Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
= OK. Schijnt trouwens wel dat er binnenkort een nieuwe uitkomt de 420 verder heb ik daar nog niks over gehoord. Misschien verstandig om daarop te wachten
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 16 oktober 2000 21:07 schreef Koen Rotteveel het volgende:
= OK. Schijnt trouwens wel dat er binnenkort een nieuwe uitkomt de 420 verder heb ik daar nog niks over gehoord. Misschien verstandig om daarop te wachten[/quote]Moet natuurlijk een beetje betaalbaar blijven, dus dat hoeft niet.
= OK. Schijnt trouwens wel dat er binnenkort een nieuwe uitkomt de 420 verder heb ik daar nog niks over gehoord. Misschien verstandig om daarop te wachten[/quote]Moet natuurlijk een beetje betaalbaar blijven, dus dat hoeft niet.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Van www.pcpro.co.uk:
CPD-E400E
A disappointing monitor from Sony and far too expensive. Other displays offer better image quality at a much lower price.
zie http://www.pcpro.co.uk/robinevers/printreview.php3?id=35780
Als je perse een Sony wilt, ga dan voor de CPD-G400
CPD-E400E
A disappointing monitor from Sony and far too expensive. Other displays offer better image quality at a much lower price.
zie http://www.pcpro.co.uk/robinevers/printreview.php3?id=35780
Als je perse een Sony wilt, ga dan voor de CPD-G400
GGGRRRRRRRRRRR, het is ook nooit goed, terwijl ik iemand ken die er positieve evaringen mee heeft.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Oke laat ik het zo zeggen kan kiezen tussen deze 2:
19" Sony CPD-E400 fl 1.397 en de
19" Iiyama Vision Master Pro 450 fl 1.329
Welke van de 2?
19" Sony CPD-E400 fl 1.397 en de
19" Iiyama Vision Master Pro 450 fl 1.329
Welke van de 2?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Ga ze beide bekijken in de winkel. Zet ze uit, zet ze aan en ga er een half uurtje voor zitten. Een fiets of auto koop je ook niet zonder testrit
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 17 oktober 2000 08:36 schreef biobak het volgende:
Ga ze beide bekijken in de winkel. Zet ze uit, zet ze aan en ga er een half uurtje voor zitten. Een fiets of auto koop je ook niet zonder testrit :)[/quote]Moeten ze wel allebei verkcoht worden in dezelfde winkel, ken je er een?
Ga ze beide bekijken in de winkel. Zet ze uit, zet ze aan en ga er een half uurtje voor zitten. Een fiets of auto koop je ook niet zonder testrit :)[/quote]Moeten ze wel allebei verkcoht worden in dezelfde winkel, ken je er een?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Nope. Helaas. Misschien Informatique ofzo? Daar hebben ze een redelijk uitgebreid aanbod.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 16 oktober 2000 21:07 schreef Koen Rotteveel het volgende:
= OK. Schijnt trouwens wel dat er binnenkort een nieuwe uitkomt de 420 verder heb ik daar nog niks over gehoord. Misschien verstandig om daarop te wachten[/quote]Als je toevallig de Sony Multiscan 420GS bedoelt, dan is die al meer dan een jaar uit, ik heb deze namelijk in 99 al gekocht.
Sony MultiScan 420GS
-19"
-Trinitron buis
-2 monitor aansluitingen (1 voor(wegklapbaar) en 1 achter)
-idiaal menu, met al de noembare functies
-kan geleverd worden met fastusb hub in de voet
Hij draait bij mij op 1024x768 op 100Hz en dat is echt een perfect strak beeld.
Ik heb tot nu toe pas een scherm gezien dat mooier was maar dat was een 22" illyama (damn, hoe schrijf je dat ookweer)
Als ik jou was zou ik eens naar een lanparty ofzo gaan en gewoon eens om je heen kijken, dan zie je teminste het verschil.
