Website over webdesign, webscripting/programming en hosting

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

• Blubber
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik loop al een tijdje met de gedachte rond om een website te maken over de verschillende aspecten van Webdesign. Hiermee bedoel ik de volgende punten:
- Webdesign (HTML/Graphics)
- Webscripting (Client/Server-side)
- Webprogramming (JAVA Servlets etc.)
- Webhosting

De bedoeling is dat er op de website howtos en artikels over de genoemde onderwerpen komt te staan.De bezoekers kunnen dan op deze artikels reageren. Verder moet er een systeem komen om nieuws in de webwereld te volgen, denk hierbij aan nieuwe standaards, software upates etc. Tevens moet er bij de website een forum zitten waar de bezoekers met elkaar kunnen discusieren. Ikzelf kan wel wat photoshoppen, HTML heb ik onder de knie. En PHP ook wel...

Ik ben op zoek naar een stuk of 3 man die in deze website geintresseerd zijn, en die een of meerdere van de genoemde technieken onder de knie heeft. Het liefst mensen die allemaal verschillende dingen kennen, zodat de site een zo breed mogelijke basis heeft.

Als je interesse hebt kan je me mailen op blubber@timesdesign.nl.

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 10:36

RSP

1) ik weet niet of dit forum de bedoeling is voor dit soort oproepen
2) hou wel in gedachte dat je misschien veel mensen trekt die van je profiteren maar zelf nix bijdragen aan je site

voor de rest hoop ik dat je 't toch lukt een leuke site op te zetten, ik zal iig fanatiek bezoeker zijn, zoals elke nederlandse webdev-related site :)

[ Voor 0% gewijzigd door RSP op 04-08-2002 02:29 . Reden: B ) is een smilie :{ ]

• Blubber
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
RSP schreef op 04 augustus 2002 @ 02:29:
1) ik weet niet of dit forum de bedoeling is voor dit soort oproepen
2) hou wel in gedachte dat je misschien veel mensen trekt die van je profiteren maar zelf nix bijdragen aan je site

voor de rest hoop ik dat je 't toch lukt een leuke site op te zetten, ik zal iig fanatiek bezoeker zijn, zoals elke nederlandse webdev-related site :)
Ik weet ook niet of het de bedoeling is :)
Mjaw, das wel een kwestie van een oogje in het zeil houden wat betreft profiterende menschen. Maar in me eentje wil het nog niet echt lukken, vandaar :)

Verwijderd

Tegenwoordig zijn er al genoeg websites over deze onderwerpen, wat je wel zou kunnen doen is inplaats van zelf een project te starten wat waarscheinlijk toch op niets (of niet veel) uitloopt een paar goede tutorials schrijven?
het idee is mooi alleen 't loopt vaak toch op nix uit :)

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
hmm Webgoeroe.net is toch al zo'n site ?

Verwijderd

en Web-Con.nl

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 10:36

RSP

Blubber schreef op 04 augustus 2002 @ 02:37:
[...]

Ik weet ook niet of het de bedoeling is :)
Mjaw, das wel een kwestie van een oogje in het zeil houden wat betreft profiterende menschen. Maar in me eentje wil het nog niet echt lukken, vandaar :)
ik heb wel ideeen maar zodra me iets is gelukt hoef ik het van mezelf niet verder
uit te gaan werken, voorbeeld, ik wilde een CU2 kloon maken, is me gelukt maar
om er nou een nieuwe site van te maken ... geen zin/motivatie meer voor

ik wil iets graag, behaal het en laat het vervolens weer wegzakken misschien
niet de beste manier om te handelen maar als je een site voor jezelf wilt maken
is het niet de goeie instelling :)

@Duncan:
sja, er zijn ook wel meer Fora dan GoT betekend toch niet dat een nieuw forum
geen kans meer maakt, sterker nog een overtreffende stap is toch altijd leuk?
de jongens van webgoeroe.net vinden een beetje concurrentie vast ook wel leuk :)

Verwijderd

pas op he, een van de lite-mods (Pelle) is n webgoeroe.net-gozer! :P

Verwijderd

Als je mensen zoekt die jou zouden moeten helpen, dan moet je dat niet op GoT doen, want aan zulke topics gaan we niet meer beginnen. Zoek mensen in je vriendenkring, of op een andere manier, maar niet hier :)
Zie ook het Algemeen beleid
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.