Toon posts:

@home Kabel TRaag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.,

Sinds twee dagen heb ik dat als ik game dat mijn internet zo gigantisch traag word.. hoge pings van 3000 bij America's army .. pings van 200 bij Medal of Honor : AA, ping van 200 bij CS .. Ik vermoed dat er een of ander programma draaid.. Dus dat ik spyware heb of wat dan ook .. ik heb Housecall virusscan gedaan niks gevonden. norton antivirus 2002 met nieuwe update = niks gevonden. ad-aware = niets gevonde.
mensen uit die paar straten verder wonen hebben nergens last van.. Ik deel mijn internet op.. heb 1 486 die het internet deeld.. op de andere pc staat geen kazaa of wat dan ook aan en bij mij ook niet .. wat zou het kunnen zijn.. want het was opeens.

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-06 11:13

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

tracert is een goede serv en dan zie je zo waar het probleem ligt.

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
SithWarrior schreef op 04 augustus 2002 @ 13:15:
tracert is een goede serv en dan zie je zo waar het probleem ligt.
of ping naar www.tweakers.net

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 20:08

job

heb je ook zo'n hoge ping als je de router er tussen uit haalt?

heb je misschien de coax tussen je aansluitpunt en modem verlengd??

• Tsuranim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:31

Tsuranim

There is only one

Als je met behulp van tracert je eigen, maar ook de verbinding van "mensen die een paar straten verdern wonen" analyseert, krijg je iets meer informatie. Zij hoeven nl niet in hetzelfde segment te zitten.
Het kan nl ook aan @home liggen, of beter gezegd een gebruiker bij jou in de straat, die terabytes van het i-net wegtrekt. ;).
edit: vraag hierboven zijn erg goed. Is er sinds 2 dagen wat aan jou kant (hardware-matig) wat veranderd?.

[ Voor 0% gewijzigd door Tsuranim op 04-08-2002 13:22 . Reden: additie ]

Verwijderd

Topicstarter
Tsuranim schreef op 04 augustus 2002 @ 13:21:
Als je met behulp van tracert je eigen, maar ook de verbinding van "mensen die een paar straten verdern wonen" analyseert, krijg je iets meer informatie. Zij hoeven nl niet in hetzelfde segment te zitten.
Het kan nl ook aan @home liggen, of beter gezegd een gebruiker bij jou in de straat, die terabytes van het i-net wegtrekt. ;).
edit: vraag hierboven zijn erg goed. Is er sinds 2 dagen wat aan jou kant (hardware-matig) wat veranderd?.
Uhm.. alleen software matig.. verder niks.. ik vind het behoorlijk irri .. ik zal zo wel ff naar de buurman die 2 huize verder woont ff vragen... of hij er last van heeft.. (die gast download veel :D ) .. uhmm hoe kan ik me zelf tracen .. want het gebeurd dus alleen als ik game.. anders niet .. ik merk ook dat me AMD 2000+ CPU bij Medal of honor AA gewoon iets van 100 is .. zou het daar aan kunnen liggen ??

Verwijderd

Topicstarter
damster schreef op 04 augustus 2002 @ 13:19:
heb je ook zo'n hoge ping als je de router er tussen uit haalt?

heb je misschien de coax tussen je aansluitpunt en modem verlengd??
ik had die er altijd al tussen dus daar zou eht niet aan kunnen liggen .. ik heb niks veranderd hardware matig dan .. vaag
Pagina: 1