Toon posts:

Wat voor filesharing proggies gebruiken jullie?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dan bedoel ik proggies zoals kazaa (voor windows dus).
Maar wat gebruiken jullie onder Linux?
Ik:
-LimeWire
-WinMX (via Winex werkt ie ook onder Linux)
-QTella

bij winmx zie ik helaas niet de search results :(
Wie weet of ik het wel goed werkend kan krijgen???

Kazaa crashed bij mij paar sec nadat ie opgestart is.

Verwijderd

Geen :P
...in het verleden wel limewire gebruikt B)

maar... vanwaar deze vraag? als je wilt weten welke er bestaan, kijk dan hier eens:

http://www.gnutella.com/connect/unix/

Verwijderd

warez policy?

Verwijderd

tuurlijk niet.........

wat is een goed programma om mp3's mee te zoeken dan?
ik schijt echt balen van kazaa.......... }:O

• Cyril
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-07 23:21

Cyril

it's all in my mind

giFT (www.giftproject.org), nog altijd flink in development, maar prima bruikbaar. Het is gebaseerd op het Fasttrack netwerk waar KaZaA etc gebruik van maken.

Real Men don't make backups. They upload it via ftp and let the world mirror it. -Linus Torvalds

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-07 17:52
Kazaalite in combinatie met Fasttracker.. Werkt perfect..
Nooit downloads die stilstaan en altijd multiple sources..
Fasttracker rulez..!!!

Systeem Specs

Verwijderd

Occy74 schreef op 04 augustus 2002 @ 02:45:
Kazaalite in combinatie met Fasttracker.. Werkt perfect..
Nooit downloads die stilstaan en altijd multiple sources..
Fasttracker rulez..!!!
Waar kan ik de Linux versie van die progsels downloaden ?

Verwijderd

samba

• 4of9
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-04 15:52
newszilla :+

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou dit gewoon ff weten om te kijken wat de rest gebruikt in linux om hun mp3 collectie te vergroten :P

Ik ben nu giFT aan het installeren (je moet wel RTFM doen als je dat installed)

Verwijderd

Topicstarter
okay giFT is installed, morgen nog ff een GUI installen. En dan eens flink testen :P

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 09:26

deadinspace

The what goes where now?

Cyril schreef op 04 augustus 2002 @ 02:43:
giFT (www.giftproject.org), nog altijd flink in development, maar prima bruikbaar. Het is gebaseerd op het Fasttrack netwerk waar KaZaA etc gebruik van maken.
Gift maakt al erg lang geen gebruik meer van het Fasttrack netwerk. Tegenwoordig is de default plugin voor Gift die voor het OpenFT netwerk, een netwerk dat op dat van Fasttrack lijkt qua design, maar een compleet losstaand netwerk is (zonder vervelende licentiekosten itt Fastttrack).

Gift is een erg cool project. Via plugin structuur zou je Gift van veel netwerken gebruik kunnen laten maken (ik heb alleen nog geen andere plugins gezien dan voor het OpenFT netwerk), en de scheiding client <-> GUI is ideaal... De client draait op mijn gateway, en de GUI op mijn laptop of desktop. 's Nachts laptop in suspend en desktop uit, en de client op de gateway downloadt vrolijk verder.

Het is alleen jammer dat het Fasttrack netwerk in mijn ervaring nog altijd meer content heeft, en bovendien moet je je Gift client wel een keer in de zoveel tijd upgraden omdat hij anders niet meer werkt (Gift is idd nog vrij zwaar in development).

• Cyril
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-07 23:21

Cyril

it's all in my mind

deadinspace schreef op 04 augustus 2002 @ 03:57:
[...]
Gift maakt al erg lang geen gebruik meer van het Fasttrack netwerk. Tegenwoordig is de default plugin voor Gift die voor het OpenFT netwerk, een netwerk dat op dat van Fasttrack lijkt qua design, maar een compleet losstaand netwerk is (zonder vervelende licentiekosten itt Fastttrack).
en compleet gedecentraliseerd :P
Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 03:34:
okay giFT is installed, morgen nog ff een GUI installen. En dan eens flink testen :P
Ik denk dat je dan wel 't beste een cvs versie van je client kan pakken (neem trouwens giftcurs, dat is de meest gebruikte versie en werkt vrijwel zeker) aangezien momenteel een nieuw interface protocol (daemon <-> client) doorgevoerd is, waarmee de laatste release van giftcurs in ieder geval nog niet mee kan werken.

