Anderhalf jaar terug heb ik zo'n 30Gb schijf van IBM gekocht. Deze was heerlijk snel alleen na 2 maanden leek het alsof er ergens op de plaat een snelheidsdrempel zat. Bij de foutcontrole bleven de koppen steeds op het zelfde punt hangen, en Windows stond dan vrijwel stil. Dit duurde dan een half uur, en dan ging het verder. De foutcontrole werd afgemaakt en vond 0 fouten..
Hetzelfde verhaal met de utility van IBM, wel blijven hangen maar geen fout aangeven. Ik stond op het punt om er een RMA van te maken, maar heb het kreng daarvoor nog ff een mep verkocht. Nergens geen last meer van.
Tot 3 weken terug.
Gelukkig gebruik ik de schijf als 1 grote temp dir op werk. Ik vertrouw geen schijf als die me 1 keer in de steek laat. Nu geeft de schijf exact hetzelfde geluid als die van HlpDsk. Schoppen, slaan, trappen binnen de marges van de garantie hielp niet. Nu is hij wel met een RMA nummer terug naar IBM.
Het tooltje van IBM zou de schijf ook moeten kunnen zien zonder dat hij in de bios voorkomt. Je moet dan het serienummer opgeven, maar dat vertikt hij ook. Je kan proberen wat je wil maar de enige juiste oplossing is opsturen, zonder de garantie te verliezen.
Hetzelfde verhaal met de utility van IBM, wel blijven hangen maar geen fout aangeven. Ik stond op het punt om er een RMA van te maken, maar heb het kreng daarvoor nog ff een mep verkocht. Nergens geen last meer van.
Tot 3 weken terug.
Het tooltje van IBM zou de schijf ook moeten kunnen zien zonder dat hij in de bios voorkomt. Je moet dan het serienummer opgeven, maar dat vertikt hij ook. Je kan proberen wat je wil maar de enige juiste oplossing is opsturen, zonder de garantie te verliezen.