hallo,
ik wil mijn peecee wat verder opschroeven dan dat ie nu doet (snelheid enzo)
maar heb geen idee hoe ik dat verder aan moet pakken. (helaas, ik ben geen compuwizz)
Ik heb een athlon (1e serie 600@645mhz 256MB RAM GF2 OS=xp-prof)
en een MSI MS-6195
Ik heb nu mijn fsb iets opgeschroefd zodat ie stabiel draait met 45mhz-jes meer
Uiteraard heb ik in mijn kneuterigheid de fsb verder opgeschroefd zodat ie fijn draaide op 733mhz (was leuk +133mhz) dat ging ongeveer 3 dagen redelijk stabiel en daarna kon ik fijn een nieuw moederbord en videokaart gaan regelen omdat de boel zo'n beetje in de brand stond (gevalletje garantie
)
nu werkt het prima maar je hebt wel es zoiets van "ik wil meer en vooral sneller"
alleen ontbreekt het mij aan de kennis van hoe ik dit moet aanpakken.
Kan iemand mij een zetje in de goede richting geven? Kan en zo ja WIL iemand mij een gouden tip geven over wat te doen ?????
bij voorbaat muchos thanx
gr Guidoootjuh
ik wil mijn peecee wat verder opschroeven dan dat ie nu doet (snelheid enzo)
maar heb geen idee hoe ik dat verder aan moet pakken. (helaas, ik ben geen compuwizz)
Ik heb een athlon (1e serie 600@645mhz 256MB RAM GF2 OS=xp-prof)
en een MSI MS-6195
Ik heb nu mijn fsb iets opgeschroefd zodat ie stabiel draait met 45mhz-jes meer
Uiteraard heb ik in mijn kneuterigheid de fsb verder opgeschroefd zodat ie fijn draaide op 733mhz (was leuk +133mhz) dat ging ongeveer 3 dagen redelijk stabiel en daarna kon ik fijn een nieuw moederbord en videokaart gaan regelen omdat de boel zo'n beetje in de brand stond (gevalletje garantie
nu werkt het prima maar je hebt wel es zoiets van "ik wil meer en vooral sneller"
alleen ontbreekt het mij aan de kennis van hoe ik dit moet aanpakken.
Kan iemand mij een zetje in de goede richting geven? Kan en zo ja WIL iemand mij een gouden tip geven over wat te doen ?????
bij voorbaat muchos thanx
gr Guidoootjuh
Waar wil je zitten in het hiernamaals?............Rokers of niet-rokers