Toon posts:

Host (powweb) te goed om waar te zijn?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor een aantal sites zoek ik nog een host, dus ik heb uitgebreid webhosters ed bekeken en kwam uiteindelijk op denit webhosting. Niks mis mee, alleen je site kan er niet echt groeien. (5GB traffic per maand max).

Nu kwam ik http://www.powweb.com/ tegen (USA) en ik wilde vragen hoe je bij USA hosters na kunt gaan of het wel een 'echt' bedrijf is en of ze een 'bekende' serverruimte gebruiken. Zoiets als sidn maar dan voor de usa.

• vanke014
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09-2025

vanke014

Format C: Y/Y ?

Ik kende de eigenaar van Powweb... en ze gebruiken snelle metronetwerken voor als Internet verbinding.

De bandwidth is alleen voor de klanten en die al optimaal zijn volgens de eigennaar.

Je krijg een hoop voor een beetje.

En Nee ik ben geen salesmanager :)

Veel geluk.

vanke014

Verwijderd

je kunt wel zeggen dat het goed is blaat, maar ik kan heel simpel zeggen: te goed om waar te zijn.

25gb voor 7.70 euro (1 euro = 1 dollar), KAN NIET, ook niet in amerika. Dus ergens zit er een addertje onder het gras... je kunt (ook in amerika bij de betere webhosts) 2 euro als maatstaaf nemen voor de prijs van 1gb.

verder heeft in het buitenland hosten veel meer nadelen. als je webhosters.nl gehad hebt, ga dan eens rondkijken op www.webselect.nl

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:50
Nou je wilt toch ook uptime... en op dit moment ligt powweb plat, dus afblijven.

Daarnaast : Powweb and their less than attentive Customer service. Maw ze spammen de boel plat...

• The Source
Leuk maar groetjes doen we niet op GoT... lees de FAQ eens.

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Ik kom regelmatig (dagelijks) op een site waarvan ik weet dattie op Powweb draait.... helaas is ie standaard eenmaal per maand wel eens een paar uur down. Als je dat niet erg vind..... go for it :)

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Topicstarter
Ik maak me een beetje zorgen om de snelheid, het duurt ff 2 seconde voor je naar een door powweb gehoste site gaat voordat ie hem pas begint te laden. Buiten dat ben ik bang dat wanneer ik alle moeite heb gedaan om een 'populair' dommeinnaam te krijgen dat ie ineens verkocht word, of het bedrijf na een maand failliet gaat ofzo.

Nou ga ik ffkes stout doen, maar kent iemand denit.nl (als host) ?

• The Source
Kan aan mij liggen maar > 12uur later doet powweb.com het nog steeds niet.

Verwijderd

Topicstarter
Hier wel gewoon..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 augustus 2002 @ 22:54:
Voor een aantal sites zoek ik nog een host, dus ik heb uitgebreid webhosters ed bekeken en kwam uiteindelijk op denit webhosting. Niks mis mee, alleen je site kan er niet echt groeien. (5GB traffic per maand max).
Als je meerdere sites te hosten hebt, met verschillende domeinnamen, kijk dan eens naar http://www.m6.net/web-hosting-prices.asp
Je kan daar bijna onbeperkt groeien, ze zijn snel, veel dataverkeer, en bij veel sites zijn ze veel goedkoper dan welk nederlands bedrijf dan ook.
X-rated is hier wel verboden.

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
MySQL database en andere simpele operaties kosten veel geld bij Powweb, dus leto p!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 16:25:
[...]
Je kan daar bijna onbeperkt groeien
Waar niet? Behalve bij een cobalt hostertje dan

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
The Source schreef op 04 augustus 2002 @ 14:21:
Kan aan mij liggen maar > 12uur later doet powweb.com het nog steeds niet.
Hier doet hij het ook niet, met chello (en die DNS ervan)

Niet nemen dus, als de website van hun zelf al voor een groot aantal mensen onberijkbaar is, zal dat heus niet beter zijn met hun klanten. :(

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
toch jammer :/

dan moet ik weer verder zoeken (tips per mail zijn welkom btw ic3d@barrysworld.com) want ik weet dat verdere requests hier niet welkom zijn.

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Mijn site staat bij hostgo. (www.hostgo.com)... qua kwaliteit zijn ze geweldig.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• The Source
Kijk voor een US host eens op http://www.webhostingtalk.com

• vanke014
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09-2025

vanke014

Format C: Y/Y ?

Een leuke amateur host.

http://www.techstarcomputers.com

10 USD per maand.

500 MB SPACE
20 GB Bandwidth Uptime 99.95

en alle andere functies.

Heb mijn site daar ook gehost en een handig webcontrolpanel (Ensim).

vanke014 :)

Verwijderd

Topicstarter
Hoewel ik het wel waardeer denk ik dat de admins het niet doen. Dus laat het hier maar bij qua hosting (mail kan wel).

Maar ik wilde nog wel vragen hoe je kunt zien of een bedrijfje een klein beetje betrouwbaar is, in nl is dit sidn (en een tracert om te kijken of ie op bekende servers staat) maar hoe gaat dit in de usa etc?

• ErHa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04-2022

ErHa

(more) RPM equals (more) fun

vanke014 :)
Zoals The Source al zei: lees de FAQ, we groeten elkaar permanent, dus is het niet nodig om dit onder je post te zetten

"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.

Verwijderd

ik weet toevallig dat powweb een slechte beveiliging heeft, net zoals sommige ander webhosters overigens...

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:24
Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 12:37:
Maar ik wilde nog wel vragen hoe je kunt zien of een bedrijfje een klein beetje betrouwbaar is, in nl is dit sidn (en een tracert om te kijken of ie op bekende servers staat) maar hoe gaat dit in de usa etc?
Zoeken op Webhostingtalk kan je meestal een redelijk goed beeld geven.

Daarnaast een tracert. Komt er als een van de laatste hops 'ev1.net', niet doen!!! Dat betekent dat ze een servertje hebben bij Rackshack, die daar $99 per maand voor vragen. Dan kun je wel weer nagaan wat voor cheap ass zooi het (meestal) is :)

Verwijderd

Topicstarter
ehm ik had http://www.hostpacket.net/comparisonchart.php gevonden, ik zie alleen wel op het eind ev1 staan ergens (doe maar eens een tracert). Is dit nu fout?

Ik lees eigenlijk niks dan goeds qua uptime en snelheid. (op webhostingtalk) :)

Verwijderd

Topicstarter
jammer dat je niet met cheque ofzo kunt betalen ipv creditcard
Pagina: 1