Toon posts:

[PHP] Hoe was het ook alweer..

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hej.,

Ik kan de search niet gebruiken.. Ik heb al keer topic geplaatst over hoe het nou zat met het volgende:

Als ik een topic gelezen heb moet ie geel worden. Als er een nieuwe reactie in is moet ie rood worden. Het ging met 2 koekies dacht ik. Als de tijd van het topic (lastpost) hoger is als die van het koekie is ie nieuw. Maar bij React is het zo dat als je een topic heb gelezen dat hij niet meteen geel word. Hoe ging het ook alweer? Jammer dat de search het nog niet doet :(

Alvast bedankt..

Verwijderd

beetje duidelijkheid was aangenaamd, wat bedoel je nou? een bug in react of Hoe je zoiets moet maken?

Verwijderd

Topicstarter
djeez. ik ben bezig met een forum.. ik wil dat bij de topicslijst.. waar alle topics van een forum staan dat het mapje rood word als ie nieuw is geel word als ie oud is .. net zoals bij react.. wie zegt dat dit een bug is .. dan plaats ik het toch wel in bug forum :?

• Joove
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 22:37
Wat dacht je van een lijst met de gebruikers 'laatste inlogtijd' en 'ener laatste inlogtijd'. Bij de reacties kijk je of de 'ener laatste inlogtijd' dichter bij nu is of niet. Zo niet dan is de reactie gelezen en anders niet. Als je inlogd dan wordt de 'laatste inlogtijd' de 'ener laatste inlogtijd' en en 'laatste inlogtijd' wordt de tijd op dat moment

Verwijderd

djeez.
wat jij wilt is heel wat anders dan wat react doet.
jij wilt weten of een topic nieuw is voor de gebruiker, dat kan met een koekje ja.
je kunt ook gewoon kijken of er de laatste 8 uur nog op een topic gereageerd is en zoja dan issie dus relatief actief of nieuws of hoe je het wilt noemen, recent van mijn part, en dus show je een rood mapje..

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:00

https://fgheysels.github.io/

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

zie whoami

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.