Real Men don't make backups. They upload it via ftp and let the world mirror it. -Linus Torvalds

Verwijderd

Ik gebruik ook giFT en giFTcurs, werkt wel lekker... ik baal echter nog steeds ontzettend van het overlijden van audiogalaxy.

Verwijderd

Ik gebruik giFT en giFTcurs, aangevuld met Pan voor Usenet (alt.binaries.sounds.mp3.*).
Soms gebruik ik ook nog LimeWire, of Qtella. Meestal vind ik zo wel wat ik nodig heb (al halen geen van allen het aanbodniveau van Kazaa, jammer genoeg).

• Expander
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Nou ja zeg!

Ik gebruik zelf gtk-gnutella, vond LimeWire maar niets. Bovendien gebruik ik het niet voor MP3 maar voor uhm.. filmpjes enzo.

Expanding the inexpandable

• ahbart
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:21
Ik gebruikk gtk-gnutella. werkt erg goed. :)

• Bart Coppens
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-11-2021
gtk-gnutella en kazaa lite via wine-nonemulatie :)

Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post

Verwijderd

Topicstarter
hoe krijg jij kazaa lite dan aan de gang :?

Bij mij start ie op en zegt ie: can't write to an empty document ofzoiets, en dan start ie het proggie op totdat ie wilt gaan connecten en flikkert ie uit.

• ny-hardcore
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-08 23:38

cd /pub && more beer

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Als ik al wat zoek, dan doe ik dat met mutalla. Is compleet in text-mode, dus goed te gebruiken via een SSH verbinding..

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• imdos
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-08 12:09

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Kazaa-lite! Meer heb ik niet nodig eigenlijk; gewoon mbv wine

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

Verwijderd

Ik gebruik GLFTPD en NcFTP :D

Verwijderd

Topicstarter
imdos schreef op 04 augustus 2002 @ 14:23:
Kazaa-lite! Meer heb ik niet nodig eigenlijk; gewoon mbv wine
dan zal het wel komen dat jij wine gebruikt en ik winex?

Ik install vandaag wel us ff wine, eens kijken offie dan wel wilt.
Ik gebruik nu WinMX, dat gaat ook prima, maar je ziet de search results niet, en de transfers niet, dus je moet maar gokken waar je op klikt :P

Verwijderd

Topicstarter
hmm... ik dat register filetje gedownload, maar waar moet ik hem pleuren :?
Heb alle system.reg files overschreven, maar nog failed to create empty document :?

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand waar ik het filetje moet pleuren :?

Verwijderd

Topicstarter
hmm... leuk....
zie nou dat kazaa nog steeds die error geeft, maar nu doet WinMX het niet meer :(

zelfs na een reinstall doet ie het niet meer :(

okay, tis al gefixed, GELUKKIG :P
Gewoon winex uninstalled, maar de config files enzow bewaard ie nog. Delete die hele zooi, en dan install je winex weer en dan doet ie het weer!

Verwijderd

Topicstarter
ik net giFToxic geinstalleerd nadat ik 2000000 dependencies heb geinstalleerd omdat ik nog GTK2 moest installeren, deed ie het nog niet, moest ie ook de devel files.
Ik dat nog geinstalleerd, weer 10000 depencies, en toen geinstalleerd.
Ik wil het proggie starten, dus tiep: giFToxic
krijg ik een segmentation fault :?
dus alles weer voor niets geweest :(

ik gekeken wat je vind via giFT via de shell dan, maar via giFT vind je niet echt veel
zoekt wel SUPER snel, krijg METEEN de lijst met resultaten

Verwijderd

wat warez policy? er wordt hier in dit topic toch geen warez uitgewisseld of wel?

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Quite right. Dit mag gewoon.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-08 06:58

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Ik gebruik wel eens direct connect, lekker veel servers en veel aanbod..... wel druk

http://sourceforge.net/projects/dc-gui/

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Pagina: 1