• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:50
ik heb sinds vorige week een nokia 6310i en aangezien dit mijn eerste nokia is heb ik een paar kleine vraagjes over de batterij...

Kan ik deze tussendoor opladen zonder dat de batterij zwaar kwaliteitsverlies krijgt?

Hoe kan ik het beste de batterij ontladen? (met mijn A300 was het simpelweg genoeg een aantal nummers te bellen en dan wassie al leeg...)

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Verwijderd

je moet je accu de eerste 3 keer ff helemaal leeg laten lopen totdat ie uit gaat, ja is ff vervelend, en daarna kan je em gewoon tussendoor opladen. en dat ontladen ja uhh bellen en veel op je gsm doen, hij kan immers heeel lang stand-by staan, max 17 dagen d8 ik

Verwijderd

Hoe zit het trouwens met die accu, zit die los achterop of zit er nu wel een kleppie voorlangs?
Mijn 6210 gaat nu af en toe uit, waarschijnlijk te wijten aan het bewegen vd accu. Heb er al een papiertje achter gestopt, dat hielp.
Hielp...

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:50
batterij zit nog steeds los achterop.......dus maar hopen dat ik geen trubbels ermee krijg...

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-03 20:18

Garrett

Watercooler

Het is li-ion he... kan je opladen wanneer je wilt zonder dat de accu "minder" wordt ... ik heb zelf een 6210 maar als ik het goed heb gezien gebruikt ie dezelfde accu als de 6310 :)

I love watercooling

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-03 15:48
Garrett schreef op 05 augustus 2002 @ 14:12:
Het is li-ion he... kan je opladen wanneer je wilt zonder dat de accu "minder" wordt ... ik heb zelf een 6210 maar als ik het goed heb gezien gebruikt ie dezelfde accu als de 6310 :)
Je kan dezelfde accu gebruiken amar standaard zitten er toch wel andere accus odner, een 6310 accu gaat standby ruim 2 weken mee, die van de 6210 echt neti hoor hooguit een week!

Verwijderd

Nokia 6310 heeft geen li-ion battery. Zal je wel denken FUCK .. maar valt mee hoor .. is een Li-polymeer battery .. is beter dan Li-ion.

Voor het probleem van de loszittende battery ... ga ff bij een nokia service center langs en leg het ff uit .. plakke ze een plastic plaatje op je foon ( tussen de sim en de foon info) om de battery weer wat strakker te klemmen. (kan natuurlijk zelf ook wat er op plakke.)
Pagina: 1