Safeway ISDN modem + rebooten

Pagina: 1
Acties:

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:23
He mensen,

De laatste tijd heb ik een heel maf probleem. Als ik bij wanadoo eraf gekikt wordt (2 uur internetten) en ik wil opnieuw connecten dan reboot mijn pc soms zomaar voor de grap. Waar het aan ligt weet ik niet maar ik denk aan een probleem met modem/mobo

Specs:

MSI Kt3 Ultra (MS-6380e)
AMD XP 2100+
512 Mb DDR ram (2700)
MS XP Home edition

wie kan mij helpen. Ik kan de nieuwste drivers van de Isdn kaart niet downloaden want de safeway site is down. (althans ik kan er niet opkomen).

Strava | AP | IP | AW

• Webgnome
Kan niemand mij helpen?

Strava | AP | IP | AW

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:42

Japie.G

Colour Classic

Is het alleen bij het reconecten of reboot ie ook op andere momenten. Van dit soort spontane reboots worden namelijk meestal door een foutje in je geheugen of in je PSU veroorzaakt. Kheb het zelf ook gehad, ik d8 ook dat het alleen gebeurde als ik een bepaalde view gebruikte bij fsim2002, maar uiteindelijk bleek het aan een DDR reepie te liggen, hartstikke gevoelig spul. Je hebt 512meg, khoop voor je dat je dat in 2 reepies van 256 heb, je kan dan namelijk gewoon voor de gein ff een paar daagies met 1 reepie gaan werken, reboot ie dan nog automatisch druk je het eruitgehaalde dimmetje weer terug, en haal je de andere eruit, reboot ie dan nog spontaan, dan is er iets anders aan de hand, waarmee ik je ff zo niet kan helpen. Maar ik denk dat je een redelijke kans hebt dat het probleem bij je geheugen ligt.

Dus wanneer het het foute reepie hebt gevonden, ff nieuwe halen bij de winkel waar je hem hebt gehaald. (garantie)

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output - 48kWh LiFePo4 op 15kVa Victron systeem

• Webgnome
Ik heb maar 1 reepje ;( en het is alleen als ik reconnect nooit op andere momenten.

Strava | AP | IP | AW

• schot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-09-2025
Probeer de kaart eens in een andere pci slot te zetten. Ik had mijn Dynalink in het begin in een ander slot zitten en als ik wou inbellen rebootte deze machine altijd :). Misschien dat dit bij jouw helpt.

• Webgnome
welk slot hebj ij hem zitten (misschien helpt dat :P)

Strava | AP | IP | AW

Pagina: 1