Suc6...
btw. hij kost zo'n Fl. 1100,-
= OK. Schijnt trouwens wel dat er binnenkort een nieuwe uitkomt de 420 verder heb ik daar nog niks over gehoord. Misschien verstandig om daarop te wachten[/quote]Als je toevallig de Sony Multiscan 420GS bedoelt, dan is die al meer dan een jaar uit, ik heb deze namelijk in 99 al gekocht.
Sony MultiScan 420GS
-19"
-Trinitron buis
-2 monitor aansluitingen (1 voor(wegklapbaar) en 1 achter)
-idiaal menu, met al de noembare functies
-kan geleverd worden met fastusb hub in de voet
Hij draait bij mij op 1024x768 op 100Hz en dat is echt een perfect strak beeld.
Ik heb tot nu toe pas een scherm gezien dat mooier was maar dat was een 22" illyama (damn, hoe schrijf je dat ookweer)
Als ik jou was zou ik eens naar een lanparty ofzo gaan en gewoon eens om je heen kijken, dan zie je teminste het verschil.
Suc6...
btw. hij kost zo'n Fl. 1100,-
Verwijderd
De te verwachten Sony is de F420, opvolger van de F400. Deze high-end monitor zal waarschijnlijk niet voor minder dan 2300,- verkocht worden.
Het ligt er gewoon aan waarvoor je de monitor gaat gebruiken. Is het voor grafisch werk dan kan je misschien beter nog even doorsparen en de G400 kopen (kost 1700 - 1800,-). Is het voor games, Office e.d. dan zou ik voor de Iiyama gaan. De E400 is de low-end 19" van Sony, en heeft weinig goede reviews gekregen geloof ik.
Voor een behoorlijk uitgebreid overzicht van monitor reviews:
http://www.reviewbooth.com/hardware/pr_review_hardware.asp?SearchString=monitor&SearchString2=1002
Overigens is het in Nederland inderdaad een groot probleem om monitoren met elkaar te vergelijken. Naast dat het aanbod van monitoren (vooral in het high-end segment) om te huilen is, zijn de meeste winkels ook weinig klantvriendelijk als het gaat om het 'showen' van verschillende schermen in de winkel.
Het ligt er gewoon aan waarvoor je de monitor gaat gebruiken. Is het voor grafisch werk dan kan je misschien beter nog even doorsparen en de G400 kopen (kost 1700 - 1800,-). Is het voor games, Office e.d. dan zou ik voor de Iiyama gaan. De E400 is de low-end 19" van Sony, en heeft weinig goede reviews gekregen geloof ik.
Voor een behoorlijk uitgebreid overzicht van monitor reviews:
http://www.reviewbooth.com/hardware/pr_review_hardware.asp?SearchString=monitor&SearchString2=1002
Overigens is het in Nederland inderdaad een groot probleem om monitoren met elkaar te vergelijken. Naast dat het aanbod van monitoren (vooral in het high-end segment) om te huilen is, zijn de meeste winkels ook weinig klantvriendelijk als het gaat om het 'showen' van verschillende schermen in de winkel.
Sony beeldschermen zijn de moosite die ik tot nog toe heb gezien
BTW: in de meeste pyama (illyama) monitoren zit ook een Sony beeldbuis
groot voordeel aan sony: als je er wat mee heb, sony zit in badhoevedorp
GreetZ BoR
BTW: in de meeste pyama (illyama) monitoren zit ook een Sony beeldbuis
groot voordeel aan sony: als je er wat mee heb, sony zit in badhoevedorp
GreetZ BoR
Verwijderd
agree, sony is voor mij de monitor fabrikant, super scherp en plat al jaren lang
heb 2 sony 20" monitoren
heb 2 sony 20" monitoren
Mmh ... ooit aan een ADI gedacht ... lijken mij zeer goede monitoren ///
I think therefor I am ... I think
Ik heb zelf de sony E200 (17") en ik ben er echt helemaal happy mee. Flatscreen, 1024 op 100 Hz. en mooi contrast. Gewoon perfect!
(btw. De A-serie is low end en niet de E!)
(btw. De A-serie is low end en niet de E!)
ik heb zelf een philips brilliance 19" (109p) dees roeleert meer dan al die andere bij elkaar
Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop
Pagina: 1