Ik heb dus een Canon LBP4+ laserprinter (wel vrij oud) en sinds een tijdje, ik weet eigenlijk niet sinds wanneer want ik print niet zo vaak, zien de printjes er een beetje vreemd uit. Hij gooit de tekst en plaatjes een beetje gek door elkaar. Bij tekst worden hele regels hoger/lager gezet en bij plaatjes worden er balkjes uit een zwart vlak (bijv. uit een dikke, grote letter) hoger/lager gezet, erg maf!
Ik ben er wel achter dat als ik de resolutie lager zet dan mx. dus bijv. 150dpi of 75dpi dat het dan minder wordt en ook bij pure ascii tekst gaat het wel goed.
Ik heb al andere drivers geprobeerd (er zijn er maar een paar), een andere kabel, alle settings van zowel de driver als de printer zelf als de lpt-poort, maar het enige dat iets uithaalt is die resolutie.
Ik heb er wel 2MB extra in zitten (dus 2,5MB tot.), maar met die eruit, maakt ook niks uit.
Iemand met soortgelijke problemen (en een oplossing
) ???
Ik ben er wel achter dat als ik de resolutie lager zet dan mx. dus bijv. 150dpi of 75dpi dat het dan minder wordt en ook bij pure ascii tekst gaat het wel goed.
Ik heb al andere drivers geprobeerd (er zijn er maar een paar), een andere kabel, alle settings van zowel de driver als de printer zelf als de lpt-poort, maar het enige dat iets uithaalt is die resolutie.
Ik heb er wel 2MB extra in zitten (dus 2,5MB tot.), maar met die eruit, maakt ook niks uit.
Iemand met soortgelijke problemen (en een oplossing