo van
hitman 1
hitman 2
1 komt op mijn p3 776mhz
2 komt op mijn p4 2ghz
zou ERG relax zijn
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

toch maar eens een dremel zien te scoren
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ook cs, en eigen 2 logo's
zal ik vanavond even posten
De blauwe kast is m'n eerste geweest. Op onderstaande pic heb ik hem al weer uit elkaar gehaald om er een aquarium van te maken. voor complete pics kan je het beste ff langs http://www.avenger.tk fietsen

Verwijderd
wow vet! Die ga ik mischien wel uit me case halenFed-Ex schreef op 13 November 2002 @ 10:29:
Wat zeggen jullie van deze? moet nog ff iets aan de breedte doen want dit zal wat moeilijk op een case kunnen of dan word ie nogal klein. Dis iets wat ik heb gemaakt toen ik me verveelde... paint kix ass of misschien hebben jullie nog iets aan te merken of zo.
[afbeelding]
(sorry dat het zo'n groot plaatje is...
Verwijderd
maar zou iemand het hitman logo willen uitwerken > ik heb er geen benut van hoe dat zou moete....
bvd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2002 15:22 . Reden: dislexy is al lastig dus ga er nie mee spotten :( ]
ik gaat vanaaf ff kijken wat ik kan doe met dit Topic
Verwijderd
stam2003 wijzigde dit bericht 28-11-2002 15:22: dislexy is al lastig dus ga er nie mee spotten :((7%)
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Duzzz FF weer deze topic aandraaien over mooie logos en dergelijk voor de windows?
(DeNitWit is nog actief op GoT)
[ Voor 50% gewijzigd door BJD op 24-05-2003 12:43 ]
Verwijderd
Ik heb het counter-strike mannetje is uit mijn zijpaneel geslepen maar ik vind hem niet goed gelukt dus heb ik hem ook niet helemaal afgemaakt (gelukkig was het een oude kast) was om effe mijn dremel skills omhoog te krijgen. zal is effe foto gaan makenSynergY schreef op 24 May 2003 @ 12:46:
DeNitWit kan jij niet een keer een Counter-Strike Sjabloontje maken? Ik denk dat er wel animo voor is, waaronder ik en een maat van me.
hier zijn de pics dan. (deze pc is niet in juse
ik weet het. het geslepen kutzooi heb ik niet gedaan maar mijn broertje
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2003 14:00 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik weet het maar ik heb geen zin om 16€ aan spuitbussen uit te geven voor een case die ik niet gebruik. Eerst mijn eigen pc.Verwijderd schreef op 24 May 2003 @ 16:01:
kvind em wel ok... gooi es een vette laklaag over die case heen, CS logo stickertje derop... kijk dan nog es wat je hebt
dan licht het toch aan jou denk ik.
En is ook niet door mijn pc, ik zie dat je picserver down is.
Netscape en ie pakken alle plaatjes in dit topic goed, behalve die van de topicstarter
dat heb ik ook bij elk plaatjemasterslave schreef op 25 May 2003 @ 17:05:
bij mij werken die plaatjes niet bepaald, ligt dat aan mij of?? ik krijg in beeld image nog found, http://picserver.org
Verwijderd
Ik ben nu bezig voor een stel nieuwe shapes voor windowsss. Ik post ze zo snel mogenlijk.... verder heeft iemand nog van de TOPICstarter die pix he??? zou wel nice zijn als die allemaal back komen he
het is al morgen geweest maar waar zijn de andere foto's ?Verwijderd schreef op 26 mei 2003 @ 01:42:
Hier zijn er vast een paar.. morgen zal ik de rest uploaden en posten.... heb je zelf nog ideen of al eeder gemaakte pics.. "Feel free to post um"..
[afbeelding]
groot
[afbeelding]
groot
[afbeelding]
groot
[afbeelding]
groot
Verwijderd