[feat] Volgorde posts bij replyen volgens instellingen prefs

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
Bij de prefs kan je instellen hoe je de posts in een topic wilt, dus eerst de eerste posts en daarna de nieuwere of andersom.
Zelf heb ik deze gewoon staan dat ik eerst de oudste wil zien (net als in topix) echter bij het replyen krijg je eerst de nieuwere te zien, ik heb geen setting kunnen vinden om dit hetzelfde te krijgen?
Ik wil het dus hetzelfde als in topix, anders wil ik topix terug :P

edit:

volgens mij moest ik [feat] nog in de title zetten, kan iemand dat nog ff doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
ff een screenshotje van mijn settings:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/bug-volgorde.jpg

[ Voor 0% gewijzigd door Erkens op 04-08-2002 12:55 . Reden: oeps, moest edit hebben ipv quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:23
Je omschrijving in je eerst post is de situatie zoals het normaal hoort te zijn (en naar mijn weten ook is).

Edit: Totdat ik je post beter ging lezen en erachter kwam dat je het over het overzicht bij reply'n hebt :) Misschien moet de setting volgorde berichten idd ook bij reply'en gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
Jasper schreef op 04 augustus 2002 @ 12:33:
Je omschrijving in je eerst post is de situatie zoals het normaal hoort te zijn (en naar mijn weten ook is).

Edit: Totdat ik je post beter ging lezen en erachter kwam dat je het over het overzicht bij reply'n hebt :) Misschien moet de setting volgorde berichten idd ook bij reply'en gelden.
misschien had ik mijn post beter moeten formuleren, maar dat is iderdaad wat ik bedoel, dat die setting ook geld voor het replyen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-09 19:18

AntonT

One Ton!

Fixed in the next update. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.