Is het mogelijk om Linux op ntfs te installeren?
offtopic:
Phrea made me do it!
Phrea made me do it!
Check mn editXof schreef op 04 augustus 2002 @ 01:40:
ROFL
offtopic:
was een truth or dare spelletje kan slotje op
[ Voor 0% gewijzigd door Bart Coppens op 04-08-2002 02:10 . Reden: voor wegens is geen goed Nederlands :P ]
Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post
Ik ook! Schande is het!Bart Coppens schreef op 04 augustus 2002 @ 01:41:
Ik stel een ban voor beide heren voor wegens het verstoren van een smetteloos forum
Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post
Verwijderd
Ik zou maar oppassen als ik jou was, jij krijgt ook een dare vraag van mijBart Coppens schreef op 04 augustus 2002 @ 02:01:
Dat deze thread nog open is verbaast me nog het meest. Waar blijven onze halfgoden Jotti en Nelske?
O Jotti, hoort mij nu aan, verban deze Xof heel ver hier vandaan
Jij ben #2903482 die dat vraagtVerwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 02:03:xof, waar heb je die babe vandaan?
Verwijderd
whow....Xof schreef op 04 augustus 2002 @ 02:05:
[...]
Jij ben #2903482 die dat vraagt
* Xof zegt het voor de #2903482'ste keer, geen idee
* Xof mag altijd gebruik maken van de 'De Grote Bartische Archiefkast en Bibliotheek' om daar linux boeken uit te halenVerwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 02:05:
Xof: en jij dan weer een van mij!
Darkonie en Bartie zijn allies!
popupjeVerwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 02:10:
Stond op een pr0n site waar ie toevallig eens op verstrand werd
Expanding the inexpandable
ntfs lijkt me iig iets veiliger en stabieler dan fat maar welke gek heeft dat nou weer bedacht er moet wel een vreselijke win95 lover hebben gezeten bij dat }censuur{ lindowsXof schreef op 04 augustus 2002 @ 02:20:
hmmm dus ntfs zou dan ook moeten kunnen, mijn vraag blijkt nog niet eens zo dom te zijn
ntfs is een stuk anders dan ntfs hoor, fat32 is probleemloos rw onder linux terwijl ntfs write support zeer gevaarlijk en niet aan te raden is onder linux.Xof schreef op 04 augustus 2002 @ 02:20:
hmmm dus ntfs zou dan ook moeten kunnen, mijn vraag blijkt nog niet eens zo dom te zijn
je kunt ook EXT3 zo gaan modden dat het meer op ntfs begint te lijken, als je nog wat tijd over hebXof schreef op 04 augustus 2002 @ 02:26:
* Xof durft het sowieso niet eens te proberen
Ik denk dat je NTFS zo moet modden dat het geen ntfs meer is
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Verwijderd
FreeSCO bijvoorbeeldBart Coppens schreef op 04 augustus 2002 @ 01:54:
Trouwens; nu we toch bezig zijn met idiote filesystemen, waarom niet op FAT12?
O Bart, hij had beter dit forum voorbij gegaan, nu staat dit topic helemaal onderaanBart Coppens schreef op 04 augustus 2002 @ 02:01:
O Jotti, hoort mij nu aan, verban deze Xof heel ver hier vandaan
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()