Er wordt toch niet geluisterd dus, laat maar.
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!
En je had toestemming aan Kaj of Phreak moeten vragen
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Ben jij een moderator ? Nee dus.Traag schreef op 04 augustus 2002 @ 01:41:
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!
Dat was ie wel, en hij heeft zeer zeker het recht om dit te zeggen.
Hij was een mod, zoals M v Akkeren al zei
Maargoed, dan zal ik het maar ff zeggen:
De inkoopacties: aangepaste regels
Onder andere.Vanaf heden gelden forumwide de volgende regels aangaande inkoopacties:
• Toestemming via mail van de crew van het forum in kwestie is benodigd
En in je topic werd gevraagd of je dit via de mail af wilde handelen. Mail Kaj. dus even.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
LeukM v Akkeren schreef op 04 augustus 2002 @ 01:45:
[...]
Dat was ie wel, en hij heeft zeer zeker het recht om dit te zeggen.
Die regels zijn me duidelijk, lees eerst de topic door, het is geen actie. Hij bedoel de dat ik de LCD's via de mail zou afhandelen .blackd schreef op 04 augustus 2002 @ 01:49:
En in je topic werd gevraagd of je dit via de mail af wilde handelen. Mail Kaj. dus even.
Het is niet echt een inkoopactie, maar het is wel producten verkopen/uitwisselen via GoT. Dit is in feite wat er ook gebeurt tijdens een inkoopactie.Shift schreef op 04 augustus 2002 @ 01:50:
[...]
Die regels zijn me duidelijk, lees eerst de topic door, het is geen actie. Hij bedoel de dat ik de LCD's via de mail zou afhandelen .
Ten eerste is GoT hier niet echt voor bedoeld (Vandaar ook dat inkoopacties iets aan banden werden gelegd, er werd geklaagd dat een boel topics in DOC en CME (wat toen nog 1 forum was) alleen maar inkoopactie was.)
Ten tweede kan GoT alsnog in de problemen komen door een mislukte inkoopactie of in dit geval verkoop van een restpartij. (Het bemiddelen, wat ook in de aangepaste regels voorbij komt)
Daarom, lijkt mij, moet je ook voor dit topic toestemming hebben.
Maargoed, dit is mijn uitleg, en ik ben maar vakantiemoderator WOS. Misschien dat het er iig iets duidelijker op wordt.
Nou, ik heb toch de hele verhaal uitgelegd moet ik het nog gaan faxen ?
Shift schreef op 04 augustus 2002 @ 02:37:
Nou, ik heb toch de hele verhaal uitgelegd moet ik het nog gaan faxen ?
Ik geef redenen waarom ik denk dat je topic op slot is. Opzich kan je daar best op in gaan, of afwachten tot Kaj dit topic ziet ... faxen hoeft niet, hier posten is voldoende.
Beetje laat, maar als je geen humor kunt accepteren, dan had je eerst ff de sticky's moeten lezen
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Mail Kaj. maar 
Misschien is het geen inkoopactie met winstgedoe enzo maar uiteindelijk 'handel' je via GoT en het beleid inzake de inkoopacties is juist aangescherpt om het "handelen via het forum" een beetje controleerbaar en dergelijke te houden.
En weet je waarom wij zo gruwelijk machtsgeil zijn: Je wil niet weten hoe makkelijk de boel uit de klauwen loopt als je zo'n [veel] mensen bij elkaar in de zelfde ruimte de dingen laat doen die ze willen doen zonder dat zo nu en dan bij te sturen. En mja het blijkt dat "Goh hee doe dat alsjeblieft niet" geen micrometer helpt...... (uitzonderingen daargelaten merk ik zo nu en dan overigens)
En het spreekwoord luidt, als je niet wil horen... Off cource is dit de eerste keer dat jij ergens tegen aanloopt, maar wees gerust; je bent niet de eerste
Daarnaast hebben wij (als crew) het niet voor je verziekt, maar de mensen die de vorige inkoopacties in de soep hebben laten lopen. Met al het gezeik aan onze kant van dien. En Goh, gezeik: Laten ook wij daar nou niet zoveel zin in hebben.
Dus: Mail Kaj. eventjes met een duidelijk en volledig verhaal betreffende wat je wilt en dergelijke en hij zal zijn oordeel vellen (en nee, Kaj. is de lulligste niet)
Ps. Wtf heeft sponsering door jou (een BV.) en een collega BV. van www.tweakers.net met een inkoopactie (waar jij, naar ik hoop, als persoon mee te maken hebt) @ GoT te maken
Misschien is het geen inkoopactie met winstgedoe enzo maar uiteindelijk 'handel' je via GoT en het beleid inzake de inkoopacties is juist aangescherpt om het "handelen via het forum" een beetje controleerbaar en dergelijke te houden.
En weet je waarom wij zo gruwelijk machtsgeil zijn: Je wil niet weten hoe makkelijk de boel uit de klauwen loopt als je zo'n [veel] mensen bij elkaar in de zelfde ruimte de dingen laat doen die ze willen doen zonder dat zo nu en dan bij te sturen. En mja het blijkt dat "Goh hee doe dat alsjeblieft niet" geen micrometer helpt...... (uitzonderingen daargelaten merk ik zo nu en dan overigens)
En het spreekwoord luidt, als je niet wil horen... Off cource is dit de eerste keer dat jij ergens tegen aanloopt, maar wees gerust; je bent niet de eerste
Daarnaast hebben wij (als crew) het niet voor je verziekt, maar de mensen die de vorige inkoopacties in de soep hebben laten lopen. Met al het gezeik aan onze kant van dien. En Goh, gezeik: Laten ook wij daar nou niet zoveel zin in hebben.
Dus: Mail Kaj. eventjes met een duidelijk en volledig verhaal betreffende wat je wilt en dergelijke en hij zal zijn oordeel vellen (en nee, Kaj. is de lulligste niet)
Ps. Wtf heeft sponsering door jou (een BV.) en een collega BV. van www.tweakers.net met een inkoopactie (waar jij, naar ik hoop, als persoon mee te maken hebt) @ GoT te maken
offtopic:
Hee Jaymz, jij hebt in LA toch modrechten? Ja die heb ik. Waarom sluit je dan niet? Omdat ik in deze nog vertrouwen heb in het 'we komen er samen wel uit principe'
Hee Jaymz, jij hebt in LA toch modrechten? Ja die heb ik. Waarom sluit je dan niet? Omdat ik in deze nog vertrouwen heb in het 'we komen er samen wel uit principe'
Geen idee, slotjes moeten via de mail afgehandeld worden. En ik vind het niet echt prettig dat iemand die je (terecht) even op een topic wijst wat specifiek voor jou bedoeld is, af loopt te branden. ALs je alleen antwoord van een modje wil, moet je maar mailen. LA is een openbaar forum.
Verder had een linkje wel handig geweest enzo, maarja. Het is nu wel duidelijk waarom -ie dicht is...
Verder had een linkje wel handig geweest enzo, maarja. Het is nu wel duidelijk waarom -ie dicht is...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.