Toon posts:

(XP) wisselbestandsbewerking ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
1) Wat doet dit eigenlijk?
2) Wat zijn hier de voor/na-delen van als je dit uitschakeld?

Bij voorbaat dank.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

wisselbestandsbewerking?? Waar zie je dat staan? Bedoel je paging file / virtual memory? Dan

1) is het het 'geheugen' wat Windows gebruikt als het echte fysieke geheugen vol is - programma's denken dat ze het echte geheuegn gebruien, tereijl een groot deel vanaf de HDD komt

2) voordeel: scheelt een klein beetje schijfruimte. Nadeel: als je te kort fysiek intern geheugen hebt lopen programma's vast, en met wat tegenzin heel Windows :P
Kortom, stel het op zo'n twee keer je fysiek geheugen als je geen 'rare' programma's draait en niet GB's aan geheugen hebt.

En anders moet je even aangeven waar je dat ziet staan; de term ken ik nl niet (en heel Google ook niet).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-06 10:32

_Thanatos_

Ja, en kaal

Het schijnt dat er programma's zijn die op de een of andere manier alt

:? :? wie heeft mijn post vernaggeld?

日本!🎌

Verwijderd

Topicstarter
In het logboek zie ik diversen uitroep-tekens met de mededeling waarschuwing: "Er is een fout ontdekt op apparaat \Device\Harddisk4\D tijdens een wisselbestandsbewerking."
Kan dit komen doordat ik er onlangs een disk van 80 Gb NTSF bijgezet heb,terwijl het de overige schijven FAT 32 zijn?
Weet verder iemand een link waar ik m'n logboek waarschuwingen & Fout meldingen kan nalezen en verhelpen?
Als ik bij Microsoft Help en ondersteuning verder kijk, krijg ik daar het volgende:

Event Details

Event ID: 51
Source: Disk

We're sorry
There is no additional information about this issue in the Error and Event Log Messages or Knowledge Base databases at this time. You can use the links in the Support area to determine whether any additional information might be available elsewhere.
--------------------------------------------------------------------------------
Thank you for searching on this message; your search helps us identify those areas for which we need to provide more information.

Dus dat schiet niet op!!
In afwachting MGM

Verwijderd

Deze foutmelding heb ik nu ook sinds het bijplaatsen van een extra schijf.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-09 14:37

collin

Who da man !!

handige site: www.eventid.net

Kan je op eventID's zoeken naar wat je probleem is.

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

kan daar weinig vinden, staan niet echt oplossingen. iemand een oplossing?
Pagina: 1